Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Piła: Remont sześciu pomieszczeń sanitarnych w Szkole Policji w Pile.
Numer ogłoszenia: 223411 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile , Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax. 067 3522322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jerks@poczta.onet.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sześciu pomieszczeń sanitarnych w Szkole Policji w Pile..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sześciu pomieszczeń sanitarnych w Szkole Policji w Pile; zgodnie ze specyfikacjami technicznymi, SWIZ oraz kosztorysami ofertowymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu wymagane jest wadium w kwocie 1.400,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy spełniają następujące wymagania: Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w wyżej wymienionych punktach musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury; podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych warunkach umowy; wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty odpowiadające zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; w chwili obecnej zatrudniają co najmniej 15 pracowników fizycznych branży budowlanej; na wykonane prace udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji. Warunki udziału w postępowaniu sprawdzać będzie powołana przez Komendanta Szkoły komisja przetargowa w systemie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK nr 2. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o podwykonawcach, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wypełnione i podpisane zestawienie kosztorysów ofertowych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Podpisany kosztorys Remont 6 pomieszczeń sanitarnych- roboty ogólnobudowlane i sanitarne sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie SIWZ. 6. Podpisany kosztorys Remont 6 pomieszczeń sanitarnych- roboty elektryczne sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenie Wykonawcy właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W zaświadczeniu tym należy umieścić informację na ilu pracowników opłacane jest ubezpieczenie. Wykonawca będący spółką jawną, żeby potwierdzić, że nie zalega z podatkami, musi przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, odnoszące się do samej spółki jawnej, a nie jej wspólników. II. Dotyczy potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie minimum dwóch robót budowlanych o wartości każda nie mniejszej niż 150 tysięcy złotych brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 2 referencje. 2. Wykaz osób min 15 pracowników, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ; na wskazane osoby wystawiane będą przepustki upoważniające do przebywania na terenie Szkoły Policji w czasie realizacji zamówienia. 3. Uprawnienia kierownika robót o specjalności ogólnobudowlanej. 4. Aktualne zaświadczenie kierownika robót o przynależności do właściwej rejonowo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. III. Dotyczy potwierdzenia przez wykonawcę zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. INNE: 1. Parafowane istotne warunki umowy - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 2. Formularz pełnomocnictwa- ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI ppkt. 8,9,10 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie RP. W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła, Wydział Inwestycji i Remontów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 7, pok. 250Kancelaria Ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I PODROBÓW
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.