eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › zakup i dostawa UBIORÓW SPECJALNYCH dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22113

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Biała Podlaska: zakup i dostawa UBIORÓW SPECJALNYCH dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Białej Podlaskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Izba Celna w Białej Podlaskiej, do kontaktów: Alicja Tarasiuk, ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, fax 083 3443397, e-mail: zbigniew.marczuk@bpd.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialapodlaska.uc.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:dokonywanie odpraw oraz pobór należności celnych i podatkowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa UBIORÓW SPECJALNYCH dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : IZBA CELNA w BIAŁEJ PODLASKIEJ, ul.Północna 19; 21-500 BIAŁA PODLASKA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania specjalnego funkcjonariuszom celnym Izby Celnej w Białej Podlaskiej, wykonanego zgodnie z \opisem ubioru specjalnego\, określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym zawarto właściwe dane niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: DOKUMENTY : 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert), potwierdzające,że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii dokumentu opatrzonego klauzulą \za zgodność z oryginałem\, datą i podpisem osoby uprawnionej. 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze-go Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). OŚWIADCZENIA 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2.Oświadczenie o akceptacji ogólnych warunków umowy - projektu umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 3.Oświadczenie o zobowiązaniu się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty podpisania umowy (treść tego oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym oraz w załączniku nr 4 do specyfikacji) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Kod CPV wg słownika 2008: 18.11.00.00 - Odzież branżowa Oryginalny kod CPV: 18.22.21.00 - Zestawy ubraniowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.21.00 - Zestawy ubraniowe Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Niniejsze postępowanie podzielone zostało na 3 części/zadania, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia (na 3 zadania) lub na wybrane zadanie (a). Dostawa 110 kompletów ubiorów specjalnych dla funkcjonariuszy celnych obejmuje : Zadanie Nr 1: komplet całoroczny : kurtka i spodnie Szacunkowa wartość bez Vat :86658,00PLN.netto. Zadanie Nr 2: ubiory specjalne. Szacunkowa wartość bez Vat : 118265,95PLN netto. Zadanie Nr 3: obuwie specjalne : buty letnie i buty wysokie. Szacunkowa wartość bez Vat : 47770,78PLN netto. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział II. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie pobiera się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: a)nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy , b)spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, c)spełniają wszystkie pozostałe warunki i wymagania, które zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej \specyfikacją\. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1.Formularz ofertowy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadcze-nie w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwe-go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Oświadczenie o akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się do wyko-nania przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty podpisa-nia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 11:30, Siedziba Zamawiającego tj.: IZBA CELNA w BIAŁEJ PODLASKIEJ, UL.PÓŁNOCNA 19;pokój Nr23(sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA KOMPLETÓW CAŁOROCZNYCH. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 110 kompletów całorocznych stanowiących ubiór specjalny funkcjonariuszy Wydziału Zwalczania Przestępczości Komplet całoroczny : kurtka i spodnie z ocieplaczem typu polar na spodnie i kurtkę, koloru czarnego, wykonane zgodnie z opisem ubioru specjalnego, określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym zawarto właściwe dane niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto,Wykonawca może posiłkować się wzorami ubioru specjalnego, określonymi w załączniku Nr 3 do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. Nr 77, poz. 543). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00, 18.22.32.00, 18.23.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa ubiorów specjalnych dla funkcjonariuszy celnych obejmuje : Zadanie Nr 1: 1. Komplet całoroczny : kurtka i spodnie koloru czarnego - 110kpl. 2. Dystynkcje - do 110kpl. Szacunkowy koszt wykonania zamówienia(bez Vat) wg. zadania Nr1.wynosi: 86 658,00PLN netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Do oferty Wykonawca winien dołączyć tabele rozmiarów na poszczególne składniki ubioru specjalnego, na podstawie których Zamawiający sporządzi szczegółową informację/wykaz, obejmujący konkretne rozmiary poszczególnych składników ubiorów specjalnych . CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa asortymentów odzieży wchodzących w skład ubioru specjalnego. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa asortymentów odzieży wchodzących w skład ubioru specjalnego funkcjonariuszy Wydziału Zwalczania Przestępczości /kolor czarny/. Koszulki \polo\, koszulobluzy z długim i krótkim rękawem, spodnie polowe, podkoszulki, czapki polowe, kombinezony jednoczęściowe, kamizelki, rękawiczki ochronne i dodatki, wykonane zgodnie z \opisem ubioru specjalnego\, określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym zawarto właściwe dane niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto, Wykonawca może posiłkować się wzorami ubioru specjalnego, określonymi w załączniku Nr 3 do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20kwietnia 2006r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. Nr 77, poz. 543). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00, 18.11.40.00, 18.13.16.00, 18.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa asortymentów odzieży dla funkcjonariuszy celnych obejmuje : Zadanie Nr 2: 1. Koszulka typu \polo\ -220szt. 2. Koszulobluza z długim rękawem -110szt. 3. Koszulobluza z krótkim rękawem -110szt 4. Spodnie polowe -220szt. 5. Podkoszulek z krótkim rękawem -220szt 6. Czapka polowa letnia -110szt. 7. Czapka polowa zimowa -110szt. 8. Rękawiczki ochronne/ antypoślizgowe -110par 9. Kombinezon jednoczęściowy -110szt. 10. Kamizelka narzędziowa, nasobna -110szt. 11.Czapka typu \dokerka\ -110szt. 12. Pas główny, parciany\ -110szt. 13. Kamizelka ostrzegawcza -110szt. 14. Torba na umundurowanie -110szt. 15. Dystynkcje (kpl po 2 szt.)-330kpl. (do koszulobluzy z krótkim i długim rękawem oraz do kombinezonu). Szacunkowy koszt wykonania zamówienia(bez Vat) wg. zadania Nr2.wynosi 118 265,95PLN netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Do oferty Wykonawca winien dołączyć tabele rozmiarów na poszczególne składniki ubioru specjalnego, na podstawie których Zamawiający sporządzi szczegółową informację/wykaz, obejmujący konkretne rozmiary poszczególnych składników ubiorów specjalnych . CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZAKUP iDOSTAWA OBUWIA SPECJALNEGO. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia tj.:110 par butów letnich na grubej podeszwie oraz 110 par butów wysokich na grubej podeszwie, koloru czarnego ze skóry licowej. Buty wykonane zgodnie z \opisem ubioru specjalnego\, określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym zawarto właściwe dane niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto, Wykonawca może posiłkować się wzorami ubioru specjalnego, określonymi w załączniku Nr 3 do rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. Nr 77, poz. 543). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.00.00, 19.33.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa obuwia specjalnego dla funkcjonariuszy celnych obejmuje : Zadanie Nr 3: Buty letnie na grubej podeszwie -110 par Buty wysokie na grubej podeszwie -110par. Szacunkowy koszt wykonania zamówienia(bez Vat) wg.zadania Nr3. wynosi 47 77,78PLN netto. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Do oferty Wykonawca winien dołączyć tabele rozmiarów na oba rodzaje obuwia specjalnego, na podstawie których Zamawiający sporządzi szczegółową informację/wykaz ilościowy, obejmujący konkretne rozmiary.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.