Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Jeziorany: NADZÓR INWESTORSKI nad Budową kanalizacji sanitarnych
wraz z oczyszczalniami ścieków
w miejscowościach: Franknowo i Radostowo
Numer ogłoszenia: 221165 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI nad Budową kanalizacji sanitarnych wraz z oczyszczalniami ścieków w miejscowościach: Franknowo i Radostowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa NADZÓR INWESTORSKI nad Budową kanalizacji sanitarnych wraz z oczyszczalniami ścieków w miejscowościach: Franknowo i Radostowo. Roboty budowlane do nadzorowania, podzielone są na 2 etapy realizacji: - Etap I: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków we Franknowie, - Etap II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Radostowie Usługa Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją prac budowlano - montażowych realizowana będzie w okresie: od rozpoczęcia robót budowlano - montażowych, poprzez odbiory częściowe, techniczne, rozruch do odbioru końcowego (każdego etapu), rozliczenia zadań. Usługa nadzoru obejmuje również uczestniczenie przeglądach gwarancyjnych i innych zdarzeniach związanych z nadzorowanym obiektem. W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający przewiduje udział Inspektora Nadzoru w pracach komisji przetargowej na roboty budowlane, w tym: sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych. Opis robót budowlanych do nadzorowania znajduje się poniżej, w rozdziałach: A. Etap I i B. Etap II. Pełna Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl - przetarg nieograniczony na Budowę kanalizacji sanitarnych wraz z oczyszczalniami ścieków w miejscowościach: Franknowo i Radostowo - załącznik do SIWZ. Zadanie realizowane jest w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 207 - 2013 - Umowa Nr 00125 - 6921 - UM1400068 11. Zakres nadzoru: A. Etap I Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z oczyszczalnią ścieków we Franknowie. 1. Oczyszczalnia ścieków we Franknowie - technologia. Wykonanie robót budowlanych obejmujących technologię oczyszczalni ścieków o przepustowości 60m3 na dobę 2. Zbiornik wyrównawczy, bioreaktor SBR, mury oporowe, zagospodarowanie terenu - drogi i chodniki, zieleń, ogrodzenie. Roboty budowlane obejmują wykonanie: zbiornika wyrównawczego, bioreaktora SBR, murów oporowych, zagospodarowanie terenu - drogi i chodniki, zieleń, ogrodzenie dla oczyszczalni ścieków we Franknowie o przepustowości 60m3na dobę. 3. Budynek socjalno - techniczny. Roboty budowlane obejmują wykonanie budynku socjalno - technicznego oraz ogrodzenie oczyszczalni ścieków we Franknowie o przepustowości 60m3 dobę. 4. Sieci i instalacje elektryczne oczyszczalni ścieków. Roboty budowlane obejmują wykonanie sieci i instalacji elektrycznych dla oczyszczalni ścieków we Franknowie o przepustowości 60m3 dobę. 5. Przepompownie zbiorcze P1 i P2. Roboty budowlane obejmują wykonanie kompletnych przepompowni zbiorczych P1 i P2. 6. Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE. Roboty budowlane obejmują wykonanie: a. kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE. PN10: - rurociągi z rur PE O 90 mm - 1118,9 mb b. przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE. PN10: - rurociągi z rur PE O 40 - 671 mb - przydomowe przepompownie ścieków(Pd1-Pd4) z pełnym wyposażeniem - 4 kpl. 7. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna. Roboty obejmują wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PCV-U: a. rurociągi z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 160mm, długości 145 mb b. rurociągi z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 200mm, długości 2932 mb 8. Przyłącza kanalizacji sanitarnej. Roboty obejmują wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PCV-U - - przykanaliki z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 160 mm, długości 1609 mb. 9. Rozruch oczyszczalni i przepompowni zbiorczych i przydomowych a także całej sieci. 10. Obsługa geodezyjna inwestycji. B. Etap II Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z oczyszczalnią ścieków w Radostowie. 1. Oczyszczalnia ścieków w Radostowie - technologia. Wykonanie robót budowlanych obejmujących technologię oczyszczalni ścieków o przepustowości 72m3na dobę 2. Zbiornik wyrównawczy, bioreaktor SBR, mury oporowe, zagospodarowanie terenu - drogi i chodniki, zieleń, ogrodzenie. Roboty budowlane obejmują wykonanie: zbiornika wyrównawczego, bioreaktora SBR, murów oporowych, zagospodarowanie terenu - drogi i chodniki, zieleń, ogrodzenie oczyszczalni ścieków w Radostowie o przepustowości 72m3 dobę. 3. Budynek socjalno - techniczny. Roboty budowlane obejmują wykonanie budynku socjalno - technicznego, ogrodzenie oczyszczalni ścieków w Radostowie o przepustowości 72m3 dobę. 4. Sieci i instalacje elektryczne oczyszczalni ścieków. Roboty budowlane obejmują wykonanie sieci i instalacji elektrycznych dla oczyszczalni ścieków w Radostowie o przepustowości 72m3 dobę. 5. Przepompownie zbiorcze P1, P2, P3, P4. Roboty budowlane obejmują wykonanie kompletnych przepompowni zbiorczych P1, P2, P3, P4. 6. Sieć kanalizacji sanitarnej - kanalizacja tłocznej z rur PE. Roboty budowlane obejmują wykonanie: a. kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE. PN10: - rurociągi z rur PE śr. 50 mm, długości - 301,40 mb - rurociągi z rur PE śr. 90 mm, długości - 1681,20 mb b. przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE. PN10: - rurociągi z rur PE O 40 - 508 m - przydomowe przepompownie ścieków(Pd1-Pd11) z pełnym wyposażeniem - 11 kpl. 7. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna. Roboty obejmują wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PCV-U: a. rurociągi z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 160mm, długości 368 mb b. rurociągi z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 200mm, długości 3255 mb 8. Przyłącza kanalizacji sanitarnej. Roboty obejmują wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur kanalizacyjnych PCV-U - przykanaliki z rur PCV o sztywności obwodowej SN8, śr. 160 mm, długości 2584 mb 9. Rozruch oczyszczalni, przepompowni zbiorczych i przydomowych a także całej sieci. 