eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej (W 7)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej (W 7)
Numer ogłoszenia: 224534 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Inżynierii Środowiska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202555, faks 071 3203472.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Wrocławskiej (W 7).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Dostawa, montaż, instalacja oraz uruchomienie w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, kompletnego, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, wyszczególnionego w specyfikacji technicznej z kalkulacją cenową, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, składającej się z następujących części:: Część I Sprzęt komputerowy dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska (I-15) Politechniki Wrocławskiej Część II Sprzęt sieciowy dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska (I-15) Politechniki Wrocławskiej Część III Zestawy komputerowe dla Instytutu Klimatyzacji i Ogrzewnictwa (I-33) Politechniki Wrocławskiej Część IV Notebooki dla Instytutu Klimatyzacji i Ogrzewnictwa (I-33) Politechniki Wrocławskiej Część V Sprzęt komputerowy dla Instytutu Klimatyzacji i Ogrzewnictwa (I-33) Politechniki Wrocławskiej Część VI Sprzęt komputerowy oraz sieciowy dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska (W-7) Politechniki Wrocławskiej 1.2 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia, który spełnia wymogi techniczne w celu zapewnienia jego prawidłowego użytkowania i zachowania warunków BHP, zgodnie z obowiązującym prawem. Wszystkie urządzenia zasilane elektrycznie muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 1.3 Wymagany okres oraz szczegóły gwarancji dla przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 1.4 Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie (w załączniku nr 4 do SIWZ) produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producenta oraz np.: modelu, typu, nazwy handlowej, marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. 1.6 Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 1.7 Do zamawianego sprzętu komputerowego Wykonawca musi dołączyć - przy odbiorze - dokumenty użytkowe (instrukcja obsługi) w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9, 30.23.40.00-8, 32.42.00.00-3, 48.82.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w odniesieniu do części I zamówienia (sprzęt komputerowy dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska - I 15), jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie, co najmniej 2 dostawy jednorazowe, zbieżne z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 90 tys. zł brutto każda. Do pozostałych części zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oferta musi składać się z dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka musi być korzystna dla Zamawiającego i nie może spowodować dostarczenia przez Wykonawcę urządzeń gorszej jakości lub o gorszych parametrach niż określone w specyfikacji technicznej z kalkulacją, stanowiącej zał. nr 4 do SIWZ oraz powinna wynikać z: 1) niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającej z zaprzestania produkcji, upadłości producenta lub wycofania z rynku tych urządzeń, 2) pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji lub o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. Podstawą dokonania zmian jest złożenie wniosku przez Stronę umowy inicjującą zmianę, zawierającego opis zmian i ich uzasadnienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska, Pl. Grunwaldzki 9, 50-377 Wrocław, budynek D-2, pokój 2010.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 11:30, miejsce: Instytut Inżynierii Ochrony Środowiska Politechniki Wrocławskiej Pl. Grunwaldzki 9, 50-377 Wrocław, bud. D-2 pok.208..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska (I-15) Politechniki Wrocławskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery stacjonarne (28 szt.) i monitory (29 szt.), drukarka (1 szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt sieciowy dla Instytutu Inżynierii Ochrony Środowiska (I-15) Politechniki Wrocławskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełączniik sieciowy (2 szt.), obudowa serwerowa (2szt.), szafa wisząca (2szt.), zasilacz UPS (2 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy komputerowe dla Instytutu Klimatyzacji i Ogrzewnictwa (I-33) Politechniki Wrocławskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe (4 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Notebooki dla Instytutu Klimatyzacji i Ogrzewnictwa (I-33) Politechniki Wrocławskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebooki (5 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Instytutu Klimatyzacji i Ogrzewnictwa (I-33) Politechniki Wrocławskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: monitory (2 szt.), urządzenie wielofunkcyjne (1szt.), zasilacz UPS (1 szt.), głośniki 1 szt.), listwa zasilająca (1 szt.), mysz do notebooka (1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.20.00-4, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt komputerowy oraz sieciowy dla Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska (W-7) Politechniki Wrocławskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwer (1 szt.), obudowa teleinformatyczna (1 szt.), urzadzenie wielofunkcyjne (1 szt.), dysk twaedy (2 szt.), mysz (1 szt.), pamięć pendrive (9 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3, 30.23.20.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.