Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Drawno: Roboty remontowe w Nadleśnictwie Drawno
Numer ogłoszenia: 224277 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drawno , ul. Kaliska 5, 73-220 Drawno, tel. 095 7682041; 0606328270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/drawno
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Nadleśnictwie Drawno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze w budynku administracyjnym nadleśnictwa; Wymiana kotła C.O; grzejników i płytek schodowych wejściowych w budynku mieszkalnym położonym w m. Brzeziny 24; Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym, położonym w m. Pszczewko 1 ; Wymiana pokrycia dachowego zasieku na opał przy kwaterze myśliwskiej w m. Borowiec 5.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 2 - 350.00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 3 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100) Zadanie nr 4 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/web/drawno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze w budynku administracyjnym nadleśnictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - zdjęcie skrzydeł drzwiowych i demontaż ościeżnic Roboty montażowe - montaż ościeżnic drzwiowych regulowanych drewnianych - montaż stolarki drzwiowej (4 szt) drewnianej z 100% wyselekcjonowanego drewna klejonego warstwowo, posiadające jeden zamek z wkładką klasy C. Okucia wykonane ze stali w kolorze satyna, kolor stolarki do uzgodnienia z Zamawiającym oraz jedno skrzydło drzwiowe wzmocnione powinno spełniać co najmniej wymagania o których mowa w Polskiej Normie PN-90/B i zaopatrzone w dwa zamki z wkładką klasy C. - obróbka tynków po wymianie ościeżnic Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na parterze w budynku administracyjnym nadleśnictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana kotła C.O; grzejników i płytek schodowych wejściowych w budynku mieszkalnym położonym w m. Brzeziny 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - rozebranie posadzki na schodach wejściowych do budynku - demontaż grzejników - demontaż kotła CO Roboty montażowe - montaż kotła o mocy 20 KW firmy DEFRO KDR PLUS lub równoważnego - montaż zaworu trójdrogowego z siłownikiem - montaż grzejników firmy PURMO lub równoważne 600/600 - 2 szt, 600/800 - 2 szt, 600/400 - 1 szt - uzupełnienie posadzek i cokolików cementowych jednolitych - wykonanie posadzek z płytek (gress antypoślizgowy) na kleju na schodach zewnętrznych Wymiana kotła C.O; grzejników i płytek schodowych wejściowych w budynku mieszkalnym położonym w m. Brzeziny 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym, położonym w m. Pszczewko 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - demontaż grzejników - 4 szt Roboty montażowe - montaż zbiornika akumulacyjnego 500 l - montaż grzejników stalowych dwupłytowych 500/800 -4szt firmy PURMO lub równoważne - montaż układu Laddomat 21 - montaż pompy obiegowej - montaż zaworu trójdrogowego z siłownikiem - rozbudowa automatyki o sterowanie zaworem trójdrogowym Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym, położonym w m. Pszczewko 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego zasieku na opał przy kwaterze myśliwskiej w m. Borowiec 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty rozbiórkowe - rozbiórka pokrycia dachowego - eternit - rozbiórka łacenia - rozbiórka uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej - rozbiórka obicia ścian kolankowych Roboty montażowe - wykonanie pokrycia dachowego blachodachówką z profilem i kolorze zbliżonym do dachówki znajdującej się na sąsiednim dachu z blachy dwustronnie ocynkowanej i powlekanej kilkoma warstwami lakieru wraz z montażem obróbek blacharskich w tym samym kolorze - wykonanie elementów konstrukcji dachowej wraz z łaceniem - obicie ścian deską elewacyjną - impregnowanie w kolorze uzgodnionym z Inwestorem - przekazanie do utylizacji eternitu i dostarczenie karty odpadu dla Inwestora Wymiana pokrycia dachowego zasieku na opał przy kwaterze myśliwskiej w m. Borowiec 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DRAWNO
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.