10. Obsługa geodezyjna inwestycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał iż wykonał prawidłowo w ciągu ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego, odpowiadające przedmiotowi zamówienia - tożsame z przedmiotem zamówienia, polegające na nadzorze inwestorskim nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków, każda usługa nadzoru łącznie obejmująca budowę: 1. Oczyszczalni ścieków o zdolności oczyszczalnia ścieków - 1 szt., 2. Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 3000 - 5000 mb, 3. Kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości 2000 - 3500 mb, 4. Przepompowni ścieków zbiorczych 2 - 4 szt., 5. Przepompowni przydomowych 3 - 5 szt. Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania wiedzy i doświadczenia w/w robót na różnych zadaniach. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu/dokumentów potwierdzających, że Wykonawca wykonał prawidłowo ciągu ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego, odpowiadające przedmiotowi zamówienia - tożsame z przedmiotem zamówienia, polegające na nadzorze inwestorskim nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków, każda usługa łącznie nadzoru obejmujące budowę: 1. Oczyszczalni ścieków o zdolności oczyszczalnia ścieków - 1 szt., 2. Kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 3000 - 5000 mb, 3. Kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości 2000 - 3500 mb, 4. Przepompowni ścieków zbiorczych 2 - 4 szt., 5. Przepompowni przydomowych 3 - 5 szt. UWAGA: 1.Wykonawca ma obowiązek wykazania się doświadczeniem w zakresie nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem w utrudnionych warunkach tj. w zwartej zabudowie budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej z utrudnieniami w ruchu pojazdów i poruszaniu się ludności. 2.Zamawiający dopuszcza łączenie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie nadzoru nad robotami na różnych zadaniach. Dokument winien zawierać: miejsce i zakres wykonania usługi, wartość przedmiotu zamówienia brutto, datę nadzoru - rozpoczęcie i zakończenie, nazwę Zamawiającego, informację o podstawie dysponowania doświadczeniem oraz potwierdzenie, że nadzór został wykonany należycie poprzez załączenie stosownego dokumentu. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia dokumentu/ów o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadających wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje, W przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia dla niżej podanych stanowisk: a. Inspektora Nadzoru - Kierownika Zespołu Inspektorów, spełniającego warunki: - Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z oczyszczalniami ścieków, przepompowniami zbiorczymi i przydomowymi. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. b. Inspektora Nadzoru w zakresie instalacji sanitarnych wraz z uzbrojeniem, spełniającego warunki: - Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach, obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej tłocznej i grawitacyjnej wraz z oczyszczalniami ścieków, przepompowniami zbiorczymi i przydomowymi. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. c. Inspektora Nadzoru nad robotami elektrycznymi, spełniającego warunki: - Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę/przebudowę instalacji elektrycznej. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. d. Inspektora Nadzoru nad robotami konstrukcyjno - budowlanymi, spełniającego warunki: - Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę budynków oczyszczalni ścieków. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e. Inspektora Nadzoru nad robotami drogowymi, spełniającego warunki: - Doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na minimum 2-ch (dwóch) zadaniach obejmujących budowę dróg. - Uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru nad robotami drogowymi(lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Inspektora Nadzoru - Kierownika Zespołu Inspektorów z funkcją Inspektora Nadzoru w zakresie instalacji sanitarnych wraz z uzbrojeniem . Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowania osobą/osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującym prawem w RP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do siwz. 6. WADIUM. Kopię wniesienia wadium pieniądzu nalezyzałączyć do oferty.Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu (np. gwarancja wadialna ubezpieczeniowa), należy załączyć do oferty następująco: - kopię załączyć do oferty -zszyć na trwale, - oryginał w koszulce włożyć razem z ofertą do koperty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte w projekcie umowy do SIWZ - zał. nr 7. § 12 Dopuszczalne zmiany umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Przewidywane zmiany w umowie przewidziane w ogłoszeniu i siwz: 1)zmiana terminu realizacji zamówienia: Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), c. warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robot (fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru), d. konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez Projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych, e. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody, f. realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych lub zaniechania części robót. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. 2)zmian osób reprezentujących strony umowy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. 3.Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiajacego i w siedzibie Zamawiajacego w godzinach pracy urzędu 8:30 - 15:30 od poniedzialku do piątku.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy Urzędu, w godz. 7:30 - 15:30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013, Umowa Nr 00125 - 6921 - UM1400068.11.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.