To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Działań indywidualnych na rzecz osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 221106 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172662 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Działań indywidualnych na rzecz osób niepełnosprawnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 6-dniowego wyjazdu szkoleniowego dla 25 osób -uczestników wyjazdu łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, suchym prowiantem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu do Puław. Uczestnicy wyjazdu to uczestnicy projektu (20 osób) oraz opiekunowie osób niepełnosprawnych (5 osób). Uczestnicy projektu to dorosłe osoby niepełnosprawne w wieku od 18 do 47 r. ż. z orzeczoną grupą inwalidzką lub stopniem niepełnosprawności z różnymi dysfunkcjami m.in. z: chorobą psychiczną, chorobami neurologicznymi, dysfunkcją narządu słuchu, ruchu i z ogólnego stanu zdrowia. Wśród uczestników projektu są 4 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Liczba uczestników wyjazdu może ulec zmianie w granicach do 15% in minus. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że miejscem realizacji zamówienia ma być miejscowość nadmorska położona na obszarze województwa pomorskiego, z wyłączeniem terenu miasta Jastrzębia Góra - przy czym odległość ośrodka tj. miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 500m. Ośrodek winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 1 lipca 2013r. a 14 lipca 2013r. 3) Rodzaj zajęć oraz wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: Podczas wyjazdu szkoleniowego wykonawca ma zrealizować następujące zajęcia: a)Warsztaty z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym spółdzielni socjalnej: regulacje prawne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, regulacje prawne związane z utworzeniem i prowadzeniem spółdzielni socjalnej, kalkulacja kosztów prowadzenia małej firmy oraz spółdzielni socjalnej b) Ćwiczenia fizyczne usprawniające psychoruchowo To zajęcia, których zakres ma być dostosowany przez wykonawcę indywidualnie do potrzeb osób niepełnosprawnych. 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: W zajęciach biorą udział jedynie uczestnicy projektu. Jeżeli uczestnik projektu wymaga wsparcia opiekuna, wykonawca ma umożliwić obecność na zajęciach również opiekunów osób niepełnosprawnych. a)Warsztaty z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym spółdzielni socjalnej Zajęcia mają być realizowane w formie grupowej. Łącznie podczas wyjazdu szkoleniowego wykonawca ma zrealizować 15 godzin zajęć, przy czym 1 godzina zajęć to 45minut. Po każdych 2 godzinach zajęć wykonawca ma zapewnić 15 minut przerwy. b) Ćwiczenia fizyczne usprawniające psychoruchowo Ćwiczenia mają odbywać się w grupach 10-osobowych. Podziału uczestników projektu na dwie grupy ma dokonać wykonawca. Na każdą grupę ma przypadać po 2,5 godz. ćwiczeń podczas wyjazdu szkoleniowego, przy czym 1 godzina ćwiczeń to 60 minut. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry prowadzącej zajęcia: a)Warsztaty z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym spółdzielni socjalnej Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 1 osobę, która ma posiadać co najmniej wykształcenie policealne i przeprowadziła minimum 2 szkolenia z zakresu podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym spółdzielni socjalnej. b) Ćwiczenia fizyczne usprawniające psychoruchowo Ćwiczenia mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma wykształcenie minimum średnie o kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może pobierać od uczestników żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników wyjazdu: 6.1)transport autokarem ze sprawną klimatyzacją z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, pojazd ma być wyposażony w WC; wykonawca ma zapewnić odpowiedni transport dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; 6.2)transport w przypadku, gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 0,5km, 6.3)pełne wyżywienie: 3 posiłki dziennie, tj. śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, kompot, deser) i kolację dla wszystkich uczestników wyjazdu tj. dla 25 osób, przy czym w dniu dowozu uczestników wykonawca ma zapewnić obiad i kolację, a w dniu powrotu śniadanie - i obiad; 6.4)bazę noclegową: zakwaterowanie uczestników wyjazdu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym lub w więcej budynkach położonych obok siebie, zakwaterowanie uczestników w pokojach 2,3,4-osobowych, w tym minimum 6 pokoi 2-osobowych, z czego 4 pokoje mają być dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich wraz z dostosowaną łazienką i toaletą; wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienkami i toaletami) oraz wyposażone w ręczniki, w czajnik elektryczny, w szklanki po 1 na osobę; budynek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, 6.5)opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników wyjazdu za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana, 6.6)materiały biurowe dla 20 uczestników projektu tj. po 1 notatniku A-4 i po 1 długopisie, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). 6.7)serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka), 6.8)suchy prowiant na drogę powrotną tj. co najmniej dla każdego uczestnika wyjazdu po: 2 kanapki, 1 batonie, 1/2 litra wody mineralnej; 6.9)ubezpieczenie uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania wyjazdu łącznie z podróżą (tj. na okres od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), 6.10)co najmniej 1 koordynatora wyjazdu - do zadań którego należeć będzie m.in. nadzór nad prawidłową realizacją Harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności plan każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, 6.11)sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, sale mają być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, 6.12)zapewnienie dostępu do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia, w przypadku wystąpienia potrzeby udzielania pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, 6.13)zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie i co najmniej 1 dyskoteka/ wieczorek taneczny lub inna impreza o charakterze integracyjnym; 6.14)każdy z uczestników projektu ma otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. zaświadczenie o uczestnictwie w Warsztatach z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym spółdzielni socjalnej oraz zaświadczenie o uczestnictwie w Ćwiczeniach fizycznych usprawniających psychoruchowo. Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży PROMYK, ul. Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22140,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25750,00
Oferta z najniższą ceną: 25750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- Sukcesywna dostawa jaj SPF w 2025 r.
- SYNTEZA OLIGONUKLEOTYDÓW NIEMODYFIKOWANYCH I MODYFIKOWANYCH
- Dostawa ogniotrwałych wyrobów wysokoglinowych korundowych
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m3 z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy".
- Dostawa nowego oprzyrządowania do tabletkarki rotacyjnej Kilian T400
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja warsztatów dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- Usługa zorganizowania wycieczki zimowej w Beskidach dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.