eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont dachu budynku Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu, przy ul. Tkackiej 6/8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Wrocław: Remont dachu budynku Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu, przy ul. Tkackiej 6/8.
Numer ogłoszenia: 224906 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu , ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3306800, fax. 071 3306801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pa.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu, przy ul. Tkackiej 6/8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu budynku Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu, przy ul. Tkackiej 6/8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 Ustawy) 5) nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 6) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum trzy zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości min. 100.000 PLN 7) posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 120.000 PLN . 8) posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości minimum 130 000 PLN 9) wniosą wadium przetargowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię pełnomoc-nictwa osoby ( osób ) podpisującej ofertę, uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów wymienio-nych w punkcie 1. 3). Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonaw-ca nie zalega z opłacaniem opłat i składek, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7). Wykaz realizacji wykonanych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia z okresu ostat-nich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 8). Dowód wniesienia wadium. 9). Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 10). Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wyko-nawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ter-minu składania ofert. 11). Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości jak w ustępie 1 punkt 7. 12). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP , zamiast do-kumentów, o których mowa w ust. 2 punkty 1 - 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 13). Dokumenty, o których mowa w ppkt a , c oraz d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt a, b, c , d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym orga-nem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.pa.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 50 - 059 Wrocław pok. 504 w godz. 8-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 50 - 059 Wrocław pok. 504.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.