Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-06-27
¦wiecie: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego
Numer og³oszenia: 223908 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦wieciu , ul. Wojska Polskiego 195 a, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 200, faks 52 56 83 201.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiecie.pcpr.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego stacjonarnego turnusu rehabilitacyjnego o charakterze usprawniaj±co- rekreacyjnym w okresie od 17 do 31 sierpnia 2012 r. w³±cznie -15 dni w tym 14 noclegów z zespo³em æwiczeñ usprawniaj±cych psychoruchowo oraz warsztatów psychologicznych i doradztwa zawodowego dla 26 osób niepe³nosprawnych z upo¶ledzeniem umys³owym oraz 26 opiekunów, zwanym dalej zadaniem, w tym Wykonawca: 1. Zapewni warunki okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych -Dz. U. Nr 230 poz. 1694, zwanym dalej Rozporz±dzeniem; 2. Zapewni transport z miejsca zamieszkania osób niepe³nosprawnych - ¦wiecie i Warlubie do o¶rodka i z powrotem - autokar z klimatyzacj±; 3. Ubezpieczy najpó¼niej w dniu rozpoczêcia turnusu rehabilitacyjnego uczestników podczas pobytu w o¶rodku NNW na kwotê 10 000 z³ na osobê; 4. Zapewni zakwaterowanie w o¶rodku rehabilitacyjnym znajduj±cym siê w odleg³o¶ci maksymalnie 1000 metrów od morza; 5. Zapewni zakwaterowanie w pokojach 2 i,lub 3 i, lub 4 osobowych z w³asnym pe³nym wêz³em sanitarnym, wyposa¿one w telewizor, czajnik bezprzewodowy; 6. Zapewni pe³ne wy¿ywienie - ¶niadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja w klimatyzowanej sto³ówce na terenie o¶rodka- posi³ki serwowane do stolika; 7. Zapewni zabiegi rehabilitacyjne + gimnastykê ogólnousprawniaj±c± -zgodnie z zaleceniami lekarza na podstawie informacji o stanie zdrowia; 8. Zapewni aktywne spêdzanie czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych w tym ka¿dego dnia turnusu zapewni uczestnikom pobytu spotkañ o charakterze integracyjnym prowadzonym przez animatora - w tym podczas 14 dni: min. 2 ogniska, min. 2 wieczorki taneczne, min. 2 pikniki, 4 zajêcia integracyjne i 4 sportowe; 9. Zorganizuje min. jedn± wycieczkê autokarow± po³±czon± ze zwiedzaniem atrakcji regionu, z uwzglêdnieniem wynajmu autokaru oraz wszystkich kosztów zwi±zanych ze zorganizowaniem wycieczki; 10. Op³aci op³aty uzdrowiskowe,klimatyczne za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, je¶li wymagaæ bêdzie tego lokalizacja o¶rodka; 11. Przeprowadzi na 14 dniowym turnusie rehabilitacyjnym dla 26 osób niepe³nosprawnych 5 godzin warsztatów psychologicznych o tematyce: rozwój zdolno¶ci motywacyjnych, zwiêkszenie zaufania we w³asne mo¿liwo¶ci, podniesienie poziomu samooceny, nabycie umiejêtno¶ci komunikacyjnych maj±cych na celu wzrost samooceny ograniczaj±cej aktywno¶æ spo³eczn± w tym: 1) przeprowadzi warsztaty w sali klimatyzowanej znajduj±cej siê na terenie o¶rodka przez 5 dni po 1 godzinie zegarowej dziennie - z wy³±czeniem sobót i niedziel; 2) przeprowadzi ankiety pocz±tkowe - za³±cznik nr 7 do SIWZ; 3) przeprowadzi ankiety koñcowe - za³±cznik nr 8 do SIWZ; 4) wyda uczestnikom warsztatów odpowiednie za¶wiadczenia potwierdzaj±ce ukoñczenie warsztatów, które uczestnik otrzyma podczas konferencji podsumowuj±cej projekt - Aktywni na rynku pracy; 5) bêdzie prowadzi³ listy obecno¶ci z w³asnorêcznymi podpisami uczestników zawieraj±ce tematykê warsztatów; 6) umie¶ci logo POKL, logo EFS, emblematu Unii Europejskiej oraz informacje o realizowaniu warsztatów w ramach projektu systemowego wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki na wszystkich dokumentach zwi±zanych z organizacj± warsztatów