Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Białystok: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w 5 obiektach Poczty Polskiej z terenu działania CI OR w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 221955 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6623496, fax 085 6623544.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pocz-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w 5 obiektach Poczty Polskiej z terenu działania CI OR w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków pocztowych posiadających dokumentację szczątkową lub nieaktualną tj. obiekty: - UP Grajewo 1 - UP Ciechanowiec - UP Kolno - UP Wąsosz Grajewski - UP Przytuły Szczegółowy wykaz obiektów przewidzianych do opracowania inwentaryzacji budowlanej budynków przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ. Obowiązujące przepisy prawne. a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133). b. Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych / tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 200 poz. 1683 ze zm./. Polskie normy: Polska Norma - PN- 70/B-02365 Powierzchnie budynków. Podział, określenie i zasady obmiaru. Wytyczne techniczne : a) Inwentaryzację budowlaną budynków oraz rozliczenie wielkości kubatur i powierzchni wykonać i skompletować na podstawie pomiarów bezpośrednich. b) Inwentaryzacja powinna składać się z następujących części: - strony tytułowej ze spisem zawartości opracowania, - opisu, - wyliczeń i zestawień tabelarycznych, - rysunków, - dokumentacji fotograficznej, c) Dokumentacja powinna być wykonana w wersji papierowej w 3 egzemplarzach odrębnie dla każdego obiektu budowlanego i dodatkowo zapisana na płycie CD w dwóch formatach - PDF i w formacie dwg. czyli AUTOCAD - w programie posiadanym przez Zamawiającego. d) Na stronie tytułowej należy umieścić: dane wykonawcy, miejscowość, nazwę obiektu, zakres opracowania, datę pracowania, podpisy wykonawcy. e) Inwentaryzację - rysunki graficzne wykonać należy w programie współpracującym z AUTOCAD wersja 2006 , natomiast inwentaryzację opisową w plikach EXCEL lub innego arkusza kalkulacyjnego z nim współpracującego. f) Inwentaryzacja budowlana - graficzna powinna zawierać: - rysunki inwentaryzacyjne sporządzone w skali 1:100 lub 1: 50 ( przekroje), wykonane z godnie z obowiązującymi normami i zasadami sporządzania rysunków dokumentacji budowlanej, wymiarowanie w centymetrach z dokładnością do 1 cm - dokumentacja każdego obiektu powinna zawierać rysunki: - rzuty poziome wszystkich kondygnacji, - rzut dachu wraz z instalacją odgromową, - przekrój pionowy przez klatkę schodową, - numery pomieszczeń, przeznaczenie pomieszczeń, powierzchnię użytkową, - rodzaj posadzki umieszczone na rzutach poziomych, - wysokości pomieszczeń umieszczone na rzutach poziomych , - dokumentacja fotograficzna - 4 zdjęcia elewacji po jednym z każdej strony budynku . g) Inwentaryzacja budowlana - część opisowa powinna zawierać: - miejscowość, nazwa obiektu, adres - rok budowy budynku lub budowli, - zwarty opis konstrukcji, - rodzaj konstrukcji stropów, - rodzaj konstrukcji dachu lub stropodachu, - rodzaj pokrycia dachu, - rodzaj instalacji budowlanych w które wyposażony jest budynek h) Rozliczenie kubatur i powierzchni przedstawić tabelarycznie w arkuszu kalkulacyjnym - z podaniem: - miejscowość, numer budynku , przeznaczenie, powierzchnia w m2 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - do wys. 1,40 m, od 1,40 - 2,20 m, powyżej 2,20 m, powierzchnia łącznie, kubatura budynku w m3, powierzchnia użytkowa wg. normy PN- 70/B-02365, powierzchnia podlegająca opodatkowaniu na podstawie art.4, ust.2 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych /tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 200, poz. 1683 ze zm./ - wzór tabeli w załączeniu, /załącznik nr 4 do SIWZ/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki: Warunek I a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek spełniać musi przynajmniej jeden z podmiotów, natomiast warunek nie podlegania wykluczeniu muszą spełniać wszystkie podmioty występujące wspólnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - oświadczenie może złożyć pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty wymienione w pkt a - winne być złożone przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia. Warunek II Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej wraz z aktualną przynależnością do Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej. Warunek III Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej można załączyć również kserokopię umowy spółki. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, pokój nr 109..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, pok. nr 116 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2007 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego - pokój 108.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Grajewo 1, UP Ciechanowiec..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Grajewo 1, UP Ciechanowiec. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Zakres obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej dwóch obiektów (ilość budynków i budowli: 3)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Kolno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Kolno. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Zakres obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej jednego obiektu (ilość budynków i budowli: )..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Wąsosz Grajewski, UP Przytuły..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Wąsosz Grajewski, UP Przytuły. Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. Zakres obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej dwóch obiektów (ilość budynków i budowli: 3)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.