eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 przy ulicy Makowej w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-16

Konin: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 przy ulicy Makowej w Koninie
Numer ogłoszenia: 224374 - 2007; data zamieszczenia: 16.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, fax (063) 245 76 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl/mtbs

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 przy ulicy Makowej w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane dotyczące budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 przy ulicy Makowej w Koninie 1a. Roboty w branży budowlanej: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalem usługowym w parterze, garażami podziemnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą. 1b. Roboty w branży sanitarnej: - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej, -wykonanie instalacji zimnej wody - z przyłącza wodociągowego, zlokalizowanego w budynku nr 2, do miejskiej sieci wodociągowej, -wykonanie kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków do miejskiej kanalizacji sanitarnej, -wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej - podłączenie do miejskiej kanalizacji deszczowej, -wykonanie instalacji ciepłej wody - z węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku nr 2 zdalaczynnego, -instalacja centralnego ogrzewania - z węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku nr 2 i podłączonego do miejskiej sieci ciepłowniczej, - wykonanie instalacji gazowej - podłączenie do miejskiej sieci gazowej. 1c.Roboty w branży elektrycznej: -wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej: oświetleniowej, gniazd wtykowych 230 V, siłowej, ochronnej od porażeń, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji wideodomofonowej, - wykonanie instalacji wewnętrznej telewizyjnej, 1d. Roboty w branży telekomunikacyjnej - instalacja telefoniczna: - wykonanie instalacji telefonicznej wewnętrznej. 1e. Roboty w branży systemy alarmowe budynku; - instalacja systemu przemysłowej telewizji dozorowanej monitorowanej. Pozostałe roboty objęte zakresem zamówienia: -skrzynki pocztowe ( 7 szt.) -gabloty ogłoszeniowe (1 szt.) -gablota na klucze (1 szt.) -zakup i montaż szafki gazowej na kurek główny - szt. 1 -zakup i montaż szafek gazowych na gazomierze wraz z monozłączami (7 szt.) -kosz na śmieci (1 szt.) -uchwyty flagowe (1 szt.) -uchwyty +sznury w suszarniach -komplet kluczy dla każdego mieszkania (3szt. do mieszkania, 1 szt. drzwi wejściowych do piwnicy, 1 szt. do drzwi wejściowych do klatki, klucz do skrzynki pocztowej, klucz do szafki wodomierzowej) 2.Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki części technicznej. 3.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego. a)Podstawowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia : Budowa obejmuje budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalem usługowym w parterze, garażami podziemnymi oraz infrastrukturą towarzyszącą. Wyszczególnienie : powierzchnia zabudowy = 226,2 m2 powierzchnia użytkowa mieszkań - st. surowy = 364,4 m2 powierzchnia usługowa - st. surowy = 132,8 m2 powierzchnia użytkowa budynku - st. surowy = 775,8 m2 powierzchnia całkowita = 1.001,3 m2 kubatura = 3.093,0 m3 ilość kondygnacji naziemnych = 3 + poddasze ilość kondygnacji podziemnych = 1 wysokość kondygnacji naziemnych = 2,88 m liczba klatek schodowych = 1 liczba mieszkań = 6 liczba lokali usługowych = 1 liczba garaży = 3 Wyposażenie instalacyjne budynku: -instalacja zimnej wody -instalacja kanalizacji sanitarnej -instalacja kanalizacji deszczowej -instalacja ciepłej wody -instalacja centralnego ogrzewania -instalacja gazowa -instalacja elektryczna wewnętrzna: oświetleniowa, gniazda wtykowe 230 V, siłowa, ochronna od porażeń -instalacja odgromowa -instalacja wewnętrzna telewizyjna -instalacja telefoniczna wewnętrzna -instalacja wideodomofonowa -instalacja systemu przemysłowej telewizji dozorowanej monitorowanej Przyłącza : -przyłącze kanalizacji sanitarnej -przyłącze kanalizacji deszczowej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w postepowaniu : 15.000,-zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie podobnych robót, wyrażające się wykonaniem (tj. rozpoczęciem i zakończeniem) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie byli generalnym wykonawcą przynajmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 750m2 o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł,-(brutto),z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 3.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia zawodowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach tj: -konstrukcyjno-budowlanych -sanitarnych w zakresie sieci i przyłączy - wystarczających do wykonania zamówienia -elektroenergetycznych . Kierownicy budowy , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w imieniu Wykonawcy, muszą posiadać uprawnienia w robotach budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia stwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień i zaświadczeń. -Zatrudniali na umowę o pracę w każdym z roku (dot.2004 r. - 2006 r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 35 pracowników - powyższe należy potwierdzić zaświadczeniem z ZUS-u , z którego wynika , że w grudniu każdego w/w roku posiadali zatrudnienie jak wyżej. -minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, oraz musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22ust.1 pkt 3) oraz wykażą się przychodem za każdy rok obrotowy tj .lata 2004-2006 a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres, w wysokości minimum 2.000.000 zł (na podstawie rachunku zysku i strat - pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów i zrównane z nimi ) -Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania przedmiotu zamówienia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 200.000zł 5.Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy . 3.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjałem technicznym: -wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. -uprawnienia zawodowe bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach tj: -konstrukcyjno-budowlanych -sanitarnych w zakresie sieci i przyłączy - wystarczających do wykonania zamówienia -elektroenergetycznych Kierownicy budowy , którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w imieniu Wykonawcy, muszą posiadać uprawnienia w robotach budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia stwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień i zaświadczeń. Dysponują potencjałem technicznym - należy pisemnie wykazać posiadany sprzęt niezbędny do realizacji zadania objęty przedmiotem zamówienia - sprzęt własny lub umowę dzierżawy( leasingu) z potwierdzeniem stopnia dysponowania tym sprzętem. 4.Wykaz świadczący o tym , że wykonawcy posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych kubaturowych , tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , byli generalnym wykonawcą przynajmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 750m2 o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł,- (brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót. 5.Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : -informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość wymaganych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty , zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe tj.2004 - 2006 jeżeli okres Prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres -polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł. 6.Informacja o wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamówienia 7.Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl/mtbs

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Miejskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Koninie przy ulicy 3 Maja 21 w Koninie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie - sekretariat ul.3 Maja 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.