Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Prochowice: Wyposażenie Centrum konferencyjno-rekreacyjnego oraz punktu przystankowego dla turystów podróżujących Szlakiem Odry
Numer ogłoszenia: 22411 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Centrum konferencyjno-rekreacyjnego oraz punktu przystankowego dla turystów podróżujących Szlakiem Odry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali konferencyjno-rekreacyjnej oraz wyposażenie punktu przystankowego na szlaku Odry położnej w Prochowicach 59-230 przy ul. Wrocławskiej 65 według podziału na części: Część I - Dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali konferencyjno-rekreacyjnej: 1. Stół Bilardowy - 1 sztuka, toczone nogi, wymiary w ft 9 x 4,5, w zestawie komplet do gry (kije bilardowe, bile, trójkąt , krzyżak) - sukno koloru zielonego. 2. Stół do Ping-Ponga (Tenisa Stołowego)- 1 sztuka, standardowy stół przeznaczony do gry szkolnej, klubowej, rekreacyjnej, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, zespół jezdny złożony z czterech kółek, składany. 3. Siatka dokręcana do stołu do ping-ponga - 1 stuka z tworzywa sztucznego , możliwość regulacji wysokości i naciągu siatki, przykręcana do blatu, spełniająca wymagania przepisów gry w tenisa stołowego. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część II - Dostawa i mebli konferencyjnych: 1. Stół - sztuk 5, konstrukcja stołu - blat gr. 25mm, okleina PCV, nogi metalic lub chrom śr. 60mm, wym. 200cm x100cm. 2. Fotel-pufa 15 sztuk do stołu bilardowego, fotele klubowe, odporność na ścieranie i tarcie, obicie z ekoskóry, łatwe w utrzymaniu czystości, kolor butelkowa zieleń - ciemna zieleń lub czarny. 3. Krzesła - 50 sztuk, typu Arioso, miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, uchwyt w górnej części oparcia ułatwiający przenoszenie krzesła, solidna metalowa lakierowana rama krzesła w kolorze metalic lub chrom, możliwość składania w stosie, kolor ciemna zieleń. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III - Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego: 1. Ekran Projekcyjny Elektryczny o szerokości około 350cm (przybliżone wymiary projekcji wyświetlania 333cm x 250cm. 2. Zestaw nagłaśniający w którego skład wchodzą mikser (8 kanałowy stereofoniczny powermixer o dużej mocy z wbudowanym 24-bitowym procesorem efektów), 2 kolumny pasywne, zestaw mikrofon bezprzewodowy (2 szt. nadajników do ręki), statywy 2 szt. do kolumn, 2 szt. do mikrofonów, okablowanie całego zestawu. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części III zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część IV - Dostawa i ulicznego wyposażenia punktu przystankowego: 1. Stojak na rowery (5 stanowisk) - materiał: stal ocynkowana montowany do podłoża kołkami rozporowymi / kotwami, zabezpieczony antykorozyjnie po przez ocynkowanie ogniowe. Przeznaczony do parkowania wszystkich typów i wielkości rowerów również tych wyposażonych w hamulce tarczowe, łatwy montaż przy pomocy śrub. 2. Ławka bez oparcia - parkowa, 1 sztuka siedzisko - drewniane, impregnowane, nogi wykonane z mocnego odlewu żeliwnego lub rury ocynkowanej, malowanej proszkowo, wymiary dł. 150 cm. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części IV zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2. Dostarczone elementy zamówienia, winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. 3. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca dostarczy elementy wyposażenia na własny koszt. 5. Zamawiający wskazując w SIWZ i Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że na podstawie art.29 ust.3 Ustawy dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. 6. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach technicznych, użytkowych i jakościowych takich samych lub wyższych w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia. 7. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w ofercie zakres zadań, które zostaną powierzone Podwykonawcom..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 37.46.15.00-2, 32.32.20.00-6, 37.53.35.00-8, 39.11.36.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A załączonego do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ - załącznik 1. 2. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach podanych we wzorze z uwzględnieniem treści wybranej oferty. Umowa będzie zawarta na wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w części której dotyczy oferta. 3. W związku z postanowieniami z art. 144 ust.1 Pzp cyt: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania zmian istotnych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 6-7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków UE z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia sportowego sali konferencyjno-rekreacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół Bilardowy - 1 sztuka, toczone nogi, wymiary w ft 9 x 4,5, w zestawie komplet do gry (kije bilardowe, bile, trójkąt , krzyżak) - sukno koloru zielonego. 2. Stół do Ping-Ponga (Tenisa Stołowego)- 1 sztuka, standardowy stół przeznaczony do gry szkolnej, klubowej, rekreacyjnej, blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm, zespół jezdny złożony z czterech kółek, składany. 3. Siatka dokręcana do stołu do ping-ponga - 1 stuka z tworzywa sztucznego , możliwość regulacji wysokości i naciągu siatki, przykręcana do blatu, spełniająca wymagania przepisów gry w tenisa stołowego. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.46.15.00-2, 37.53.35.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i mebli konferencyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół - sztuk 5, konstrukcja stołu - blat gr. 25mm, okleina PCV, nogi metalic lub chrom śr. 60mm, wym. 200cm x100cm. 2. Fotel-pufa 15 sztuk do stołu bilardowego, fotele klubowe, odporność na ścieranie i tarcie, obicie z ekoskóry, łatwe w utrzymaniu czystości, kolor butelkowa zieleń - ciemna zieleń lub czarny. 3. Krzesła - 50 sztuk, typu Arioso, miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie, uchwyt w górnej części oparcia ułatwiający przenoszenie krzesła, solidna metalowa lakierowana rama krzesła w kolorze metalic lub chrom, możliwość składania w stosie, kolor ciemna zieleń. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części II zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ekran Projekcyjny Elektryczny o szerokości około 350cm (przybliżone wymiary projekcji wyświetlania 333cm x 250cm. 2. Zestaw nagłaśniający w którego skład wchodzą mikser (8 kanałowy stereofoniczny powermixer o dużej mocy z wbudowanym 24-bitowym procesorem efektów), 2 kolumny pasywne, zestaw mikrofon bezprzewodowy (2 szt. nadajników do ręki), statywy 2 szt. do kolumn, 2 szt. do mikrofonów, okablowanie całego zestawu. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części III zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ulicznego wyposażenia punktu przystankowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stojak na rowery (5 stanowisk) - materiał: stal ocynkowana montowany do podłoża kołkami rozporowymi / kotwami, zabezpieczony antykorozyjnie po przez ocynkowanie ogniowe. Przeznaczony do parkowania wszystkich typów i wielkości rowerów również tych wyposażonych w hamulce tarczowe, łatwy montaż przy pomocy śrub. 2. Ławka bez oparcia - parkowa, 1 sztuka siedzisko - drewniane, impregnowane, nogi wykonane z mocnego odlewu żeliwnego lub rury ocynkowanej, malowanej proszkowo, wymiary dł. 150 cm. Szczegółowy opis parametrów użytkowych części IV zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- "Poznajemy fortyfikacje graniczne - modernizacja i rozbudowa ekspozycji Podziemnego Miasta Osówka"
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.