Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-27
Legionowo: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 222318 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114131 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych zamawianego sprzętu i oprogramowania podano w SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na dwie oferty częściowe. 2. W zakres zamówienia na poziomie gwarantowanym wchodzą: dla oferty częściowej nr 1: 1) laptop 11,6 cali - 1 szt. 2) laptop 13,3 cali - 1 szt. 3) komputer stacjonarny typ I - 3 szt. 4) komputer stacjonarny typ II - 15 szt. 5) monitor 19,5 cali typ I - 15 szt. 6) monitor 23 cale typ II - 10 szt 7) laptop 15 cali - 4 szt. 8) tablet 13,3 cala- 1 szt 9) tablet 10 cali - 4 szt. dla oferty częściowej nr 2: 1) drukarka A4 - 3 szt. 2) zasilanie awaryjne UPS - 40 szt. 3) niszczarka - 3 szt. 4) skaner z ADF (jednoprzebiegowy dwustronny)- 1 szt. 5) drukarka laserowa kolor - 1 szt. 6) drukarka atramentowa kolor - 2 szt. 7) urządzenie wielofunkcyjne kolor - 1 szt. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu poszczególnych elementów zamówienia w ilościach przekraczających ilości wskazane jako zamówienie gwarantowane przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zastosowanie prawa opcji dla niniejszego zamówienia będzie pozwalało Zamawiającemu na zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości zamawianego dla danej pozycji asortymentu, maksymalnie o następujące ilości: 1) komputer - 15 sztuk 2) monitor - 15 sztuk 3) niszczarka - 2 sztuki 4) drukarka - 4 sztuki 5) zasilanie awaryjne UPS - 5 sztuk. 4. Realizacja zamówienia opcjonalnego będzie stanowiła uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek, zatem jeśli w ciągu 60 dni od daty podpisania umowy Zamawiający nie skorzysta z możliwości uruchomienia zamówienia opcjonalnego lub zrealizuje je w mniejszym zakresie niż określony wyżej, Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5. Uruchomienie zamówienia opcjonalnego będzie możliwe wyłącznie w sytuacji powstania takiej potrzeby po stronie Zamawiającego i będzie uzależnione od jego możliwości finansowych (w szczególności poprzez otrzymanie nowych środków finansowych lub przez uzyskanie oszczędności przy korzystnym dla Zamawiającego rozstrzygnięciu postępowania dla przedmiotowego zamówienia publicznego, gdy na realizację zamówienia opcjonalnego będzie mogła zostać przekazana kwota wynikająca z różnicy pomiędzy kwotą brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a kwotą brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa). 6. Realizacja zamówienia w zakresie określonym jako zamówienie opcjonalne nie będzie wymagała sporządzenia nowej umowy między Stronami, ani sporządzenia aneksu do zawartej umowy. Dla jego uruchomienia wystarczająca będzie pisemna dyspozycja Zamawiającego reprezentowanego zgodnie z art. 48 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 595 z późn. zm.), kontrasygnowana przez Skarbnika Powiatu, skierowana do Wykonawcy. W dyspozycji tej Zamawiający określi rodzaj zamawianego asortymentu opcjonalnego, zamawianą ilość oraz termin wykonania zlecenia. 7. Zamawiający wymaga, by realizacja zamówienia przy wykorzystaniu prawa opcji (w tym procedura odbioru oraz płatność za realizację dostawy) odbywała się na takich samych zasadach, jak realizacja zamówienia określonego jako zamówienie gwarantowane, przy zastosowaniu cen jednostkowych brutto wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla zamówienia gwarantowanego. 8. Dostarczony sprzęt i wszystkie podzespoły muszą być nieużywane, fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, pochodzące z bieżącej produkcji, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r. nieuszkodzone mechanicznie ani elektronicznie. 9. Każdorazowo dostawa sprzętu, tak w ramach zamówienia gwarantowanego, jak i zamówienia opcjonalnego odbywała się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność. 10. Sprzęt objęty zamówieniem zostanie dostarczony Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentacji wydawanej przez producenta oraz z kartami gwarancyjnymi w języku polskim. 11. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy będą posiadały certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą albo aprobatą techniczną w odniesieniu do wyrobów nieobjętych certyfikacją.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALTERNATIVE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALTERNATIVE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
- ALTERNATIVE TECHNOLOGY Sp. z o.o., ul. Igańska 24, 04-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116637,67
Oferta z najniższą ceną: 116637,67 / Oferta z najwyższą ceną: 116637,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz Wydziału Wspomagającego CSP w Sułkowicach
- Wykonania robót budowlanych polegających na modernizacji pomostu na terenie Bazy Szkoleniowej w Kalu
- Wymiana wymiennika ciepła JAD-X w budynku nr 42 oraz zasobnika ciepłej wody w budynku nr 110 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Budowa klimatyzacji w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie.
- Wykonanie siedziby Powiatowej Instytucji Kultury w Legionowie Etap I wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu, w ramach zadania pn.: "Opracowanie dokumentacji projektowej (...)
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1819W ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Aleja 3-go Maja w Legionowie"
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.