Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-09
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 22192 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy , ul. Roosevelta 15, 91-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 230 15 50, faks 0-42 230 15 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cop.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy 11 Notebook I - 1 Notebook II - 2 Moduł dupleksu 2 Projektor multimedialny przenośny (lekki) 1 Licencje dostępowe do serwera dla użytkowników 25 Program do tworzenia i edycji stron www 1 Program do edycji grafiki wektorowej oraz zdjęć 1 Pakiet programów biurowych 3 Program antywirusowy 13 Patchcord 3m - 10 Patchcord 5m - 10.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 38.65.21.00 - Projektory 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 48.22.40.00 - Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wypełniony o oferowane parametry Przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22, oraz o nie podleganiu wykluczeniu - art. 24 prawa zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy, parafowany na każdej ze stron. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymogi Zamawiającego określone w przedmiocie zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do Oferty w formie Oświadczenia Wykonawcy ( Załącznik nr. 5 do SIWZ) potwierdzenia, że oferowany sprzęt komputerowy posiada deklarację zgodności CE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cop.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego w Łodzi ul. Roosevelta 15; ze strony internetowej http://www.bip.cop.lodzkie.pl oraz drogą pocztową, po uprzednim złożeniu pisemnej prośby o przesłanie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 09:00, miejsce: CENTRUM OBSŁUGI PRZEDSIĘBIORCY W ŁODZI UL. ROOSEVELTA 15, 90 - 056 ŁÓDŹ.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wydatek jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.