Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Gdańsk: ROZBUDOWA BUDYNKU WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA
UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W SOPOCIE: CENTRUM KOMPUTEROWE WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I WINDĄ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 223044 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO W SOPOCIE: CENTRUM KOMPUTEROWE WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I WINDĄ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie rozbudowy budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego - Centrum komputerowego wraz z łącznikiem i windą dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowany obiekt - budynek Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, mieszczący się w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 101, jest obiektem o funkcji usług publicznych: państwowa szkoła wyższa. Planowana powierzchnia zabudowy części projektowanej wyniesie 382,4m2, a powierzchnia użytkowa - 769,6m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 5. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia przez nich działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wybudowaniu budynków o powierzchni całkowitej minimum 700 m2 i wartości nie mniejszej niż 5 mln zł (netto) każdy, w tym jeden budynek użyteczności publicznej. 6. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa, który kierował w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres jego pracy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną budową budynku użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 700 m2. 7. Wykażą się posiadaniem opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem robót budowlanych. 8. Posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 2 mln zł. 9. Osiągnęli przychody roczne za 2008 rok - 5 mln zł, lub za okres ostatnich trzech lat obrachunkowych -15 mln zł. 10. Wpłacą wadium w wysokości 100 000 zł. 11. Zaproponują całodobowy serwis z maksymalnym czasem reakcji 2 godziny, przy założeniu, iż Zamawiający rozumie przez czas reakcji, okres czasu od powiadomienia Wykonawcy do przybycia na miejsce osoby odpowiedzialnej za serwis i podjęcia czynności w celu usunięcia awarii lub nieprawidłowości działania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 6. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 7. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu; 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wybudowaniu budynków o powierzchni całkowitej minimum 700 m2 i wartości nie mniejszej niż 5 mln zł (netto) każdy, w tym jeden budynek użyteczności publicznej, z podaniem daty i miejsca wykonania, krótkiego opisu roboty budowlanej, powierzchni całkowitej, netto, użytkowej, wartości roboty (netto- bez VAT) oraz dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z Wykonawców musi spełnić warunek w całości; 9. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z podaniem wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jego pracy jest krótszy - w tym okresie, które potwierdzają wymagane doświadczenie wraz z podaniem daty i miejsca wykonania, opisu roboty, powierzchni całkowitej nadzorowanych budynków (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Kopia polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem robót budowlanych. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Rachunek zysków i strat odpowiednio za 2008 rok lub za okres ostatnich trzech lat obrachunkowych, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią biegłego. 13. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden Wykonawców, upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant, zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 14. Oświadczenie dotyczące serwisu (załącznik nr 7)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański, 80-952 Gdańsk , ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 124 I piętro (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Gdański, 80-952 Gdańsk , ul. Bażyńskiego 1A, pok. nr 124 I piętro (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa oprogramowania naukowo-badawczego dla Politechniki Gdańskiej
- obsługa 12 szaletów publicznych całorocznych, sezonowych i samoobsługowych w roku 2025.
- ochrona imprez rekreacyjnych organizowanych przez GAK .
- Nadzory inwestorskie branży sanitarnej (Cz. I), elektrycznej (Cz. II) i teletechnicznej (Cz. III) w ramach zadania Wykonanie systemu schładzania budynków ZUS w Gdyni, Tczewie, Kartuzach i Kościerzynie
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu Teta na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
- Dostawa testów do diagnostyki molekularnej wybranych mutacji punktowych z użyciem sond MGB wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Modernizacja kotłowni w DS Aviata w Jasionce
- Zamówienia na roboty budowlane: "Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu."
- rozbudowa budynku PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej - etap II.
- Budowa budynku z aulami wraz z zagospodarowaniem oraz infrastrukturą techniczną.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.