eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńdostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej, Bloku Operacyjnego Poł.-Gin., Oddziału Okulistycznego, Oddziału Chirurgii Ogólnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Toruń: dostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej, Bloku Operacyjnego Poł.-Gin., Oddziału Okulistycznego, Oddziału Chirurgii Ogólnej
Numer ogłoszenia: 221698 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej, Bloku Operacyjnego Poł.-Gin., Oddziału Okulistycznego, Oddziału Chirurgii Ogólnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej, Bloku Operacyjnego Poł.-Gin., Oddziału Okulistycznego, Oddziału Chirurgii Ogólnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu. 2. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określają Załączniki Nr 2/1 - 2/4, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 2.1. Wymogi techniczno-eksploatacyjne zamawianych mebli określają Załącznik Nr 3/1 - 3/4, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 2.2. Konstrukcja mebli powinna umożliwiać wykonanie zabudowy na miarę z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru przedmiotu zamówienia w wybranej kolorystyce. Kolorystyka szaf jak i konstrukcji uzgodniona zostanie po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. 3. Wymagane warunki gwarancji: - Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia liczony będzie od dnia zakończenia montażu. - wszelkie reklamacje dotyczące przedmiotu zamówienia składane będą przez Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub listownie. - Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 3 dni, a po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną w całości zgodnie z żądaniem Zamawiającego. - wszelkie koszty załatwienia reklamacji ponosi Wykonawca..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.19.23.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych minimum 2 głównych dostaw mebli o wartości minimum o wartości minimum dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 3.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 10.400,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 7.000,00 zł, - Zadanie Nr 4 - 4.000,00 zł, każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia minimum 2 dokumentów, że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi lub wykonywanymi minimum 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostaw może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby są asortymentem bezpiecznym i dopuszczonym do stosowania w służbie zdrowia na zasadach ogólnych. b) atest higieniczny potwierdzający, iż przedmiot oferty może być stosowany w placówkach służby zdrowia - wymóg dotyczy wyłącznie mebli medycznych w Zadaniu Nr 2 o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem panelami z płyty meblowej, mebli z blachy ocynkowanej, stali kwasoodpornej, mebli o konstrukcji płycinowej. c) certyfikat ISO obejmujący certyfikację zarządzanie jakością wyrobów zakresie projektowania, produkcji, instalacji oraz wykonania czynności serwisowych dla medycznych lub inny równoważny certyfikat wydany przez zewnętrzny podmiot certyfikujący - wymóg dotyczy wyłącznie mebli medycznych w Zadaniu Nr 2. d) zaświadczenie niezależnego podmiotu badawczego potwierdzającego że oferowane produkty odpowiadają określonym specyfikacjom technicznym i normom PN-EN 13150:2004 (stoły robocze dla laboratoriów) - wymóg dotyczy wyłącznie mebli medycznych w Zadaniu Nr 2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu, ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: dostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/1, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wymogi techniczno-eksploatacyjne zamawianych mebli określa Załącznik Nr 3/1, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: dostawa i montaż mebli dla Bloku Operacyjnego Poł.-Gin. Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Bloku Operacyjnego Poł.-Gin. Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załączniki Nr 2/2, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wymogi techniczno-eksploatacyjne zamawianych mebli określa Załącznik Nr 3/2, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: dostawa i montaż mebli dla Oddziału Okulistycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Okulistycznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załącznik Nr 2/3, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wymogi techniczno-eksploatacyjne zamawianych mebli określa Załącznik Nr 3/3, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: dostawa i montaż mebli dla Oddziału Chirurgii Ogólnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Oddziału Chirurgii Ogólnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. Św. Józefa 53-59 w Toruniu. Specyfikację asortymentowo-ilościowo-cenową określa Załączniki Nr 2/4, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wymogi techniczno-eksploatacyjne zamawianych mebli określa Załącznik Nr 3/4, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.