takich jak: harmonogram warsztatów, za¶wiadczenia o ukoñczeniu warsztatów, listy obecno¶ci, ankiety oraz pomieszczenia w których odbywaæ siê bêd± warsztaty psychologiczne zgodnie z wytycznymi dotycz±cymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 7) dokona wpisu o szkoleniu i zwi±zanych z nim szczegó³ach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl najpó¼niej w dniu rozpoczêcia warsztatów psychologicznych; 8) sporz±dzi wizualizacjê warsztatów w postaci zdjêæ; 9) dostarczy najpó¼niej w ci±gu 14 dni po zakoñczeniu warsztatów: a) kserokopiê list obecno¶ci z w³asnorêcznymi podpisami uczestników warsztatów psychologicznych zawieraj±cych tematykê przeprowadzonych warsztatów; b) orygina³y i kserokopie potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em za¶wiadczeñ potwierdzaj±cych ukoñczenie warsztatów psychologicznych; c) kopie ankiet pocz±tkowych i koñcowych s³u¿±cych do oceny warsztatów psychologicznych; d) kopiê wpisu o szkoleniu i zwi±zanych z nim szczegó³ach -wydruk ze strony www.inwestycjawkadry.info.pl; e) sporz±dzon± wizualizacjê warsztatów w postaci zdjêæ na p³ycie CD. 12. Przeprowadzi na 14 dniowym turnusie rehabilitacyjnym dla 26 osób niepe³nosprawnych 5 godzin zajêæ z zakresu doradztwa zawodowego o tematyce: profil zawodowy, umiejêtno¶ci i mo¿liwo¶ci zawodowe, Indywidualny Plan Dzia³ania, zapoznanie z rynkiem pracy, sposoby poszukiwania pracy, sporz±dzanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie autoprezentacji do rozmowy z pracodawc± maj±cych na celu wzrost umiejêtno¶ci niezbêdnych do poruszania siê po rynku pracy i podjêcia zatrudnienia w tym: 1) przeprowadzi zajêcia z zakresu doradztwa zawodowego w sali klimatyzowanej znajduj±cej siê na terenie o¶rodka przez 5 dni po 1 godzinie zegarowej dziennie -z wy³±czeniem sobót i niedziel; 2) przeprowadzi ankiety pocz±tkowe -za³±cznik nr 9 do SIWZ; 3) przeprowadzi ankiety koñcowe -za³±cznik nr 10 do SIWZ; 4) wyda uczestnikom doradztwa zawodowego odpowiednie za¶wiadczenia potwierdzaj±ce ukoñczenie w/w, które uczestnik otrzyma podczas konferencji podsumowuj±cej projekt -Aktywni na rynku pracy; 5) bêdzie prowadzi³ listy obecno¶ci z w³asnorêcznymi podpisami uczestników zawieraj±cych tematykê doradztwa zawodowego; 6) umie¶ci logo POKL, logo EFS, emblematu Unii Europejskiej oraz informacje o realizowaniu doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki na wszystkich dokumentach zwi±zanych z organizacj± warsztatów takich jak: harmonogram zajêæ, za¶wiadczenia o ukoñczeniu warsztatów, listy obecno¶ci, ankiety oraz pomieszczenia w których odbywaæ siê bêdzie doradztwo zawodowe zgodnie z wytycznymi dotycz±cymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013; 7) dokona wpisu o szkoleniu i zwi±zanych z nim szczegó³ach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl najpó¼niej w dniu rozpoczêcia doradztwa zawodowego; 8) sporz±dzi wizualizacjê doradztwa zawodowego w postaci zdjêæ 9) dostarczy najpó¼niej w ci±gu 14 dni po zakoñczeniu doradztwa: a) kserokopie list obecno¶ci z w³asnorêcznymi podpisami uczestników doradztwa zawodowego zawieraj±cych tematykê przeprowadzonego doradztwa b) orygina³y i kserokopie potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em za¶wiadczeñ potwierdzaj±cych ukoñczenie doradztwa zawodowego c) orygina³y i kserokopie potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em Indywidualnych Planów Dzia³ania d) kopie ankiet pocz±tkowych i koñcowych s³u¿±cych do oceny doradztwa zawodowego e) kopiê wpisu o szkoleniu i zwi±zanych z nim szczegó³ach -wydruk ze strony www.inwestycjawkadry.info.pl f) sporz±dzon± wizualizacjê doradztwa w postaci zdjêæ na p³ycie CD II. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zostanie zobowi±zany do: 1. Wywieszenia w widocznym miejscu plakatu informuj±cego o dofinansowaniu ze ¶rodków EFS niniejszego zadania; 2. Niezw³ocznego zawiadomienia Zamawiaj±cego o ka¿dym przypadku przerwania zadania przez jego uczestnika, 3. Rozliczenia przekazanego dofinansowania ze ¶rodków Pañstwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepe³nosprawnych zgodnie z Rozporz±dzeniem, 4. Rozliczenia czê¶ci zadania finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w formie wystawienia i przekazania w terminie 14 dni od dnia zakoñczenia zadania faktury zawieraj±cej: koszt turnusu rehabilitacyjnego -stanowi±c± ró¿nicê pomiêdzy kwot± przekazanego dofinansowania ze ¶rodków PFRON a kosztem ca³kowitym turnusu, koszt przeprowadzonych warsztatów psychologicznych, koszt przeprowadzonego doradztwa zawodowego oraz koszt transportu -jako oddzielne pozycje na fakturze, której p³atnikiem bêdzie Zamawiaj±cy wraz kopi± polisy ubezpieczeniowej uczestników turnusu, sporz±dzon± wizualizacj± pobytu na turnusie rehabilitacyjnym na p³ycie CD oraz dokumentacj± o której mowa w I. ust. 11 pkt. 9 i ust. 12 pkt. 9..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 85.31.25.00 - Us³ugi rehabilitacyjne 80.00.00.00 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 17.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz na podstawie tre¶ci z³o¿onego dokumentu wymienionego w rozdziale VII ust. 4 pkt 1 SIWZ - zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz na podstawie tre¶ci z³o¿onego dokumentu wymienionego w rozdziale VII ust. 4 pkt 1 SIWZ - zawiadomienie o wpisie do rejestru o¶rodków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz na podstawie tre¶ci z³o¿onego dokumentu, wymienionego rozdziale VII ust. 4 pkt. 2 SIWZ - wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, stosowne pe³nomocnictwo
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1) podwykonawcy uczestnicz±cego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca okre¶li go co do to¿samo¶ci w ofercie; 2) zmiany adresowe Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiecie.pcpr.info
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 ¦wiecie.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 ¦wiecie, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w zwi±zku z realizacj± projektu systemowego Aktywni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w ¦wieciu o now± siedzibê CZP
- Dzier¿awa analizatora biochemicznego wraz z dostaw± odczynników, materia³ów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w ¦wieciu w oparciu o system monitoringu wewnêtrznego i zewnêtrznego
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci wewn±trz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w ¦wieciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C D±brówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w ¦wieciu
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleñ z zakresu prawa w podziale na 4 czê¶ci
- Us³uga organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wy³onienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleñ z obs³ugi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kszta³cenia na potrzeby bran¿ kluczowych UJ
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych, specjalistycznych us³ug dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz specjalistycznych us³ug
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleñ w jêzyku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Us³uga polegaj±ca na pe³nieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.