Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-19
Gdańsk: Dostawa systemu nadzoru i zarządzania pojazdami ratowniczymi jednostek organizacyjnych PSP woj. pomorskiego
Numer ogłoszenia: 223517 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku , ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3477800, faks 058 3477816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu nadzoru i zarządzania pojazdami ratowniczymi jednostek organizacyjnych PSP woj. pomorskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub równoważny. Jeżeli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 PZP zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. UWAGA- Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczył i wdrożył minimum jeden kompleksowy system monitoringu pojazdów Państwowej Straży Pożarnej, oparty na systemie GPS, zintegrowany z systemem SWD-ST, na kwotę minimum 250 000,00 zł (brutto). Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, stosując system oceny spełnia lub nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie/na kwotę minimum 300 000,00 zł. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, stosując system oceny spełnia lub nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca musi posiadać aktualny dokument potwierdzający pełną zgodność komunikacji oferowanego systemu z posiadanym przez zamawiającego systemem SWD-ST firmy ABAKUS, wystawionego przez producenta w.w systemu SWD-ST. Potwierdzenie przedmiotowego, aktualnego dokumentu Wykonawca załącza do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej ze zmiany przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.straz.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.straz.gda.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku III piętro, ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jędrzejowie w ramach konkursu "Cyberbezpieczny Samorząd" - dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej
więcej: Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.