Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-10
Wrocław: Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 221978 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich , ul. Januszowicka 15A, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3607356, faks 071 360 73 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie części pomieszczeń w budynkach Szkoły Podstawowej nr 39 przy ul. Przedwiośnie 47/49 we Wrocławiu w zakresie budynku głównego i budynku dobudówki, tj.: 1.1. wydzielenia korytarza - łączącego stary budynek z budynkiem dobudowanym (etap 1 dokumentacji), 1.2. przebudowy pomieszczenia pedagoga (parter dobudówka) na WC (etap 2 dokumentacji), 1.3. wydzielenia korytarza z pomieszczenia pok. nauczycielskiego (parter - stary budynek), umożliwiającego dostęp do biblioteki (etap 3 dokumentacji). 2. Roboty objęte etapem 1 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 2.1. wykonanie wyburzeń w istniejących ścianach konstrukcyjnych w celu wydzielenia korytarza z przestrzeni istniejących sal lekcyjnych; 2.2. wydzielenie korytarza i 3 nowoprojektowanych pomieszczeń - świetlicy ( w budynku dobudówki), sekretariatu oraz gabinetu dyrektora (w budynku głównym szkoły); 2.3. wymianę wykładziny PCV w nowowydzielanych pomieszczeniach; 2.4. w pomieszczeniach w budynku głównym szkoły ( tzn. komunikacji, sekretariacie oraz gabinecie dyrektora) należy zdemontować istniejąca podłogę drewnianą na legarach wysokości ok. 8 cm; 2.5. obudowę istniejących grzejników w pomieszczeniu świetlicy; 2.6. montaż nawietrzaków okiennych w istniejących oknach w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 2.7. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń świetlicy, sekretariatu oraz gabinetu dyrektora; 2.8. wykonanie instalacji elektrycznych, komputerowych, teletechnicznych i alarmowych w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 2.9. wykonanie obudowy systemowej istniejącego stropu nad pomieszczeniami w części budynku głównego szkoły, do odporności REI 60; 2.10. wydzielenie stref pożarowych - budynek główny raz budynek dobudówki, montaż drzwi pożarowych EI60 w ścianie między dwoma budynkami; 2.11. zabezpieczenie wszelkich przejść instalacyjnych przez ścianę oddzielenia pożarowego do EI120; 2.12. malowanie pomieszczeń wydzielanych w ramach etapu 1. 3. Roboty objęte etapem 2 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 3.1. wykonanie 2 nowoprojektowanych pomieszczeń - toalety męskiej oraz toalety damskiej przystosowanej także dla osób niepełnosprawnych; 3.2. wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z nadprożami w istniejącej ścianie między pom. pedagoga a komunikacją; 3.3. wykonanie ścianek działowych systemowych z płyt G-K, systemowych ścianek w kabinie toalety męskiej, ścianki murowanej z bloczków gr. 12 cm, wydzielających nowoprojektowane pomieszczenia; 3.4. demontaż podłogi podniesionej w istniejących 2 salach lekcyjnych wys. ok 7 cm, wymiana wykładziny PCV w tych pomieszczeniach; 3.5. obudowę nowoprojektowanych grzejników w toaletach; 3.6. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń toalet; 3.7. wykonanie instalacji sanitarnych w nowoprojektowanych toaletach, montaż armatury sanitarnej oraz innych urządzeń wyposażenia stałego; 3.8. wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach toalet; 3.9. zamurowanie istniejącego okna w pom. Pedagoga wraz z tynkowaniem; 3.10. wymiana drzwi do istniejących 2 sal lekcyjnych, wykonanie nadproży; 3.11. wykonanie posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych w nowoprojektowanych toaletach; 3.12. wykonanie sufitów podwieszanych w toaletach; 3.13. malowanie pomieszczeń. 4. Roboty objęte etapem 3 dokumentacji projektowej, w tym m.in.: 4.1. demontaż drewnianej podłogi podniesionej wys.ok. 9 cm w pomieszczeniach nr 00/K3N, 00/01N oraz części pom. nr 00/04N; 4.2. montaż nowej wykładziny PCV w pomieszczeniach objętych opracowaniem; 4.3. montaż obudów istniejących grzejników w pom. 00/K3N i 00,004N; 4.4. w związku z likwidacją podłogi podniesionej w pomieszczeniach istniejące drzwi do korytarza z części wejściowej należy zdemontować, pozostawiając tylko otwór w ścianie istniejącej; 4.5. zamurowanie istniejących drzwi do biblioteki wraz z tynkowaniem; 4.6. wykonanie nowych drzwi do biblioteki, montaż nadproża; 4.7. likwidacja części ściany konstrukcyjnej w przejściu z biblioteki na zewnątrz budynku głównego w części tylnej, wykonanie nowego podciągu; 4.8. wykonanie okładzin systemowym pożarowych do REI60 na stropie istniejącym nad parterem we wszystkich pomieszczeniach objętych opracowaniem; 4.9. wyburzenie istniejących ścian działowych; 4.10. wykonanie nawietrzaków okiennych w istniejących oknach; 4.11. wykonanie wentylacji mechanicznej nowoprojektowanych pomieszczeń; 4.12. malowanie pomieszczeń..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będą prace polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie wnętrza budynku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej, i kierownikami robót branżowych w specjalności: -instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych -instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz.394) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określono w rozdziale XV punkt 3 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Januszowickiej 15A w Kancelarii (parter ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Rozbudowa budynku usługowego, o zewnętrzną windę osobową, położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonanie, dostawa oraz montaż szafy na dokumenty na potrzeby pracowników socjalnych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.