Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Łuków: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 221141 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie , ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 66 34, faks 25 798 66 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, w ramach projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS2 w regionie. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków. Przedmiot zamówienia obejmuje 29 części. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie oraz Koordynatorem projektu. Harmonogram będzie obejmował sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). Zakres obowiązków Wykonawcy: a) dla części od 1 do 7 oraz od 9 do 22: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, -opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, -przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy -sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - w przypadku organizowania wyjazdu edukacyjnego w ramach danych zajęć - przygotowanie jego programu oraz udział w wyjeździe, a także wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, b) dla części 8 -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć uwzględniających obsługę oprogramowania dla gastronomii i restauracji zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, -opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, -przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy -sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -przygotowanie programu wyjazdu edukacyjnego realizowanego w ramach danych zajęć, -wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -udział w wyjeździe edukacyjnym z młodzieżą przewidzianym dla danych zajęć. -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, c) dla części 23 -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -przygotowanie scenariuszy minimum trzech 15-minutowych spektakli i prezentacja spektaklów na uroczystościach szkolnych (min. 1 raz w roku szkolnym), -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -przygotowanie programu wyjazdu edukacyjnego realizowanego w ramach zajęć, -wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -udział w wyjeździe do teatru z młodzieżą, -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, d) dla części od 24 do 26: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -rozpoznanie preferencji zawodowych uczestników/uczestniczek projektu z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi badawczych, określenie ścieżki podnoszenia kwalifikacji i dostosowanie ramowego programu zajęć pozalekcyjnych uwzględniającego indywidualne potrzeby Uczestników/Uczestniczek projektu, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i programem uwzględniającym indywidualne potrzeby Uczestników/Uczestniczek projektu, -pomoc każdemu Uczestnikowi/Uczestniczce projektu przy opracowaniu IPD, CV, listu motywacyjnego, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub koordynatora szkolnego - asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, e) dla części od 27 do 29: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -dostosowanie programu zajęć specjalistycznych do rozpoznanych problemów Uczestników/Uczestniczek projektu, -przeprowadzenie diagnozy na wstępie oraz po zakończeniu zajęć, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i programem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanym do rozpoznanych problemów Uczestników/Uczestniczek projektu, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie przy ul. Warszawskiej 88..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: -dla części 1 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo; -dla części 2 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo; -dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo; -dla części 4 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności biologia bądź ochrona środowiska oraz ukończone szkolenie z zakresu energii odnawialnej; -dla części 5 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka -dla części 6 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności turystyka -dla części 7 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności technolog żywności, gastronomia lub hotelarstwo -dla części 8 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności technolog żywności, gastronomia lub hotelarstwo -dla części 9 - wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie związane z energetyką /wydz. energetyki lub elektrotechniki/, tytuł magistra lub inżyniera, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończony kurs z zakresu energii odnawialnej -dla części 10 - wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie związane z energetyką /wydz. energetyki lub elektrotechniki/, tytuł magistra lub inżyniera, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończony kurs z zakresu energii odnawialnej -dla części 11 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo oraz ukończony kurs barmański - dla części 12 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej -dla części 13 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 14 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 15 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka, doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 16 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka, doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 17 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz uprawnienia egzaminatora ECDL -dla części 18 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz uprawnienia egzaminatora ECDL -dla części 19 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności język angielski, doświadczenie w pracy w zakresie nauczania języka angielskiego w hotelarstwie/kelner, ukończone szkolenie z zakresu metod nauczania języka angielskiego -dla części 20 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności język angielski, doświadczenie w pracy w zakresie nauczania języka angielskiego w hotelarstwie/kelner, ukończone szkolenie z zakresu metod nauczania języka angielskiego -dla części 21 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności przedsiębiorczość, stopień awansu zawodowego - minimum nauczyciel mianowany -dla części 22 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności język niemiecki -dla części 23 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności filologia polska oraz ukończony kurs z zakresu reżyserii teatralnej -dla części 24 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności doradztwo zawodowe oraz ukończone szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzi diagnostycznych w doradztwie zawodowym -dla części 25 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności doradztwo zawodowe oraz ukończone szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzi diagnostycznych w doradztwie zawodowym -dla części 26 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności doradztwo zawodowe oraz ukończone szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzi diagnostycznych w doradztwie zawodowym -dla części 27 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogika lub terapia pedagogiczna lub oligofrenopedagogika, co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy z uczniem wymagającym pomocy psychologiczno-pedagogicznej -dla części 28 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu psychologia, co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy z uczniem wymagającym pomocy psychologiczno-pedagogicznej -dla części 29 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności logopedia, co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy na stanowisku logopeda. