eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławŚwiadczenie Usług Pralniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Inowrocław: Świadczenie Usług Pralniczych
Numer ogłoszenia: 223630 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z , ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie Usług Pralniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie Usług Pralniczych Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia. 2. Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje w szczególności: dezynfekcję, pranie przy użyciu odpowiednich środków piorących w zależności od potrzeb, płukanie, suszenie, krochmalenie /bielizna pościelowa, odzież medyczna, obrusy i serwetki/, maglowanie, prasowanie, bieżącą reperację, segregację oraz pakowanie. 3.Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych. Również pomieszczenia, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi odpowiednich przepisów sanitarno - epidemiologicznych dla tego typu działalności. Środki używane przy realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty. Ponadto wyłoniony wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży. 4.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna, PIP, BHP). 5. Warunki odbioru i dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego przez wyłonionego wykonawcę zamówienia: 5.1.odbiór przedmiotu zamówienia przeznaczonego do prania z siedziby zamawiającego 2 razy w tygodniu tj. we wtorki i piątki oraz na wezwania awaryjne Zamawiającego, 5.2.dostarczanie zwrotne wypranego przedmiotu zamówienia 2 razy w tygodniu tj. w piątki dla rzeczy odebranych do prania we wtorki oraz we wtorki dla rzeczy odebranych do prania w piątki, 5.3.odbiór i dostawa będą odbywały się w siedzibie zamawiającego od strony ul. Bocznej w godz. 10.00 - 12.00, 5.4.odbiór i dostawa rzeczy z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, których dotyczy usługa pralnicza będą odbywały się na koszt i środkiem transportu wyłonionego wykonawcy zamówienia - środek transportu musi spełniać wymogi sanitarne w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 5.5.zabezpieczenie czystej bielizny w opakowaniach foliowych oraz posortowanej wg działów. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pralniczych w asortymencie i ilościach zaspokajających potrzeby Zamawiającego, których szczegółowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.Materiały do bieżącej reperacji materiał na łaty, zamki błyskawiczne, guziki, nici zapewni wyłoniony wykonawca zamówienia. 8.Zachowanie pełnej ciągłości wykonywania usług:, jeżeli z winy wyłonionego wykonawcy zamówienia nie będzie możliwa realizacja zamówienia, a zamawiający będzie zmuszony do realizacji przedmiotu zamówienia z wolnej ręki, powstałe różnice pokryje wyłoniony wykonawca zamówienia związany z zamawiającym umową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 2.500,00 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia w/wym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.