Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-17
Piotrków Trybunalski: Szkolenie grupowe dla bezrobotnych w zakresie Operator koparko-ładowarki kl. III w liczbie od 15 do 20 osób
Numer ogłoszenia: 223447 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6474526, fax. 044 6474526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiotrkow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie grupowe dla bezrobotnych w zakresie Operator koparko-ładowarki kl. III w liczbie od 15 do 20 osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piotrkowie Tryb. w zakresie: Operator koparko-ładowarki kl. III w liczbie od 15 do 20 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy Kod CPV wg słownika 2008: 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. l i 2 ustawy); 5)przedstawią szczegółowy program kursu, zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 6)przedstawią proponowany system, czas i termin realizacji kursu (rozkład zajęć). 7)przedstawią wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia. 8)przedstawią informację dotyczącą osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.10.2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2007 r. Nr 202, poz.1463/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowy program kursu, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. (Dz. U. z dnia 15 października 2001 r.), uwzględniający: - nazwę i zakres szkolenia - czas trwania i sposób organizacji szkolenia - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia - cele szkolenia - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych - wykaz literatury oraz udostępnianych uczestnikom kursu środków i materiałów dydaktycznych (włącznie z formą udostępnienia ) - sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia). Program szkolenia powinien być sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do umowy szkoleniowej 2. Imienny wykaz kadry dydaktycznej wraz ze szczegółową charakterystyką osób, które będą wykonywać zamówienie oraz kserokopie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe. Szczegółowa charakterystyka kadry dydaktycznej powinna zawierać; wykaz personelu wskazanego do realizacji szkolenia, osobne charakterystyki każdego prowadzącego zawierające m.in.: poziom i rodzaj wykształcenia, ukończone kursy, specjalizacje, posiadane certyfikaty i uprawnienia, informacje na temat przeprowadzonych dotychczas kursów, szkoleń i zajęć związanych z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia, informację na temat okresów zatrudnienia na stanowiskach zgodnych z profilem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia. 4. Informacja o miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. 5.Opis warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, osprzętowania, warunków BHP i inne. 6.Koszt realizacji szkolenia dla jednej osoby zawierający koszt egzaminu przeprowadzonego przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz koszt dojazdu na miejsce szkolenia i/lub koszt zakwaterowania w przypadku realizacji szkolenia poza m. Piotrków Tryb. (bez kosztu wymaganych badań lekarskich). 7. Proponowany system, czas i termin realizacji kursu ( rozkład zajęć ). 8. Wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia. 9. Informacja dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia oraz zakres podejmowanych przez tę osobę czynności 11. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowej. 14. Zaświadczenia o nadaniu nr REGON i NIP 15. Stosownie do ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 r., poz. 1655/ wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu winien przedstawić oświadczenie zgodne z art. 22 oraz art. 24 w/w ustawy. 16. Oświadczenia dot. akceptacji treści wzoru zaproponowanej umowy szkoleniowej w sprawie organizacji szkolenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Tryb., pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.10.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tytuł projektu: CZAS DLA AKTYWNYCH.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostawa leków
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej 9 szt. dźwigów szpitalnych oraz naprawy dźwigów.
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- "Szkolenia kierowców"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.