Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Zakopane: Wykonanie materiałów promocyjnych dla projektu pt. Tatry Zapraszają współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 221126 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańska Agencja Rozwoju Promocji i Kultury , Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20-613-20, faks 0-18 20-739-94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tatry.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych dla projektu pt. Tatry Zapraszają współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 79342200-5 Usługi w zakresie promocji oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 79800000-2 usługi drukowania i powiązane 79822000-2 usługi składu, 79823000-9 usługi drukowania i dostawy, 39294100-0 artykuły informacyjne i promocyjne, 79822500-7 usługi projektów graficznych polegające na opracowaniu projektów i wykonaniu materiałów promocyjnych dla Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z podziałem na 2 Pakiety wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.2. oraz3.3. przedmiotowej SIWZ: 3.2. Zadaniem Wykonawcy jest: Dla Pakietu nr 1 - Wykonanie projektu graficznego w formie elektronicznej folderów, ulotek, notatników Tatry Zapraszają - Projekt graficzny folderów, ulotek, notatników przygotowany zgodnie z ustawieniami drukarskimi (przekazanie projektu graficznego przedmiotowych folderów, ulotek, notatników w formie otwartej umożliwiającej ewentualną edycje - pliki zapisane w jednym z formatów: cdr .AI .eps) Uzgodnienia do projektów odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonych przez niego terminach. Projekty folderów, ulotek, notatników zostaną dopuszczone do druku po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego, oraz zaakceptowaniu wzorcowych wydruków kolorystycznych (cromalin) z całości wydawnictwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia korekt do przedstawionych projektów. Druk powinien być wykonany na maszynie ze zintegrowaną kontrolą densytometryczną kolorystyki druku. Druk rastrem stochastycznym lub hybrydowym min 350 dpi. Formy drukowe wykonane na urządzeniu CtP, winny zawierać kalibrację przyrostu punktu do maszyny drukującej. Parametry techniczne folderów: a) Folder duży: - 30 stron plus okładka, - wymiary: 200 x 285 mm, - papier okładka: kreda błyszcząca min.- 200gr - papier środek: kreda błyszcząca min.- 170gr - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny błyszczący na całości wydawnictwa Wersja 3 językowa: (drukowane razem) - polsko-słowacko-angielska - nakład 10000 szt. b) Folder średni: - 30 stron plus okładka, - wymiary: 160 x 220 mm, - papier okładka: kreda błyszcząca min.- 200gr - papier środek: kreda błyszcząca min.- 170gr - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny błyszczący na całości wydawnictwa Wersja językowa (drukowane oddzielnie): a) polski - 8000 szt. b) słowacki - 600 szt. c) angielski - 2000 szt. d) niemiecki - 600 szt. e) rosyjski - 600 szt. Parametry techniczne ulotek: a) Ulotka A5 Tatry Zapraszają - kreda błysk 250 g - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny Wersja językowa (drukowane oddzielnie): a) polska - 80000 szt. b) słowacka - 10000 szt. c) Ulotka A4 (3xDL - typu 3 listki) Tatry Zapraszają - kreda błysk 250 g - wymiary 210 x 297mm - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny - wersja językowa (drukowane oddzielnie): a) polska - 30000 szt. b) słowacka - 10000 szt. e) Notatnik Tatry Zapraszają - wymiary A5 - wnętrze o objętości 200 stron - papier offsetowy 80 g/m2 - zadruk 4+4 kolory cmyk - twarda okładka - okleina druk cmyk - papier kreda błyszcząca 170 g/m2 - folia matowa - ilość 2000 szt. 3.3. Zadaniem Wykonawcy jest : Dla pakietu nr 2 - Wykonanie projektu graficznego w formie elektronicznej gadżetów Tatry Zapraszają - Projekt graficzny nadruku na gadżety w formie otwartej umożliwiającej ewentualną edycje - pliki zapisane w jednym z formatów: cdr .AI .eps) Uzgodnienia do projektów odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonych przez niego terminach. Gadżety zostaną dopuszczone do wykonania po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia korekt do przedstawionych projektów. a) Smycz Tatry Zapraszają - nakład 2000 szt. - wymiary - szerokość 15 - 17 mm - długość - obwód 80cm - 90cm - nadruk dwustronny logotypy - z karabinkiem i uchwytem do komórki Nadruk zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez Zamawiającego. b) Kubek Tatry Zapraszają - pojemność: od 300 ml do 330 ml - wysokość: od 90 mm do 100 mm - średnica: od 70 mm do 85 mm - nadruk na ścianie z zewnątrz (logotypy, nazwa projektu). - wykonany z porcelany - nakład 2000 szt. Nadruk zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez Zamawiającego. c) Pamięć przenośna USB Tatry zapraszają - obudowa metalowa z metalowym breloczkiem, - funkcja obrotu w celu podłączenia, -pojemność - 1 GB, - obsługuje Hi-Speed USB 2.0 (współpracuje z USB 1.1) - prędkość zapisu min. 5 MB/s, - prędkość odczytu min. 15 MB/s, - nadruk logotypy - ilość 500 szt Nadruk zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez Zamawiającego. d) Długopis Tatry Zapraszają - Długopis metalowy typu Kalipso lub równoważny. ) - kolor: srebrny - nadruk logotypy - ilość 2000 szt. - wkład koloru niebieskiego Zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ,1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, 1) - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadającym wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ,2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne) - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik numer 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie, o którym mowa w niniejszym punkcie wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi opracowania i wykonania materiałów promocyjnych: dla pakietu nr 1 , których wartość wynosiła minimum 40 000,00 zł brutto każda. dla pakietu nr 2 , których wartość wynosiła minimum 40 000,00 zł brutto każda. - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ,1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ,1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ,1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tatry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury w Zakopanem, ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Tatrzańska Agencja Rozwoju, Promocji i Kultury w Zakopanem, ul. Tetmajera 24, 34-500 Zakopane, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tatry Zapraszają ! projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Tatry w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013 - Miejsca realizacji: Polska - Powiat Tatrzański - Miejsca realizacji: Słowacja - Kraj Preszowski - Poprad - Termin realizacji projektu: od 01.012010 roku do 31.12.2010 roku, - Wartość projektu - 48 008,00 (EUR)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Zadaniem Wykonawcy jest: Dla Pakietu nr 1 - Wykonanie projektu graficznego w formie elektronicznej folderów, ulotek, notatników Tatry Zapraszają - Projekt graficzny folderów, ulotek, notatników przygotowany zgodnie z ustawieniami drukarskimi (przekazanie projektu graficznego przedmiotowych folderów, ulotek, notatników w formie otwartej umożliwiającej ewentualną edycje - pliki zapisane w jednym z formatów: cdr .AI .eps) Uzgodnienia do projektów odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonych przez niego terminach. Projekty folderów, ulotek, notatników zostaną dopuszczone do druku po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego, oraz zaakceptowaniu wzorcowych wydruków kolorystycznych (cromalin) z całości wydawnictwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia korekt do przedstawionych projektów. Druk powinien być wykonany na maszynie ze zintegrowaną kontrolą densytometryczną kolorystyki druku. Druk rastrem stochastycznym lub hybrydowym min 350 dpi. Formy drukowe wykonane na urządzeniu CtP, winny zawierać kalibrację przyrostu punktu do maszyny drukującej. Parametry techniczne folderów: a) Folder duży: - 30 stron plus okładka, - wymiary: 200 x 285 mm, - papier okładka: kreda błyszcząca min.- 200gr - papier środek: kreda błyszcząca min.- 170gr - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny błyszczący na całości wydawnictwa Wersja 3 językowa: (drukowane razem) - polsko-słowacko-angielska - nakład 10000 szt. b) Folder średni: - 30 stron plus okładka, - wymiary: 160 x 220 mm, - papier okładka: kreda błyszcząca min.- 200gr - papier środek: kreda błyszcząca min.- 170gr - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny błyszczący na całości wydawnictwa Wersja językowa (drukowane oddzielnie): a) polski - 8000 szt. b) słowacki - 600 szt. c) angielski - 2000 szt. d) niemiecki - 600 szt. e) rosyjski - 600 szt. Parametry techniczne ulotek: a) Ulotka A5 Tatry Zapraszają - kreda błysk 250 g - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny Wersja językowa (drukowane oddzielnie): a) polska - 80000 szt. b) słowacka - 10000 szt. c) Ulotka A4 (3xDL - typu 3 listki) Tatry Zapraszają - kreda błysk 250 g - wymiary 210 x 297mm - 4+4 kolory cmyk - lakier dyspersyjny - wersja językowa (drukowane oddzielnie): a) polska - 30000 szt. b) słowacka - 10000 szt. e) Notatnik Tatry Zapraszają - wymiary A5 - wnętrze o objętości 200 stron - papier offsetowy 80 g/m2 - zadruk 4+4 kolory cmyk - twarda okładka - okleina druk cmyk - papier kreda błyszcząca 170 g/m2 - folia matowa - ilość 2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.3. Zadaniem Wykonawcy jest : Dla pakietu nr 2 - Wykonanie projektu graficznego w formie elektronicznej gadżetów Tatry Zapraszają - Projekt graficzny nadruku na gadżety w formie otwartej umożliwiającej ewentualną edycje - pliki zapisane w jednym z formatów: cdr .AI .eps) Uzgodnienia do projektów odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w wyznaczonych przez niego terminach. Gadżety zostaną dopuszczone do wykonania po pisemnej akceptacji przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia korekt do przedstawionych projektów. a) Smycz Tatry Zapraszają - nakład 2000 szt. - wymiary - szerokość 15 - 17 mm - długość - obwód 80cm - 90cm - nadruk dwustronny logotypy - z karabinkiem i uchwytem do komórki Nadruk zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez Zamawiającego. b) Kubek Tatry Zapraszają - pojemność: od 300 ml do 330 ml - wysokość: od 90 mm do 100 mm - średnica: od 70 mm do 85 mm - nadruk na ścianie z zewnątrz (logotypy, nazwa projektu). - wykonany z porcelany - nakład 2000 szt. Nadruk zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez Zamawiającego. c) Pamięć przenośna USB Tatry zapraszają - obudowa metalowa z metalowym breloczkiem, - funkcja obrotu w celu podłączenia, -pojemność - 1 GB, - obsługuje Hi-Speed USB 2.0 (współpracuje z USB 1.1) - prędkość zapisu min. 5 MB/s, - prędkość odczytu min. 15 MB/s, - nadruk logotypy - ilość 500 szt Nadruk zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez Zamawiającego. d) Długopis Tatry Zapraszają - Długopis metalowy typu Kalipso lub równoważny. - kolor: srebrny - nadruk logotypy - ilość 2000 szt. - wkład koloru niebieskiego Zaprojektowany przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5, 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Doposażenie pojazdu p.poż MUVO w sprzęt do zamiatania dróg wewnętrznych, placów , chodników w TPN
- Termomodernizacja budynku TPN na Hali Gąsienicowej
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczenie artykułów promocyjno - reklamowych
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Usługa przeprowadzenia płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
- Dostawa metalowych przypinek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.