Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Lutówko: Remont odcinków dróg leśnych technologicznych i przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Lutówko w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 222065 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lutówko , Lutówko 18, 89-407 Lutówko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 388 47 22, fax. 0-52 388 47 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: skarb państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinków dróg leśnych technologicznych i przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Lutówko w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinków dróg leśnych technologicznych i przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Lutówko w leśnictwach Gaj, Lutowo, Kamień i Witkowo. Zgodnie z Projektem Budowlanym Wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.25 - Drogi jednopasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty zgodnie z pkt. 7 SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum ). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, b) w odniesieniu do wymagań stawianych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1pkt 1-9 ustawy, c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, d) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu (np nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie dane pełnomocnika, e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ d) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek ZUS oraz podatków. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - wykaz należy sporządzić na wzorze druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dwie roboty i udokumentuje, że zostały one należycie wykonane. b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 6 do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli kierownik robót odpowiedzialny za wykonanie zamówienia będzie posiadał uprawnienia budowlane w danej specjalizacji oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie co najmniej po 1 sztuce: równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.a,b,c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych niniejszym punkcie 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania -wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych niniejszym punkcie. 5.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustawionego pełnomocnika do reprezentowania postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać : oświadczenia i dokumenty opisane w punkcie 1 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane wspólnie 6.Postanowienia dotyczące składania dokumentów: a) wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). b) dokumenty sporządzone w języku obcym a składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1)Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem (tajemnica przedsiębiorstwa), lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny zawartej w ofercie ( art. 86 ust. 4 ustawy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutowko.torun.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lutówko
89-407 Lutówko 18
pok. nr 3.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Lutówko 89-407 Lutówko 18 pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dróg na terenie sołectw Gminy Grabów
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Naprawa ubytków w jezdniach asfaltowych na drogach zlokalizowanych w gminie Blachownia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 632 od km 47+550 do km 51+800 (od Dębe do Skrzeszewa) na terenie gminy Wieliszew, powiat legionowski - nr postępowania 070/25
- Remont nawierzchni DP nr 1129N w miejscowości Wysoka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.