eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszczacPrzebudowa budynku oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Piszczac Kolonii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Piszczac: Przebudowa budynku oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Piszczac Kolonii
Numer ogłoszenia: 221988 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Piszczacu , ul. Włodawska 8, 21-530 Piszczac, woj. lubelskie, tel. 083 3778018 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piszczac.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku oraz zagospodarowanie terenu przy świetlicy w Piszczac Kolonii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku świetlicy w Piszczac Kolonii polegająca na wykonaniu powiększenia pomieszczenia świetlicy, wykonaniu sanitariatów i instalacji centralnego ogrzewania oraz zagospodarowania terenu przy świetlicy polegające na utwardzeniu z kostki brukowej placu i parkingu, wykonani podjazdu dla osób niepełnosprawnych, budowie boiska do piłki siatkowej, wykonaniu zestawu zabawowego dla dzieci oraz budowie ogrodzenia. Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej - spełnienie przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Wykonawca posiada niezbędną widzę oraz doświadczenie a w szczególności:a) wykonał minimum jedno zadanie o wartości, charakterze i wielkości odpowiadające niniejszemu zamówieniu. b) posiada do dyspozycji Kierownika Budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstr-bud.i należącego do Izb Budowlanych - spełnienie przedłożenie wykazu robót z dokumentem potwierdzającym że roboty zostały wykonane z należytą starannością 3. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy pzp. - spełnienie przedłoży stosowne oświadczenie 4. Wykonawca posiada ubezpieczoną swoją działalność - spełnienie przedłożenie kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Wyliczenie wartości o załączony kosztorys ofertowy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy pzp. 5. Kopia uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do Izb Budowlanych. 6. Wykaz robót z dokumentami potwierdzającymi że roboty zostały wykonane z należytą starannością 7. Kopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie działalności Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piszczac.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 21-530 Piszczac ul. Włodawska 8 Pokój 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 21-530 Piszczac ul Włodawska 8 Pokój 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z programu UE PROW Odnowa wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.