To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Jasło: roboty budowlane: Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych I i II etap w ramach projektu Przebudowa i doposażenie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Neonatologii Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Numer ogłoszenia: 224392 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173028 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane: Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych I i II etap w ramach projektu Przebudowa i doposażenie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Neonatologii Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych I i II etap w ramach projektu Przebudowa i doposażenie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Neonatologii Szpitala Specjalistycznego w Jaśle w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-00809-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa etapy 1) Prace ogólnobudowlane( w tym demontaże) i prace wykończeniowe, wydzielenie klatek schodowych i ich oddymienie, wydzielenie stref ppoż. 2. Instalacje wod-kan. i c.w , 3. Instalacje centralnego ogrzewania i c. wentylacyjnego, 4. Instalacje klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, 5. Instalacje gazów medycznych, 6. Instalacje elektryczne, 7. Instalacje teletechniczne w tym instalacje ppoż. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem umowy oraz zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie. Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie zamówienia stanowić będzie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty, jaki poniesie Zamawiający z tytułu wykonania zamówienia, w tym również koszty związane z: kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, ubezpieczeniem placu budowy, uporządkowaniem miejsc realizacji robót - w tym wywóz gruzu powstałego podczas prac poza teren Szpitala, usuwaniem ewentualnych kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, organizacją placu budowy, zabezpieczeniem robót pod względem BHP, zabezpieczeniem zasilania energią elektryczną, wodę i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia oraz opłatami z tym związanymi, naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zadania, wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. UWAGA: Z realizacji zadania wyłącza się wykonanie instalacji DSO zawartych w projekcie instalacji teletechnicznych I i II etapu. Sala Operacyjna do cięć cesarskich zostanie udostępniona Wykonawcy dostawcy lampy operacyjnej i stołu operacyjnego na czas montażu. Podane w opisach nazwy własne i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 2) Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami. Zastosowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Wykonawca może dokonać wizji lokalnej placu budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Do obowiązków wykonawcy należy sprawdzenie dokonanie weryfikacji ilości robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego. Przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Techniczno-Gospodarczego Panem Stanisławem Chochołkiem tel. 693 408 505. W przypadku stwierdzenia, że zakres robót podany przez Zamawiającego w SIWZ nie zawiera wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Ujęcie dodatkowych prac w kalkulacji ceny ofertowej przez Wykonawców będzie wymagane po stwierdzeniu ich niezbędności przy wykonaniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający zamieści na stronie internetowej stosowaną informację dotyczącą obowiązku objęcia takich prac w kalkulacji ceny ofertowej. 4) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. 5) Zastosowane przy realizacji robót materiały i wyroby budowlane powinny być w standardzie nie niższym niż użyte w dotychczas przeprowadzonych robotach modernizacyjnych w pomieszczeniach Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty do stosowania w budownictwie, a jeżeli przepisy tego wymagają również w obiektach służby zdrowia. Kserokopie tych dokumentów powinny być dołączone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Komisji Odbioru robót. 6) Zdemontowane elementy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu. 7) Wykonawca odpowiada i zapewnia własnym staraniem właściwą organizację placu budowy i jego właściwe oznakowanie ( tablice informacyjne). 8) Z uwagi na konieczność przeprowadzenia robót na czynnym obiekcie Szpitala wszystkie prace budowlane i montażowe prowadzone będą w sposób nie ograniczający funkcjonowania obiektu, z wykonaniem odpowiednich oddzieleń i zabezpieczeń, a prace o dużym stopniu uciążliwości (hałas, możliwość pylenia) można będzie wykonywać tylko w godz. 700 do 2000. Wszystkie szczegóły prowadzenia prac uciążliwych muszą być uzgadniane z koordynatorem robót wyznaczonym przez Zamawiającego. W trakcie wykonywania robót wykonawcy nie wolno korzystać z wind szpitalnych. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 10)Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Zasady rozliczenia tych robót znajdują się w § 6 projektu umowy dotyczącym wynagrodzenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.11 - Roboty w zakresie wysadzania 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przebudowa i doposażenie Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Oddziału Neonatologii Szpitala Specjalistycznego w Jaśle w ramach umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPK.05.02.00-18-008/09-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KROŚNIEŃSKIE PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWLANE W KROŚNIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KROŚNIEŃSKIE PRZEDSIEBIORSTWO BUDOWLANE W KROŚNIE S.A.
- KROŚNIEŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE S.A., ul. Lewakowskiego 25, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5554144,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4634855,58
Oferta z najniższą ceną: 4634855,58 / Oferta z najwyższą ceną: 4775999,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Dostawa opatrunków
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa szwów chirurgicznych.
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.