To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Nowy Sącz: Księgowość od podstaw
Numer ogłoszenia: 224256 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196946 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Księgowość od podstaw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 20 osób bezrobotnych pn. Księgowość od podstaw w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do pracy w księgowości oraz nabycie umiejętności za zakresu obsługi programów komputerowych. W ramach kursu uczestnikom przekazana zostanie podstawowa wiedza w zakresie m.in.: teorii rachunkowości, ewidencji księgowej, obrotu materiałowego i towarowego, aktywów trwałych, podatków, sprawozdawczości, obsługi programu księgowego Symfonia, CDN oraz programu Płatnik i Excel 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy w zakresie: a) Opracowania programu szkolenia w oparciu o przedstawione poniżej zagadnienia tematyczne i zakres przedmiotowy dostępny na stronie www.kwalifikacje.praca.gov.pl (zawód księgowy; kod 343201; zakres: księgowość dla MSP z wykorzystaniem komputera; obszar: rachunkowość, księgowość, finanse): 1) Zagadnienia ogólne z zakresu rachunkowości finansowej Podstawy prawne rachunkowości Zakres podmiotowy i przedmiotowy rachunkowości Zasady i funkcje rachunkowości Charakterystyka i klasyfikacja dowodów księgowych Pojęcie, charakterystyka i zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych Konto księgowe - pojęcie i klasyfikacja Pionowy i poziomy podział oraz łączenie kont Ewidencja na kontach syntetycznych i na kontach pomocniczych Zasady poprawiania błędów na dowodach księgowych oraz w księgach rachunkowych Dokumentacja opisująca zasady (politykę) rachunkowości Bilans - ogólna charakterystyka aktywów i pasywów Rachunek zysków i strat, części składowe, ogólna charakterystyka kosztów i przychodów Inwentaryzacja aktywów i pasywów Kategorie cen w rachunkowości finansowej 2) Aktywa trwałe Istota i klasyfikacja aktywów trwałych Wartości niematerialne i prawne pojęcie i klasyfikacja wartości niematerialnych i prawnych wycena przy początkowym ujęciu i wycena bilansowa amortyzacja wartości niematerialnych i prawnych ewidencja w księgach rachunkowych i prezentacja w sprawozdaniu finansowym Rzeczowe aktywa trwałe pojęcie, klasyfikacja wycena początkowa, zmiany wartości amortyzacja środków trwałych odpisy z tytułu trwałej utraty wartości ewidencja w księgach rachunkowych i ujawnianie w sprawozdaniu finansowym Inwestycje pojęcie i klasyfikacja inwestycji wycena początkowa i bilansowa ewidencja inwestycji w księgach rachunkowych 3) Aktywa obrotowe Rozrachunki pojęcie i klasyfikacja rozrachunków ewidencja rozrachunków z dostawcami i odbiorcami w obrocie krajowym i zagranicznym rozrachunki z tytułu wynagrodzeń (umowy o pracę i podobne, umowy zlecenia i o dzieło, prawa majątkowe) rozrachunki publiczno- prawne z punktu widzenia podatnika i płatnika pozostałe rozrachunki wycena bilansowa rozrachunków wyrażonych w walucie krajowej i walucie obcej Zapasy pojęcie i klasyfikacja zapasów obrót materiałowy i towarowy wycena, rozchód Środki pieniężne i inne krótkoterminowe aktywa finansowe klasyfikacja aktywów pieniężnych środki pieniężne w kasie rachunki i kredyty bankowe obrót czekowy i wekslowy transakcje w walucie obcej 4) Pasywa Kapitały (fundusze) własne pojęcie i klasyfikacja kapitałów własnych ewidencja kapitałów podstawowych w różnych podmiotach gospodarczych kapitał zapasowy kapitał rezerwowy kapitał z aktualizacji wyceny zysk (strata) z lat ubiegłych wynik finansowy roku bieżącego Rezerwy i rozliczenia międzyokresowe klasyfikacja rezerw rezerwy i aktywa z tytułu podatku odroczonego inne rezerwy rozliczenia międzyokresowe kosztów i przychodów 5) Przychody i koszty Przychody i koszty działalności podstawowej Przychody i koszty pozostałej działalności operacyjnej Przychody i koszty działalności finansowej Zyski i straty nadzwyczajne Wynik finansowy brutto i obowiązkowe jego obciążenia Wynik finansowy netto i jego rozliczenie 6) Sprawozdawczość finansowa Sporządzanie bilansu Sporządzanie rachunku zysków i strat w wariancie kalkulacyjnym i porównawczym Badanie i ogłaszanie sprawozdań finansowych 7) Rozliczenia podatkowe Podatek dochodowy od osób prawnych, elementy konstrukcyjne podatku i sporządzanie zeznania CIT-8 Podatek od towarów i usług, sporządzanie deklaracji VAT Podatek dochodowy od osób fizycznych obowiązki płatnika Podatki kosztowe - podatek od nieruchomości, podatek od czynności cywilno-prawnych 8) Księgowość komputerowa (program Symfonia) Definiowanie baz danych programu Symfonia (dane przedsiębiorstwa, plan kont, typy dokumentów i dzienników, rejestry VAT, kartoteki klientów, pracowników) Przyporządkowanie zdefiniowanych kont w planie kont do odpowiednich pozycji sprawozdania finansowego - bilansu i rachunku zysków i strat Ewidencja typowych operacji gospodarczych występujących w przedsiębiorstwie na podstawie wzorcowych dokumentów (faktury zakupu towarów, faktury kosztowe, faktury sprzedaży, raport kasowy, wyciąg bankowy) Analiza poprawności zapisów Analiza rozrachunków Sporządzanie najważniejszych wydruków i zestawień Deklaracje podatkowe Sporządzanie obligatoryjnych elementów rocznego sprawozdania finansowego - Bilansu i Rachunku zysków i strat przy użyciu systemu finansowo-księgowego Symfonia 9) Podatkowa księga przychodów i rozchodów w przedsiębiorstwie. Podstawy prawne i zasady ogólne prowadzenia ewidencji w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów Ewidencje prowadzone łącznie z podatkową księgą przychodów i rochodów Ewidencjonowanie przychodu i kosztów jego uzyskania w podatkowej księdze przychodów i rozchodów Zamknięcie podatkowej księgi przychodów i rozchodów Szczególne sposoby prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów Programy księgowe - moduły wspomagające ewidencję w zakresie podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencje dodatkowe. 10) Obsługa programów finansowo - księgowych Program Płatnik - rozliczenia z ZUS Podstawy obsługi komputera - zastosowanie arkusza kalkulacyjnego w pracach księgowych. Obsługa programu Excel. Sporządzanie listy płac oraz obsługa komputerowego programu finansowo - księgowego CDN Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) według wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ. b) Ustalenie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznych przystosowanych do wielkości 20 osobowej grupy oraz rodzaju prowadzonych zajęć (wykłady, zajęcia praktyczne). d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) oraz zaplecza do realizacji zajęć praktycznych: 20 komputerów wraz z licencjonowanymi programami przewidzianymi programem szkolenia. e) Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia i certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki f) Prowadzenia dokumentacji kursu tj. dziennika zajęć edukacyjnych, listy obecności, protokołu z egzaminu, rejestru wydawanych zaświadczeń oraz certyfikatów, ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24140,00
Oferta z najniższą ceną: 24140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24140,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.