eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 11 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-17

Lublin: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 11 zadań
Numer ogłoszenia: 223673 - 2008; data zamieszczenia: 17.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej , ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax. 081 7478911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 11 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 11 zadań: zadanie nr 1 Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG zadanie nr 2 Staplery jednorazowe zadanie nr 3 Sondy i cewniki zadanie nr 4 Rurki tracheostomijne do naswietlań zadanie nr 5 Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego zadanie nr 6 Fartuchy foliowe, czepki zadanie nr 7 Różne akcesoria medyczne jednorazowego użytku zadanie nr 8 Sprzęt do drenażu klatki piersiowej zadanie nr 9 Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, testy do sterylizacji zadanie nr 10 Akcesoria do sterylizatora MELA DEM i myjki MELA CLEAN zadanie nr 11 Asortyment do aparatu anestezjologicznego JULIAN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwiema dostawami sprzętu medycznego jednorazowego użytku : 1.1.1. o wartości nie mniejszej niż 14 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 1 1.1.2. o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 2 1.1.3. o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 3 1.1.4.o wartości nie mniejszej niż 3 600,00 zł brutto każda dla zadania nr 4 1.1.5 o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 5 1.1.6. o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 6 1.1.7. o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 7 1.1.8. o wartości nie mniejszej niż 1 600,00 zł brutto każda dla zadania nr 8 1.1.9.o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 9 1.1.10.o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 10 1.1.11. o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto każda dla zadania nr 11 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku 3.1.1 o wartości nie mniejszej niż 14 000,00 zł brutto dla zadania nr 1 3.1.2. o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto dla zadania nr 2 3.1.3 o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto dla zadania nr 3 3.1.4. o wartości nie mniejszej niż 3 600,00 zł brutto dla zadania nr 4 3.1.5 o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto dla zadania nr 5 3.1.6 o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto dla zadania nr 6 3.1.7 o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł brutto dla zadania nr 7 3.1.8 o wartości nie mniejszej niż 1 600,00 zł brutto dla zadania nr 8 3.1.9. o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto dla zadania nr 9 3.1.10.o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto dla zadania nr 10 3.1.11.o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto dla zadania nr 11 wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3/1; lub 3/2 lub 3/3 lub 3/4 lub 3/5 lub 3/6 lub 3/7 lub 3/8 lub 3/9 lub 3/10 lub 3/11. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. VI.2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2.Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cozl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr. K. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr. K. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do biopsji pod kontrolą RTG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Staplery jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sondy i cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy i cewniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki tracheostomijne do naświetlań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne do naświetlań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do trepanobiopsji z talerza biodrowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Fartuchy foliowe, czepki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy foliowe, czepki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różne akcesoria medyczne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne akcesoria medyczne jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do drenażu klatki piersiowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, testy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, testy do sterylizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Akcesoria do sterylizatora MELA DEM i myjki MELA CLEAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do sterylizatora MELA DEM i myjki MELA CLEAN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Asortyment do aparatu anestezjologicznego JULIAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment do aparatu anestezjologicznego JULIAN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.