eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie placu wraz z oświetleniem przy ul. Przejazdowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Tychy: Wykonanie placu wraz z oświetleniem przy ul. Przejazdowej
Numer ogłoszenia: 220804 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placu wraz z oświetleniem przy ul. Przejazdowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem placu wraz z oświetleniem przy ul. Przejazdowej w Tychach w ramach zadania budżetowego pn. Zagospodarowanie terenu przy ul. Przejazdowej na cele rekreacyjne - etap II z podziałem na następujące zadania: a) Zadanie 1 Wykonanie placu i założenie trawnika, b) Zadanie 2 Wykonanie oświetlenia Zadanie 1 Wykonanie placu i założenie trawnika Do realizacji przewiduje się m.in. następujący zakres robót: 1. Wykonanie trawnika z rolki na powierzchni ok. 900m2 obszar zaznaczono na załączonym planie sytuacyjnym, 2. Budowę placu z kostki brukowej, w tym: a) rozbiórki nawierzchni z wywiezieniem odpadów na wysypisko, b) budowę nawierzchni pieszej na placu, c) budowę miejsc postojowych przy placu, d) montaż lamp oświetleniowych (zgodnie z dokumentacją projektową LANDAR Warszawa etap IV), e) montaż elementów małej architektury na placu, f) sadzenie nowej szaty roślinnej objętej roczną gwarancyjną pielęgnacją, zabiegi gospodarki drzewostanem, g) dokonanie ewentualnych napraw elementów zagospodarowania terenu zniszczonych w czasie prac budowlanych, h) przeniesienie hydrantu p.poż. z istniejącego chodnika w rejon istniejącego boiska wielofunkcyjnego, 3. Inwentaryzacja geodezyjna zrealizowanego zakresu wykonana przez uprawnionego geodetę. Zadanie 2 Wykonanie oświetlenia Do realizacji przewiduje się m.in. następujący zakres robót: 1. Podłączenie zasilania energetycznego nagłośnienia placu W celu umożliwienia podłączenia zasilania energetycznego nagłośnienia placu należy wykonać: a) w projektowanej tablicy licznikowej w miejscu projektowanego licznika do zasilania rozdzielni RNN zabudować gniazdo trójfazowe 3x32A z wyłącznikiem i zabezpieczeniem 32A, b) pozostałe elementy tablicy licznikowej bez zmian, c) w tablicy pomiarowej dla oświetlenia należy zwiększyć zabezpieczenie przedlicznikowe z 25 na 40A i zwiększyć moc zamówioną na 30kW, d) rozdzielnię oświetleniową wykonać bez zmian według dokumentacji, e) projektowany słup 11 wykonać według dokumentacji projektowej i zasilić ze słupa energetycznego nr 153911 który jest zasilany napowietrzną linią kablową AsxSn 4x35 z istniejącej linii napowietrznej. Projektowaną szafę licznikową zasilić kablem typu YAKY 4x16, f) wyprowadzone rury dla projektowanych kabli zabezpieczyć w ziemi za pomocą pianki wodoodpornej, 2. Wykonanie zasilania energetycznego do zasilania oświetlenia z etapów I, II, III i IV (oznaczenie według dokumentacji projektowej) oraz punktu nagłaśniania placu (do organizacji imprez)- zgodnie z zakresem oznaczonym w dokumentacji projektowej na rys. 6.1 i 6.2. 3. Inwentaryzacja geodezyjna zrealizowanego zakresu wykonana przez uprawnionego geodetę. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.22.33.00-9, 45.32.11.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium - dla zadania nr 1 - w wysokości - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN), - dla zadania nr 2 - w wysokości - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO Bank Polski S.A. 73 1020 2528 0000 0902 0267 5213 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): BPKOPLPW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - Wymagane jest należyte wykonanie minimum 1 roboty budowlanej (będącej przedmiotem jednej umowy) polegającej na wykonaniu robót drogowych o wartości min. 100 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 - Wymagane jest należyte wykonanie minimum 1 roboty budowlanej (będącej przedmiotem jednej umowy) polegającej na wykonaniu robót energetycznych o wartości min. 30 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami do kierowania robotami: 1. budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, 2. budowlanymi w specjalności drogowej - załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2 - Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami do kierowania robotami: 1. budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a/1b do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. c) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano- wykonawczej w oparciu, o którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera braki lub wady, d) w przypadku wystąpienia niezależnych od Wykonawcy obiektywnych okoliczności, które przy zachowaniu jego należytej staranności uniemożliwiły terminowe wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 1. zadanie nr 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 15.08.2014 r. 2. zadanie nr 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 15.08.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Wykonanie placu i założenie trawnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem placu wraz z oświetleniem przy ul. Przejazdowej w Tychach w ramach zadania budżetowego pn. Zagospodarowanie terenu przy ul. Przejazdowej na cele rekreacyjne - etap II z podziałem na następujące zadania: a) Zadanie 1 Wykonanie placu i założenie trawnika, b) Zadanie 2 Wykonanie oświetlenia Zadanie 1 Wykonanie placu i założenie trawnika Do realizacji przewiduje się m.in. następujący zakres robót: 1. Wykonanie trawnika z rolki na powierzchni ok. 900m2 obszar zaznaczono na załączonym planie sytuacyjnym, 2. Budowę placu z kostki brukowej, w tym: a) rozbiórki nawierzchni z wywiezieniem odpadów na wysypisko, b) budowę nawierzchni pieszej na placu, c) budowę miejsc postojowych przy placu, d) montaż lamp oświetleniowych (zgodnie z dokumentacją projektową LANDAR Warszawa etap IV), e) montaż elementów małej architektury na placu, f) sadzenie nowej szaty roślinnej objętej roczną gwarancyjną pielęgnacją, zabiegi gospodarki drzewostanem, g) dokonanie ewentualnych napraw elementów zagospodarowania terenu zniszczonych w czasie prac budowlanych, h) przeniesienie hydrantu p.poż. z istniejącego chodnika w rejon istniejącego boiska wielofunkcyjnego, 3. Inwentaryzacja geodezyjna zrealizowanego zakresu wykonana przez uprawnionego geodetę. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.22.33.00-9, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Wykonanie oświetlenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem placu wraz z oświetleniem przy ul. Przejazdowej w Tychach w ramach zadania budżetowego pn. Zagospodarowanie terenu przy ul. Przejazdowej na cele rekreacyjne - etap II z podziałem na następujące zadania: a) Zadanie 1 Wykonanie placu i założenie trawnika, b) Zadanie 2 Wykonanie oświetlenia Zadanie 2 Wykonanie oświetlenia Do realizacji przewiduje się m.in. następujący zakres robót: 1. Podłączenie zasilania energetycznego nagłośnienia placu W celu umożliwienia podłączenia zasilania energetycznego nagłośnienia placu należy wykonać: a) w projektowanej tablicy licznikowej w miejscu projektowanego licznika do zasilania rozdzielni RNN zabudować gniazdo trójfazowe 3x32A z wyłącznikiem i zabezpieczeniem 32A, b) pozostałe elementy tablicy licznikowej bez zmian, c) w tablicy pomiarowej dla oświetlenia należy zwiększyć zabezpieczenie przedlicznikowe z 25 na 40A i zwiększyć moc zamówioną na 30kW, d) rozdzielnię oświetleniową wykonać bez zmian według dokumentacji, e) projektowany słup 11 wykonać według dokumentacji projektowej i zasilić ze słupa energetycznego nr 153911 który jest zasilany napowietrzną linią kablową AsxSn 4x35 z istniejącej linii napowietrznej. Projektowaną szafę licznikową zasilić kablem typu YAKY 4x16, f) wyprowadzone rury dla projektowanych kabli zabezpieczyć w ziemi za pomocą pianki wodoodpornej, 2. Wykonanie zasilania energetycznego do zasilania oświetlenia z etapów I, II, III i IV (oznaczenie według dokumentacji projektowej) oraz punktu nagłaśniania placu (do organizacji imprez)- zgodnie z zakresem oznaczonym w dokumentacji projektowej na rys. 6.1 i 6.2. 3. Inwentaryzacja geodezyjna zrealizowanego zakresu wykonana przez uprawnionego geodetę. Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.