To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Łuków: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 245879 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221141 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 66 34, faks 25 798 66 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka podległa administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, w ramach projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS2 w regionie. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków. Przedmiot zamówienia obejmuje 29 części. Szczegółowy harmonogram i rozkład zajęć na każdy semestr opracowuje Koordynator szkolny w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie oraz Koordynatorem projektu. Harmonogram będzie obejmował sześć dni w tygodniu (od poniedziałku do soboty). Zakres obowiązków Wykonawcy: a) dla części od 1 do 7 oraz od 9 do 22: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, -opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, -przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy -sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , - w przypadku organizowania wyjazdu edukacyjnego w ramach danych zajęć - przygotowanie jego programu oraz udział w wyjeździe, a także wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, b) dla części 8 -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego tematyki pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanej do planowanej liczby zajęć uwzględniających obsługę oprogramowania dla gastronomii i restauracji zaakceptowanej przez Koordynatora szkolnego, -opracowanie testów sprawdzających wiedzę i umiejętności Uczniów/Uczennic na rozpoczęciu zajęć oraz po ich zakończeniu, -przeprowadzenie diagnozy/testów na wstępie i na zakończenie zajęć dla każdej grupy -sporządzanie analizy ilościowej i jakościowej wyników diagnozy, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych m.in. metodą aktywnej pracy z uczniem, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -przygotowanie programu wyjazdu edukacyjnego realizowanego w ramach danych zajęć, -wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -udział w wyjeździe edukacyjnym z młodzieżą przewidzianym dla danych zajęć. -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, c) dla części 23 -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -przygotowanie scenariuszy minimum trzech 15-minutowych spektakli i prezentacja spektaklów na uroczystościach szkolnych (min. 1 raz w roku szkolnym), -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym programem oraz harmonogramem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -przygotowanie programu wyjazdu edukacyjnego realizowanego w ramach zajęć, -wypełnianie dokumentacji wyjazdu edukacyjnego (karta wycieczki, lista obecności), -udział w wyjeździe do teatru z młodzieżą, -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, d) dla części od 24 do 26: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ramowego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -rozpoznanie preferencji zawodowych uczestników/uczestniczek projektu z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi badawczych, określenie ścieżki podnoszenia kwalifikacji i dostosowanie ramowego programu zajęć pozalekcyjnych uwzględniającego indywidualne potrzeby Uczestników/Uczestniczek projektu, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i programem uwzględniającym indywidualne potrzeby Uczestników/Uczestniczek projektu, -pomoc każdemu Uczestnikowi/Uczestniczce projektu przy opracowaniu IPD, CV, listu motywacyjnego, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub koordynatora szkolnego - asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, e) dla części od 27 do 29: -dostarczenie w dniu zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego programu zajęć dostosowanego do planowanej liczby zajęć zaakceptowanego przez Koordynatora szkolnego, -dostosowanie programu zajęć specjalistycznych do rozpoznanych problemów Uczestników/Uczestniczek projektu, -przeprowadzenie diagnozy na wstępie oraz po zakończeniu zajęć, -prowadzenie zajęć zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem i programem pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dostosowanym do rozpoznanych problemów Uczestników/Uczestniczek projektu, -pisemne informowanie z min. 1-dniowym wyprzedzeniem Koordynatora szkolnego lub Koordynatora szkolnego-asystenta o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, -bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, -wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, -sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć w terminie 5 dni po zakończeniu każdego kwartału i złożenia go koordynatorowi szkolnemu, -współpraca z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji zajęć, -przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), -przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania zajęć, -zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sali, sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, -wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera , -prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, -dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie zajęcia będą prowadzone w pomieszczeniach znajdujących się w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie przy ul. Warszawskiej 88.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-046/12. Postępowanie prowadzone jest przez Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Organizowanie obiegu dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grzegorz Dziurdziak, ul. Szenwalda 4, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10026,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Zielony Hotel OZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Lipiński, Turze Rogi 51, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4177,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Savoir vivre
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Lipiński, Turze Rogi 51, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4177,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku technik hotelarstwa z przedmiotu zawodowego Efektywna energetyka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rafał Pycka, ul. Kiernickich 17/49, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4162,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Technologie informatyczne w biurze turystycznym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Salamończyk, ul. Kilińskiego 51,, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1671,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1680,00
Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku technik obsługi turystycznej z przedmiotu zawodowego Organizowanie imprez turystycznych i rekreacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Lipiński, Turze Rogi 51, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1671,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1680,00
