eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2. Etap II i III.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Siemianowice Śląskie: Wykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2. Etap II i III.
Numer ogłoszenia: 22404 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik", Park Pszczelnik 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2280848, 2204352, fax 032 2280848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2. Etap II i III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2.Etap II i III. KOD CPV - 45.22.00.00-5 roboty inżynieryjne i budowlane 1. Przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarach robót załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 2, dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 1 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 3. 2. Zamówienie obejmuje: - przygotowanie gniazd do osadzenia słupów - osadzenie słupów w gniazdach i ich rektyfikacja - zabetonowanie gniazd - montaż konstrukcji nośnej zadaszenia - montaż pokrycia z poliwęglanu litego - montaż rynien i rur spustowych 3. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: a) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, b) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, c) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, d) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, e) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót. 4. Zamawiający żąda zastosowania kompletnego systemu zadaszenia poliwęglanowego wykonanego zgodnie z systemem (ESKADE) lub równoważnym (oświadczenie Wykonawcy o zastosowanym przez niego systemie zadaszenia poliwęglanowego - Dodatek nr 9 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikę. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości co do równoważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia, na Wykonawcy ciąży obowiązek jego udowodnienia. W przypadku zamiany systemu zadaszenia poliwęglanowego przewidzianego w projekcie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zgodę autorów projektu (z całą korespondencją w tej sprawie). Zamawiający informuje, że prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie sportowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 10.000,00 zł brutto, (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00-100 zł brutto) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: - przelew na rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji (Pszczelnik) (dotyczy formy pieniężnej) ING BANK ŚLĄSKI O/Katowice Nr 17 1050 1357 1000 0010 0156 8995 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert - wadium w pozostałych formach wnosi się do siedziby Zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji (PSZCZELNIK) Ul. Park Pszczelnik 3, - Sekretariat, pok. Nr 2. Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Wadium na kwotę 10.000,00 zł brutto złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: (Wykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2. Etap II i III). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.2 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2007r, Nr 223 poz.1655 z późn. zm.), tj: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie 2.1.Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- roboty dotyczące wykonania i montażu konstrukcji stalowych o wartości co najmniej 750.000,00 zł brutto każda.(słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00-100 zł). 3. Dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. -osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy -osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika robót. Dla potwierdzenia wymaganych kwalifikacji dla w/w osób Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopie decyzji przyznających uprawnienia budowlane oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadać na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 30% zaoferowanej ceny lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30% zaoferowanej ceny posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować odpowiedzialność wykonawcy (delikt i kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem w następstwie którego jest on zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej, przy czym jako osobę trzecią rozumie się każdą osobę inną niż wykonawca. Ubezpieczenie winno obejmować odpowiedzialność wykonawcy w następującym zakresie: 1) OC Deliktowe z rozszerzeniem o ryzyka: przeniesienia ognia i zalania; prowadzenie prac na wysokościach - minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 1.000.000,00 zł. 2) OC Kontraktowe z tytułu niewykonania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania - minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 500.000,00 zł. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia mienia istniejącego, na którym prowadzone są prace w okresie trwania prac kontraktowych. 5. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych Dodatek nr 5 do SIWZ, (załącznik nr 1 do oferty) 1.2. Formularz ofertowy Dodatek nr 4 do SIWZ 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert załącznik nr 3 do oferty 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert załącznik nr 4 do oferty 1.5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dodatek nr 7 do SIWZ, (załącznik nr 6 do oferty) 1.6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dodatek nr 6 do SIWZ, (załącznik nr 5 do oferty) 1.7. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. załącznik nr 7 do oferty 1.8. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. załącznik nr 8 do oferty 1.9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. załącznik nr 9 do oferty 1.10 Oświadczenie Wykonawcy Dodatek nr 9 do SIWZ, (załącznik nr 7 do oferty) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: - 1.4,1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem pkt 6, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 6. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 Ustawy 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.siemianowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Pszczelnik Park Pszczelnik 3 41 - 100 Siemianowice Śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji PSZCZELNIK w Siemianowicach Śląskich przy ul. Park Pszczelnik 3 pokój nr 2 - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.