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży: wykaz osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, 5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie
Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
ul. Czerwonego Krzyża 4 p.4
21-400 Łuków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków sekretariat p.209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-046/12. Postępowanie prowadzone jest przez Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do przygotowania, przeprowadzenia postępowania oraz podpisania umowy ws. udzielenia zamówienia publicznego. Użyte w dalszej części SIWZ w różnych odmianach wyrażenie Zamawiający należy rozumieć jako Pełnomocnika Zamawiającego (Powiat Łukowski)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Organizowanie obiegu dokumentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Organizowanie obiegu dokumentów - w łącznej ilości 180 godzin (6 grup x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Zielony Hotel OZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Zielony Hotel OZE - w łącznej ilości 75 godzin (5 grup x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Savoir vivre.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Savoir vivre - w łącznej ilości 75 godzin (5 grup x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Efektywna energetyka -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Efektywna energetyka - w łącznej ilości 75 godzin (5 grup x 15 osób); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Technologie informatyczne w biurze turystycznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Technologie informatyczne w biurze turystycznym - w łącznej ilości 30 godzin (1 grupa x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Organizowanie imprez turystycznych i rekreacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Organizowanie imprez turystycznych i rekreacyjnych - w łącznej ilości 30 godzin (1 grupa x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługiwanie jest sztuką a kelner to aktor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługiwanie jest sztuką a kelner to aktor - w łącznej ilości 60 godzin (2 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługi gości uczę się z profesjonalistami, uwzględniające obsługę oprogramowania dla gastronomii i restauracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługi gości uczę się z profesjonalistami, uwzględniające obsługę oprogramowania dla gastronomii i restauracji - w łącznej ilości 90 godzin (3 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku ZSZ z przedmiotu Serwis i montaż urządzeń solarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć w ZSZ kierunku dla zawodów elektryk i monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych - w łącznej ilości 45 godzin (3 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku ZSZ z przedmiotu zawodowego OZE szansą na pracę.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć w ZSZ kierunku dla zawodow elektryk i monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych z przedmiotu zawodowego OZE szansą na pracę - w łącznej ilości 45 godzin (3 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 stycznia 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu kompetencji zawodowych barman - kurs barmański.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu kompetencji zawodowych barman - kurs barmański - w łącznej ilości 120 godzin (3 grupy x 40 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 31 marca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (6 grup x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (6 grup x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (4 grupy x 30 godzin + 4 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 60 godzin (4 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych rozwijających z przedmiotu matematyka (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych rozwijających z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (1 grupa x 90 godzin + 1 grupa x 60 godzin + 1 grupa x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum) - w łącznej ilości 120 godzin (4 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum) - w łącznej ilości 120 godzin (3 grupy x 30 godzin + 2 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy - w łącznej ilości 180 godzin (3 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy - w łącznej ilości 180 godzin (3 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło przedsiębiorczości (technikum).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło przedsiębiorczości (technikum) - w łącznej ilości 165 godzin (11 grup x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu: język niemiecki branżowy (ZSZ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu: język niemiecki branżowy (ZSZ) - w łącznej ilości 180 godzin (3 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło teatralne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło teatralne - w łącznej ilości 90 godzin (3 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe z kompetencji miękkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe z kompetencji miękkich - w łącznej ilości 152 godzin (19 grup x 8 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe - w łącznej ilości 40 godzin (10 grup x 4 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne - w łącznej ilości 180 godzin (90 osób x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych pedagogicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych pedagogicznych - w łącznej ilości 100 godzin (10 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych psychologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych psychologicznych - w łącznej ilości 100 godzin (10 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych logopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych logopedycznych - w łącznej ilości 150 godzin (10 osób x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.