Oferta z najniższą ceną: 1680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku technik w zawodzie kelner z przedmiotu zawodowego Obsługiwanie jest sztuką a kelner to aktor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Wojciuk, ul. Wyszyńskiego 29B, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3342,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3300,00
Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku ZSZ z przedmiotu Serwis i montaż urządzeń solarnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Pycka, ul. Czwartaków 3, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2506,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2520,00
Oferta z najniższą ceną: 2475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Prowadzenie zajęć na kierunku ZSZ z przedmiotu zawodowego OZE szansą na pracę
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Pycka, ul. Czwartaków 3, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2497,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2520,00
Oferta z najniższą ceną: 2475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Prowadzenie zajęć z zakresu kompetencji zawodowych barman - kurs barmański
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Olszewski, ul. Łapiguz 65, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6720,00
Oferta z najniższą ceną: 6720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Wiśniewska - Gałąska, Okniny - Podzdrój 3, 08-112 Wiśniew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10371,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Nurzyńska-Pycka, ul. Czwartaków 3, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Renata Pieńkus, ul. Przemysłowa 11, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Katarzyna Celińska, ul. Międzyrzecka 49A/58, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10371,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Nurzyńska - Pycka, ul. Czwartaków 3, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Renata Pieńkus, ul. Przemysłowa 11, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Katarzyna Celińska, ul. Miedzyrzecka 49A/58, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10371,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych wyrównawczych z przedmiotu matematyka (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Nurzyńska - Pycka, ul. Czwartaków 3, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Renata Pieńkus, ul. Przemysłowa 11, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Katarzyna Celińska, ul. Miedzyrzecka 49A/58, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3457,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3360,00
Oferta z najniższą ceną: 3360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych rozwijających z przedmiotu matematyka (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Nurzyńska - Pycka, ul. Czwartaków 3, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Renata Pieńkus, ul. Przemysłowa 11, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Katarzyna Celińska, ul. Miedzyrzecka 49A/58, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10371,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Lada, ul. Miedzyrzecka 49A/17, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6914,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6720,00
Oferta z najniższą ceną: 6720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło informatyczne (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Salamończyk, ul. Kilińskiego 51, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6914,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6720,00
Oferta z najniższą ceną: 6720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwester Broński, ul. Zbożowa 7A/36, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Anna Rychta, os. Unitów Podlaskich, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych na kierunku technik hotelarstwa/kelner z przedmiotu język angielski branżowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Świć, ul. Wyszyńskiego 7, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Magdalena Goławska, ul. Lipowa 20, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło przedsiębiorczości (technikum)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agata Skwara, ul. M. Dąbrowskiej 6, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
- Dariusz Lada, ul. Miedzyrzecka 49A/17, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9507,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9240,00
Oferta z najniższą ceną: 9240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 22
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu: język niemiecki branżowy (ZSZ)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Leszkowicz, Zalesie 80A, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10080,00
Oferta z najniższą ceną: 10080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 23
Nazwa: Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych: koło teatralne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Zarzycka, Gołąbki 39, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5185,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5040,00
Oferta z najniższą ceną: 5040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe z kompetencji miękkich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Kintop, os. Chącińskiego 4/15, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10488,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8664,00
Oferta z najniższą ceną: 8664,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39970,00
Waluta: PLN.
Część NR: 25
Nazwa: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Kintop, os. Chącińskiego 4/15, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2280,00
Oferta z najniższą ceną: 2280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 26
Nazwa: Prowadzenie zajęć z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agata Goss, ul. Okrzei 47F, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18184,00
Waluta: PLN.
Część NR: 27
Nazwa: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych pedagogicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Teresa Wojciuk, ul. Wyszyńskiego 29B, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5300,00
Oferta z najniższą ceną: 5300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 29
Nazwa: Prowadzenie zajęć specjalistycznych korekcyjno-kompensacyjnych logopedycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aldona Nowicka, ul. Stodolna 20/29, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8250,00
Oferta z najniższą ceną: 8250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2025 r.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.