eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówProwadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-17

Łuków: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 221141 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie , ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 66 34, faks 25 798 66 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, w ramach projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS2 w regionie. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków. Przedmiot zamówienia obejmuje 29 części. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie oraz Koordynatorem projektu. Harmonogram będzie obejmował sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). Zakres obowiązków Wykonawcy: a) dla części od 1 do 7 oraz od 9 do 22: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, -opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, -przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy -sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - w przypadku organizowania wyjazdu edukacyjnego w ramach danych zajęć - przygotowanie jego programu oraz udział w wyjeździe, a także wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, b) dla części 8 -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć uwzględniających obsługę oprogramowania dla gastronomii i restauracji zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, -opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, -przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy -sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -przygotowanie programu wyjazdu edukacyjnego realizowanego w ramach danych zajęć, -wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -udział w wyjeździe edukacyjnym z młodzieżą przewidzianym dla danych zajęć. -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, c) dla części 23 -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -przygotowanie scenariuszy minimum trzech 15-minutowych spektakli i prezentacja spektaklów na uroczystościach szkolnych (min. 1 raz w roku szkolnym), -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -przygotowanie programu wyjazdu edukacyjnego realizowanego w ramach zajęć, -wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -udział w wyjeździe do teatru z młodzieżą, -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, d) dla części od 24 do 26: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -rozpoznanie preferencji zawodowych uczestników/uczestniczek projektu z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi badawczych, określenie ścieżki podnoszenia kwalifikacji i dostosowanie ramowego programu zajęć pozalekcyjnych uwzględniającego indywidualne potrzeby Uczestników/Uczestniczek projektu, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i programem uwzględniającym indywidualne potrzeby Uczestników/Uczestniczek projektu, -pomoc każdemu Uczestnikowi/Uczestniczce projektu przy opracowaniu IPD, CV, listu motywacyjnego, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub koordynatora szkolnego - asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, e) dla części od 27 do 29: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -dostosowanie programu zajęć specjalistycznych do rozpoznanych problemów Uczestników/Uczestniczek projektu, -przeprowadzenie diagnozy na wstępie oraz po zakończeniu zajęć, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i programem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanym do rozpoznanych problemów Uczestników/Uczestniczek projektu, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie przy ul. Warszawskiej 88..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: -dla części 1 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo; -dla części 2 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo; -dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo; -dla części 4 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności biologia bądź ochrona środowiska oraz ukończone szkolenie z zakresu energii odnawialnej; -dla części 5 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka -dla części 6 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności turystyka -dla części 7 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności technolog żywności, gastronomia lub hotelarstwo -dla części 8 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności technolog żywności, gastronomia lub hotelarstwo -dla części 9 - wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie związane z energetyką /wydz. energetyki lub elektrotechniki/, tytuł magistra lub inżyniera, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończony kurs z zakresu energii odnawialnej -dla części 10 - wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie związane z energetyką /wydz. energetyki lub elektrotechniki/, tytuł magistra lub inżyniera, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończony kurs z zakresu energii odnawialnej -dla części 11 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności hotelarstwo oraz ukończony kurs barmański - dla części 12 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej -dla części 13 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 14 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka oraz doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 15 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka, doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 16 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności matematyka, doświadczenie w sprawdzaniu prac maturalnych /2 ostatnie lata/ -dla części 17 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz uprawnienia egzaminatora ECDL -dla części 18 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności informatyka oraz uprawnienia egzaminatora ECDL -dla części 19 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności język angielski, doświadczenie w pracy w zakresie nauczania języka angielskiego w hotelarstwie/kelner, ukończone szkolenie z zakresu metod nauczania języka angielskiego -dla części 20 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności język angielski, doświadczenie w pracy w zakresie nauczania języka angielskiego w hotelarstwie/kelner, ukończone szkolenie z zakresu metod nauczania języka angielskiego -dla części 21 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności przedsiębiorczość, stopień awansu zawodowego - minimum nauczyciel mianowany -dla części 22 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności język niemiecki -dla części 23 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności filologia polska oraz ukończony kurs z zakresu reżyserii teatralnej -dla części 24 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności doradztwo zawodowe oraz ukończone szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzi diagnostycznych w doradztwie zawodowym -dla części 25 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności doradztwo zawodowe oraz ukończone szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzi diagnostycznych w doradztwie zawodowym -dla części 26 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności doradztwo zawodowe oraz ukończone szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzi diagnostycznych w doradztwie zawodowym -dla części 27 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogika lub terapia pedagogiczna lub oligofrenopedagogika, co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy z uczniem wymagającym pomocy psychologiczno-pedagogicznej -dla części 28 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu psychologia, co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy z uczniem wymagającym pomocy psychologiczno-pedagogicznej -dla części 29 - wykształcenie wyższe magisterskie, tytuł magistra, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe o specjalności logopedia, co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy na stanowisku logopeda. