eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorągPrzebudowa Oddziału Chirurgii na Oddział Neurologii



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Morąg: Przebudowa Oddziału Chirurgii na Oddział Neurologii
Numer ogłoszenia: 221167 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, fax. 089 7574593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmorag.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Oddziału Chirurgii na Oddział Neurologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy oddziału chirurgii na oddział neurologii w budynku pawilonu szpitalnego w Morągu przy ul. Dąbrowskiego 16 2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje ; a/ branżę budowlaną b/ branżę elektryczną c/ branżę sanitarną Szczegółowy zakres robót określa niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferent przystępujący do przetargu obowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości : 5 566 zł.. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: pieniądza, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BANK MILENIUM Nr 53 1160 2202 0000 0000 6193 5417 w terminie do 06.10.2008r Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: 5.1.upłynął termin związania ofertą; 5.2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 5.3.zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 6.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6.2.który został wykluczony z postępowania; 6.3.którego oferta została odrzucona. 7.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 11.Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano - instalacyjne , a na materiały zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. 3.Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać uprawnienia w branży budowlanej . 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 5.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie t.j. zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat roboty budowlane odpowiadające swoją wartością i rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 6. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 7.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym, tabela elementów do fakturowania i wypisanymi wskaźnikami cenotwórczymi. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1.Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4.Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5.Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1)Wzór formularza ofertowo - cenowego - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik nr 1 A.2)Wzór oświadczenia,że wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik nr 2 A.3)Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie VI B.SIWZ. A.4)Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. A.5)Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. A.6)Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę- Załącznik nr 3 A.7)Wyceniony przedmiar robót -Załącznik nr 7 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1)wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie oraz dat i miejsc wykonania robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów że zostały wykonane należycie np. referencje.-Załącznik nr 4 B.2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Dokumenty na uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej, kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w odpowiednich branżach B.6)wykaz osób i podmiotów jakie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi o ich kwalifikacjach zawodowych,- Załącznik nr 5 B.7)Oświadczenie - informacja o wielkości rocznego obrotu (przychodu)z roku 2006 oraz o wielkości posiadanych przez wykonawce środków obrotowych lub zdolności kredytowej - Załącznik nr 6 B.8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. B.6) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz.645, § 1 ust.1): B.6.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6.3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B.6.4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.6.1), B.6.2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. D.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1),2),3),4), dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty są składane wspólnie. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 , 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18.,Dział Zamówień Publicznych tel.089 757 42 31,fax 089 757 45 93.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Morągu, ul. Dąbrowskiego 16 , 14-300 Morąg Budynek administracji Pokój nr 18.,Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.