eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinOpracowanie Studium Wykonalności i Wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie z Funduszu Spójności (w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko) projektu pn.Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Jarocin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Jarocin: Opracowanie Studium Wykonalności i Wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie z Funduszu Spójności (w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko) projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Jarocin
Numer ogłoszenia: 22322 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, ul. Marcina Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473487, 7477318, fax 062 7473480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikjarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Wykonalności i Wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie z Funduszu Spójności (w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko) projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Jarocin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie Studium Wykonalności i wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności (w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko) przedsięwzięcia o nazwie Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Jarocin. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących zadań: - Studium Wykonalności. - Wniosek do Funduszu Spójności. - Prezentacja przedsięwzięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 9000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadcze-nie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie od-powiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postę-powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wyko-nawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie co najmniej 7 osób b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowa-nia o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 Studia Wykonalności do dowolnych instytucji finansujących przedsię-wzięcie z zakresu gospodarki wodno- ściekowej, w tym przynajmniej jedno Studium wg wymagań Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 90 mln PLN (bez VAT). Przez wartość inwestycyjną przedsięwzięcia należy rozu-mieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie, Zamawiający do przeliczenia na złote, przyjmie średni kurs tej waluty, ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. - co najmniej 1 koncepcję programowo - przestrzenną lub projekt systemu ściekowego o długości zbiorczej sieci kanalizacyjnej co najmniej 80 km ; - co najmniej 1 projekt lub koncepcję programowo-przestrzenną (budowy, rozbudowy, przebudowy) oczyszczalni ścieków o obciążeniu pow. 15 000 RLM lub przepustowości co najmniej Qśred. = 1500 m 3 /db 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie ni-niejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, że średnia arytmetyczna przy-chodów netto ze sprzedaży rocznych za okres ostatnich trzech lat wynosi co naj-mniej 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych); przy innej walucie, Zama-wiający do przeliczenia na złote, przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymaga-ją wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wy-stawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wy-kluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, - dokument i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wyko-nawców. 2) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników 3) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według załączonego wzoru oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania po-tencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówie-nia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, - dokumenty ma obowiązek złożyć ten, lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku 4) rachunek zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wykazane w poz. a rachunku zysków i strat), za lata 2005 i 2006 oraz sprawozdanie F-01 za rok 2007, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży, a w szczególności kopie zeznań podatkowych PIT - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. - posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonaw-ca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej od wartości brutto oferty W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, - dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich żąda Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdza-jące odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument/ty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są-dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania. Zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej, niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1 i 2, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wyko-nawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumacze-niem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpo-wiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówie-nia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 5 niniej-szej SIWZ. 2) Ponadto tacy Wykonawcy mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezen-towania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomoc-nikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó-wienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku, w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia i wskazać ich Pełnomocnika. 3) Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocni-kiem. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikjarocin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji elektronicznej na stronie internetowej: www.pwikjarocin.pl SIWZ w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego: ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin, biuro nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat (na I piętrze) w siedzibie Zamawiającego: ul. Kasprzaka 1a, 63-200 Jarocin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje finansowanie przedmiotowej inwestycji ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.