eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Utrzymanie i konserwacja zieleni (zieleńce, zieleń osiedlowa) na terenie całego miasta podziałem na 3 terenów (części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Wieliczka: Utrzymanie i konserwacja zieleni (zieleńce, zieleń osiedlowa) na terenie całego miasta podziałem na 3 terenów (części)
Numer ogłoszenia: 222869 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka , ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2781294, faks 012 2786860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja zieleni (zieleńce, zieleń osiedlowa) na terenie całego miasta podziałem na 3 terenów (części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni (zieleńce, zieleń osiedlowa) na terenie miasta Wieliczka z podziałem na 3 tereny, o łącznej powierzchni 9,83 ha..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, które powinno być wniesione dla każdej części oddzielnie w terminie do dnia 04.12.2009r. do godz.09:50, w wysokości: Część I (Teren 3) - 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) Część II (Teren 5) - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Część III (Teren 7) - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. Prawidłowo wykonali co najmniej jedno zadanie o podobnym charakterze i o wartości usługi nie mniejszej niż 25 000 zł w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentu zawierającego wykaz wykonanych usług, z których co najmniej jedna odpowiada powyższym warunkom. Przedstawią informację na temat ilości osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie spełniony poprzez udokumentowanie dysponowania lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w ilości min. 3 osób (nie dotyczy personelu kierowniczego) na jeden teren. Przedstawią polisę o odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności o minimalnej wartości - 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta tytułowa oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Imienne wskazanie osoby/osób odpowiedzialnej za utrzymanie terenu z podaniem telefonu dostępnego całą dobę - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie i - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ; Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ; Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa na wstępie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 8 do SIWZ; Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zał nr 9 do SIWZ oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia; Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w punkcie 9.10 SIWZ podpunkty 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.10. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 9.2, 9.3. SIWZ Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej 32-020 Wieliczka, ul. Limanowskiego 32, pokój 16 telefon 012 278-32-53..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka ul. Powstania Warszawskiego 1 - Sekretariat Burmistrza..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Teren 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I (Teren 3) powierzchnia ogólna - 4,88 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Teren 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II (Teren 5) powierzchnia ogólna - 3,33 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Teren 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III (Teren 7) powierzchnia ogólna - 1,62 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.