eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remontelewacji oraz remont gruntowny dachu budynku użytkowego przy ul. Jaracza 6 w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Słupsk: Remontelewacji oraz remont gruntowny dachu budynku użytkowego przy ul. Jaracza 6 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 221788 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax. (059) 842 80 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarzadca nieruchomości działajacy w imieniu Gminy Miejskiej Słupsk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remontelewacji oraz remont gruntowny dachu budynku użytkowego przy ul. Jaracza 6 w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie remontu elewacji oraz remontu gruntownego dachu budynku użytkowego przy ul. JARACZA 6 w Słupsku Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej (czerwonej) pełnej klasy minimum 350, - rozbiórkę starego pokrycia z blachy nienadającej się do użytku (292,4m2), zerwanie deskowania, - wymiana zmurszałych krokwi, słupów, części murłat oraz wzmocnienie osłabionych elementów więźby dachowej, - konserwację środkami grzybobójczymi oraz środkami przeciw szkodnikom wszystkich elementów więźby dachowej, - przybicie na połaci dachu płyt OSB grub. 22mm (zamiast pełnego deskowania) pod pokrycie z papy. - wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną dkd (1 x papa podkładowa perforowana V60 S30 i 1x papa termozg. modyfikowana SBS typ PYE PV 250 S5 grub. min. 5mm) na podłożu drewnianym, - pokrycie dachu dachówką bitumiczną samoklejącą typu gonty orła - zamontowanie płotków przeciwśnieżnych, - mechaniczne oczyszczenie i zmycie ścian i wystroju architektonicznego na elewacji frontowej budynku, - uzupełnienie ubytków lub odparzonych tynków, naprawa i odtworzenie detali architektonicznych, - zagruntowanie ścian i elementów wystroju architektonicznego oraz malowanie elewacji farbami krzemianowymi zgodnie z opracowanym projektem kolorystyki, - renowacja zniszczonej bramy dwuskrzydłowej z naświetlem z uzupełnieniem brakujących elementów wystroju, - remont ścian bocznych oraz ścian od strony podwórza - ocieplenie ścian płytami styropianowymi EPS 70-040 (PS-E FS15) grub. 10cm -metodą lekką-mokrą-z tynkiem mineralnym baranek 2mm malowanym 2-krotnie farbami silikatowymi wraz z robotami towarzyszącymi, - ustawienie i rozbiórkę rusztowań, - wywóz i utylizacja gruzu, uporządkowanie i przywrócenie terenu (placu budowy) do stanu pierwotnego Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót budowlanych - załącznik Nr 6 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Budowlanych- załącznik Nr 7 do SIWZ, Projekt Budowlany - załącznik Nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy. Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż: 1) posiada doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 remonty elewacji budynków z elementami wystroju architektonicznego o wartości minimum 50.000zł każdy i co najmniej jedną robotę budowlaną dotyczącą wykonaniu remontu dachu z pokryciem z papy termozgrzewalnej i z przemurowaniem kominów o wartości nie mniejszej 20.000zł oraz co najmniej jedną robotę budowlaną dotyczącą ocieplenia budynku metodą lekką-mokrą o wartości min. 50.000zł 2) dysponuje co najmniej: a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy i która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami i jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, b) jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane - konserwatorskie do kierowania robotami przy zabytkach, 3) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum, żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy 2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeleniem, że warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, w oparciu dyspozycje zawarte w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych dot. remontu elewacji budynków i remontów dachów sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1. p.pkt 1 SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie np. referencje, 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg Załącznika nr 4 do SIWZ 6) dokumenty stwierdzające, że osoba lub osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, 7) aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa osób wykazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. p.pkt 2 i p.pkt 8 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. p.pkt 1) SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (w formie papierowej) dostępna jest w siedzibie zamawiającego pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.