Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Kielce: Dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 221532 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II , ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3453447, fax. 041 3454392.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjp2.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin do Działu Żywienia Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostaw przynajmniej 3 razy w tygodniu. Zamawiane produkty określono w tabeli w załącznikach nr 4.1. i 4.2. do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1. Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem. 1) Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2) Dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 4. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 5. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzorów stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce
tel. (0-41) 3453447, fax (0-41) 3454392 pokój nr 1 - sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II, ul. Jagiellońska 76, 25-734 Kielce pokój nr 1 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamawia artykuły mięsne na potrzeby całodziennego wyżywienia mieszkańców. Podane ilości dotyczą przewidywanego zapotrzebowania w okresie jednego roku i mogą ulegać zmianie. Wykaz oraz ilość artykułów jakie zamawiający zamierza zakupić zawiera załącznik nr 4.1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamawia wędliny i produkty wędliniarskie do całodziennego wyżywienia mieszkańców. Wskazane ilości to wielkość przewidywana na okres jednego roku i może ulegać zmianom. Wykaz asortymentów i ich ilość zawiera załącznik nr 4.2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5, 15.13.11.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Modernizacja lokali mieszkalnych
- Opracowanie graficzne, druk i sukcesywne dostarczanie materiałów poligraficznych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
- AKTUALIZACJA ZBIORÓW DANYCH BAZY DANYCH OBIEKTÓW TOPOGRAFICZNYCH BDOT10K WRAZ Z OPRACOWANIEM OBIEKTÓW KATEGORII "RZEŹBA TERENU" W NIEJ GROMADZONYCH, DLA OBSZARU WYBRANYCH POWIATÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Modernizacja placu zabaw na osiedlu Uroczysko 2 w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
- Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego świeżego.
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Ośrodka "Taira i Leliwa" przy ulicy Sienkiewicza 11/13, 05-510 Konstancin - Jeziorna w roku 2025
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gen. Władysława Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.