Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Warszawa: Opracowanie strategii Banku Gospodarstwa Krajowego na lata 2014-2017
Numer ogłoszenia: 222589 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie strategii Banku Gospodarstwa Krajowego na lata 2014-2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie strategii Banku Gospodarstwa Krajowego na lata 2014-2017 Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy etapy: Etap I Przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu zakresu informacyjnego dokumentu Strategii BGK na lata 2014-2017 (konspekt). Etap II Przygotowanie dokumentu strategii wg uzgodnionego w Etapie I zakresu. Etap III 1. Przygotowanie metody, mierników oraz procesów monitorowania, raportowania oraz ewaluacji realizacji strategii. 2. Przygotowanie planu operacyjnego działań niezbędnych do realizacji strategii.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za podmiot spełniające warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonawcę który wykaże, że w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością: a) co najmniej jedną (1) usługę polegającą na świadczeniu doradztwa z zakresu przygotowania strategii wykonaną na rzecz banku w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 , z późn. zm.), z zastrzeżeniem, iż wykazana usługa winna odnosić się do banku: 1) z siedzibą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 2) którego suma bilansowa wykazana w sprawozdaniu za rok 2012 jest nie niższa niż 50 000 000 000 zł (pięćdziesiąt miliardów złotych), oraz b) co najmniej jedną (1) usługę polegająca na świadczeniu doradztwa z zakresu: 1) przygotowania strategii, która została wykonana na rzecz spółki kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1030), której jednym z udziałowców / akcjonariuszy lub jedynym udziałowcem / akcjonariuszem jest Skarb Państwa, a wartość wykonanej umowy na realizację ww. usług była nie mniejsza niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych) lub 2) tworzenia polityki inwestycyjnej, która została wykonana na rzecz spółki kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1030), której jednym z udziałowców / akcjonariuszy lub jedynym udziałowcem / akcjonariuszem jest Skarb Państwa, a wartość wykonanej umowy na realizację ww. usług była nie mniejsza niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za podmiot spełniające warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykonawcę który wykaże, że dysponuje co najmniej trzy-osobowym (3) zespołem osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i które, posiadają następujące doświadczenie, tj.: a) co najmniej jedna (1) z osób posiada doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, uzyskane przy realizacji co najmniej trzech (3) zamówień związanych z wykonaniem usług w zakresie, o którym mowa w pkt. 8.1.1.a lub 8.1.1.b SIWZ, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 300 000 zł ; b) co najmniej jedna (1) z osób posiada doświadczenie na stanowisku eksperta merytorycznego, uzyskane przy realizacji co najmniej dwóch (2) zamówień związanych z wykonaniem usług w zakresie, o którym mowa w pkt. 8.1.1.a lub 8.1.1.b SIWZ, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 300 000 zł; c) co najmniej jedna (1) z osób posiada doświadczenie na stanowisku konsultanta, uzyskane przy realizacji co najmniej jednego (1) zamówienia związanego z wykonaniem usług w zakresie, o którym mowa w pkt. 8.1.1a lub 8.1.1.b SIWZ, o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 300 000 zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały szczegółowo opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego
Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa Kancelaria Ogólna (parter budynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot niniejszego zamówienia, realizowany będzie w terminie do 8 tygodni (56 dni) od daty zawarcia umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa trenażerów i symulacji VR dla kierunku ratownictwo medyczne
- Dostawa licencji Microsoft Office 365 lub równoważnych subskrypcji pakietu usług hostowanych - subskrypcja na użytkownika wraz usługą wdrożenia
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Dostawa mięsa i wędlin
- Wymiana istniejącego okna wystawowego (stalowego) na nową stolarkę aluminiową w Kielcach przy ul. Petyhorskiej 15
- Utrzymanie wód i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Łowiczu w podziale na 4 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu ogólnego Gminy Ustka oraz opracowania ekofizjograficznego na potrzeby Planu ogólnego Gminy Ustka
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Nowa Sucha oraz opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Nowa Sucha na lata 2025-2035
- Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Świadczenie usług analityczno-programistycznych w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej.
- Usługa opracowania Strategii Rozwoju Gminy Nowosolna na lata 2026-2040 oraz planu ogólnego gminy Nowosolna wraz z dokumentacją towarzyszącą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.