To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-17
Białystok: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w 5 obiektach Poczty Polskiej z terenu działania CI OR w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 251772 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 221955 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, ul. I Armii WP, 15-100 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6623496, fax 085 6623544.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w 5 obiektach Poczty Polskiej z terenu działania CI OR w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków pocztowych posiadających dokumentację szczątkową lub nieaktualną tj. obiekty: - UP Grajewo 1 - UP Ciechanowiec - UP Kolno - UP Wąsosz Grajewski - UP Przytuły Szczegółowy wykaz obiektów przewidzianych do opracowania inwentaryzacji budowlanej budynków przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ. Obowiązujące przepisy prawne. a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133). b. Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych / tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 200 poz. 1683 ze zm./. Polskie normy: Polska Norma - PN- 70/B-02365 Powierzchnie budynków. Podział, określenie i zasady obmiaru. Wytyczne techniczne: -Inwentaryzację budowlaną budynków oraz rozliczenie wielkości kubatur i powierzchni wykonać i skompletować na podstawie pomiarów bezpośrednich. -Inwentaryzacja powinna składać się z następujących części: - strony tytułowej ze spisem zawartości opracowania, - opisu, - wyliczeń i zestawień tabelarycznych, - rysunków, - dokumentacji fotograficznej, -Dokumentacja powinna być wykonana w wersji papierowej w 3 egzemplarzach odrębnie dla każdego obiektu budowlanego i dodatkowo zapisana na płycie CD w dwóch formatach - PDF i w formacie dwg. czyli AUTOCAD - w programie posiadanym przez Zamawiającego. -Na stronie tytułowej należy umieścić: dane wykonawcy, miejscowość, nazwę obiektu, zakres opracowania, datę pracowania, podpisy wykonawcy. -Inwentaryzację - rysunki graficzne wykonać należy w programie współpracującym z AUTOCAD wersja 2006 , natomiast inwentaryzację opisową w plikach EXCEL lub innego arkusza kalkulacyjnego z nim współpracującego. -Inwentaryzacja budowlana - graficzna powinna zawierać: - rysunki inwentaryzacyjne sporządzone w skali 1:100 lub 1: 50 ( przekroje), wykonane z godnie z obowiązującymi normami i zasadami sporządzania rysunków dokumentacji budowlanej, wymiarowanie w centymetrach z dokładnością do 1 cm - dokumentacja każdego obiektu powinna zawierać rysunki: - rzuty poziome wszystkich kondygnacji, - rzut dachu wraz z instalacją odgromową, - przekrój pionowy przez klatkę schodową, - numery pomieszczeń, przeznaczenie pomieszczeń, powierzchnię użytkową, - rodzaj posadzki umieszczone na rzutach poziomych, - wysokości pomieszczeń umieszczone na rzutach poziomych , - dokumentacja fotograficzna - 4 zdjęcia elewacji po jednym z każdej strony budynku . -Inwentaryzacja budowlana - część opisowa powinna zawierać: - miejscowość, nazwa obiektu, adres - rok budowy budynku lub budowli, - zwarty opis konstrukcji, - rodzaj konstrukcji stropów, - rodzaj konstrukcji dachu lub stropodachu, - rodzaj pokrycia dachu, - rodzaj instalacji budowlanych w które wyposażony jest budynek -Rozliczenie kubatur i powierzchni przedstawić tabelarycznie w arkuszu kalkulacyjnym - z podaniem: - miejscowość, numer budynku , przeznaczenie, powierzchnia w m2 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - do wys. 1,40 m, od 1,40 - 2,20 m, powyżej 2,20 m, powierzchnia łącznie, kubatura budynku w m3, powierzchnia użytkowa wg. normy PN- 70/B-02365, powierzchnia podlegająca opodatkowaniu na podstawie art.4, ust.2 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych /tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 200, poz. 1683 ze zm./ - wzór tabeli w załączeniu, /załącznik nr 4 do SIWZ/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10405 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Grajewo 1, UP Ciechanowiec....
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KARST Sp. z o.o., ul. Marczukowska 6, 15-724 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6905
- Oferta z najniższą ceną: 6905 / oferta z najwyższą ceną: 10000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Wąsocz Grajewski, UP Przytuły....
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KARST Sp. z o.o., ul. Marczukowska 6, 15-724 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3500
- Oferta z najniższą ceną: 3500 / oferta z najwyższą ceną: 5000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont mostu przez rz. Bug w m. Turna Mała w ciągu DK nr 19 w km 161+225 - Etap 1
- Naprawa nawierzchni bitumicznej na drogach Nr 686 Zajma- Michałowo- Jałówka w km od 41+045 do km 42+160 i drodze Nr 687 Juszkowy Gród- Bondary- Nowosady w km od 0+600 do km 3+800.
- Wyposażenie Centrum Animacji Kultury "Wierzbowa"
- Postępowanie na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zadania pn. Budowa budynku usługowo - biurowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Miłomłynie
- Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku laboratoryjnego Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim na Centrum Innowacji Technologicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Opracowanie kompl. dok. proj.wraz z uzyskaniem pozwoleń oraz nadzorem w ramach realizacji inwestycji "Remont sali wykładowej Audytorium Maximum wraz z pom.zaplecza tech.-gos."
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO (KOMUNALNEGO) DWULOKALOWEGO NA DZIAŁCE O NR EWID. GEOD 6636 PRZY UL. BEREZÓW 11 W SUCHEDNIOWIE
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.