Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Koszalin: Wykonanie wycen lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziału w nieruchomości wspólnej oraz aktualnej wartości udziału w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem, w którym znajduje się wyceniany lokal na potrzeby Miasta Koszalina
Numer ogłoszenia: 22205 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488807, fax 094 3488765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziału w nieruchomości wspólnej oraz aktualnej wartości udziału w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem, w którym znajduje się wyceniany lokal na potrzeby Miasta Koszalina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie wycen lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziału w nieruchomości wspólnej oraz aktualnej wartości udziału w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem, w którym znajduje się wyceniany lokal na potrzeby Miasta Koszalina: Zadanie nr 1 -wyceny lokali mieszkalnych położonych w obrębach geodezyjnych nr 15, 16, 18, 19, 20, 27 oraz wszystkie pozostałe obręby nie objęte zadaniem II -250 wykonanie wycen wraz z: -określeniem udziałów we współwłasności budynku i w prawie użytkowania wieczystego -określeniem aktualnej wartości zabudowanej nieruchomości gruntowej Zadanie nr 2-wyceny lokali mieszkalnych położonych w obrębach geodezyjnych nr 21, 22, 6 i 11 - 250wykonanie wycen wraz z: -określeniem udziałów we współwłasności budynku i w prawie użytkowania wieczystego -określeniem aktualnej wartości zabudowanej nieruchomości gruntowej 2.Wycenę lokali mieszkalnych Zamawiający zamawia w celu ustalenia ceny sprzedaży na rzecz najemcy lub w celu ustalenia ceny wywoławczej do przetargu. 3.Wyceny lokali mieszkalnych oraz operaty szacunkowe winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 261 poz. 2603 z późn. zm.), ustawą z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. nr 80 poz. 903 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz.2109 z późn. zm.) oraz obowiązującymi Standardami Zawodowymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj.: prowadzi działalności gospodarczą w zakresie szacowania nieruchomości; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)posiada uprawnienia państwowe w zakresie szacowania nieruchomości, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami, b)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę, o podobnym zakresie objętym niniejszym zamówieniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 % ceny ofertowej brutto; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a)posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości, b)oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn.spełnia lub nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawcy dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4)Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości umożliwiających wykonanie zamówienia. 5)Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości. 6)Wykaz usług wykonanych w ciągu trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, o podobnym zakresie objętym niniejszym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 40 % ceny ofertowej (podać nazwy zamówienia, podmiotu, instytucji, w której realizowano zamówienie, daty realizacji, zakres usług - wielkości i wartości zadania), złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7)Dokumenty, potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. 8)Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. 9.00-17.00, wt. - pt. 7.15-15.15).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości pokój 230.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie wycen lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziału w nieruchomości wspólnej oraz aktualnej wartości udziału w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem, w którym znajduje się wyceniany lokal na potrzeby Miasta Koszalina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1-wyceny lokali mieszkalnych położonych w obrębach geodezyjnych nr 15, 16, 18, 19, 20, 27 oraz wszystkie pozostałe obręby nie objęte zadaniem II -250 wykonanie wycen wraz z: -określeniem udziałów we współwłasności budynku i w prawie użytkowania wieczystego -określeniem aktualnej wartości zabudowanej nieruchomości gruntowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie wycen lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziału w nieruchomości wspólnej oraz aktualnej wartości udziału w prawie własności nieruchomości gruntowej zabudowanej budynkiem, w którym znajduje się wyceniany lokal na potrzeby Miasta Koszalina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - wyceny lokali mieszkalnych położonych w obrębach geodezyjnych nr 21, 22, 6 i 11 - 250 wykonanie wycen wraz z: -określeniem udziałów we współwłasności budynku i w prawie użytkowania wieczystego -określeniem aktualnej wartości zabudowanej nieruchomości gruntowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zaawansowany system bipolarny, trokary optyczne i systemy dostępu laparoskopowego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- Usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu oraz konser. i naprawy systemów alarmowych antywła. i p. poż., a także konserwacji telewizji dozorowanej w KRUS OR w Koszalinie i PT.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących wyceny nieruchomości gruntowych na obszarze Biebrzańskiego Parku Narodowego
- "Cyfrowa archiwizacja - skanowanie i konwersja dokumentów geodezyjno - kartograficznych zgromadzonych w PODGiK oraz zasilenie skanami systemu ewidencji prac geodezyjnych i kartograficznych"
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
- Usługi geodezyjne na opracowanie dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o ustalenie linii brzegu wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami od pozostałych gruntów rzeki Iłownicy ....
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.