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży: wykaz osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spelnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, 5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Czerwonego Krzyża 4 p.4 21-400 Łuków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków sekretariat p.209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-046/12. Postępowanie prowadzone jest przez Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do przygotowania, przeprowadzenia postępowania oraz podpisania umowy ws. udzielenia zamówienia publicznego. Użyte w dalszej części SIWZ w różnych odmianach wyrażenie Zamawiający należy rozumieć jako Pełnomocnika Zamawiającego (Powiat Łukowski)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Organizowanie obiegu dokumentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Organizowanie obiegu dokumentów - w łącznej ilości 180 godzin (6 grup x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Zielony Hotel OZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Zielony Hotel OZE - w łącznej ilości 75 godzin (5 grup x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Savoir vivre.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Savoir vivre - w łącznej ilości 75 godzin (5 grup x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Efektywna energetyka -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Efektywna energetyka - w łącznej ilości 75 godzin (5 grup x 15 osób); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Technologie informatyczne w biurze turystycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Technologie informatyczne w biurze turystycznym - w łącznej ilości 30 godzin (1 grupa x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Organizowanie imprez turystycznych i rekreacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Organizowanie imprez turystycznych i rekreacyjnych - w łącznej ilości 30 godzin (1 grupa x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługiwanie jest sztuką a kelner to aktor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługiwanie jest sztuką a kelner to aktor - w łącznej ilości 60 godzin (2 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługi gości uczę się z profesjonalistami, uwzględniające obsługę oprogramowania dla gastronomii i restauracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługi gości uczę się z profesjonalistami, uwzględniające obsługę oprogramowania dla gastronomii i restauracji - w łącznej ilości 90 godzin (3 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 grudnia 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku ZSZ z przedmiotu Serwis i montaż urządzeń solarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć w ZSZ kierunku dla zawodów elektryk i monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych - w łącznej ilości 45 godzin (3 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć na kierunku ZSZ z przedmiotu zawodowego OZE szansą na pracę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć w ZSZ kierunku dla zawodow elektryk i monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych z przedmiotu zawodowego OZE szansą na pracę - w łącznej ilości 45 godzin (3 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 31 stycznia 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu kompetencji zawodowych barman - kurs barmański.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu kompetencji zawodowych barman - kurs barmański - w łącznej ilości 120 godzin (3 grupy x 40 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 31 marca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (6 grup x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (6 grup x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (4 grupy x 30 godzin + 4 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 60 godzin (4 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych rozwijających z przedmiotu matematyka (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych rozwijających z przedmiotu matematyka (technikum) - w łącznej ilości 180 godzin (1 grupa x 90 godzin + 1 grupa x 60 godzin + 1 grupa x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum) - w łącznej ilości 120 godzin (4 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum) - w łącznej ilości 120 godzin (3 grupy x 30 godzin + 2 grupy x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy - w łącznej ilości 180 godzin (3 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy - w łącznej ilości 180 godzin (3 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło przedsiębiorczości (technikum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło przedsiębiorczości (technikum) - w łącznej ilości 165 godzin (11 grup x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia 1 lutego 2013 r. do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu: język niemiecki branżowy (ZSZ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu: język niemiecki branżowy (ZSZ) - w łącznej ilości 180 godzin (3 grupy x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło teatralne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło teatralne - w łącznej ilości 90 godzin (3 grupy x 30 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe z kompetencji miękkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe z kompetencji miękkich - w łącznej ilości 152 godzin (19 grup x 8 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe - w łącznej ilości 40 godzin (10 grup x 4 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne - w łącznej ilości 180 godzin (90 osób x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych pedagogicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych pedagogicznych - w łącznej ilości 100 godzin (10 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych psychologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych psychologicznych - w łącznej ilości 100 godzin (10 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych logopedycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych logopedycznych - w łącznej ilości 150 godzin (10 osób x 15 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.