eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2. Etap II i III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Siemianowice Śląskie: Wykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2. Etap II i III.
Numer ogłoszenia: 61236 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 22404 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik", Park Pszczelnik, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2280848, 2204352, fax 032 2280848.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2. Etap II i III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zadaszenia trybun przy boisku do hokeja na trawie w Siemianowicach Śląskich przy ul. Olimpijskiej 2.Etap II i III. KOD CPV - Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane roboty inżynieryjne i budowlane 1. Przedmiot zamówienia opisany został w przedmiarach robót załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 2, dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 1 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 3. 2. Zamówienie obejmuje: -przygotowanie gniazd do osadzenia słupów -osadzenie słupów w gniazdach i ich rektyfikacja -zabetonowanie gniazd -montaż konstrukcji nośnej zadaszenia -montaż pokrycia z poliwęglanu litego -montaż rynien i rur spustowych 3. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków wykonawcy należy: a) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na terenie robót oraz projektu organizacji robót, b) urządzenie i utrzymanie zaplecza budowy, c) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót, d) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i po ich zakończeniu wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, e) przywrócenie do stanu pierwotnego składników majątkowych zniszczonych lub naruszonych w czasie realizacji robót. 4. Zamawiający żąda zastosowania kompletnego systemu zadaszenia poliwęglanowego wykonanego zgodnie z systemem ESKADE lub równoważnym (oświadczenie Wykonawcy o zastosowanym przez niego systemie zadaszenia poliwęglanowego - Dodatek nr 9 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, iż oferowany przedmiot zamówienia będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikę. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku wątpliwości co do równoważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia, na Wykonawcy ciąży obowiązek jego udowodnienia. W przypadku zamiany systemu zadaszenia poliwęglanowego przewidzianego w projekcie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zgodę autorów projektu (z całą korespondencją w tej sprawie). Zamawiający informuje, że prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie sportowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 534046,02 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPONSOR Sp. z o.o., ul. Piłkarska 1, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 534046.02
  • Oferta z najniższą ceną: 534046.02 / oferta z najwyższą ceną: 534046.02
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.