eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; numer zamówienia Z-13/III/2014/PNT.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-04

Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; numer zamówienia Z-13/III/2014/PNT.
Numer ogłoszenia: 225180 - 2014; data zamieszczenia: 04.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134150 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o., ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; numer zamówienia Z-13/III/2014/PNT..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja prac w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj. obejmujących: 1. wywóz ziemi wraz z utylizacją i wykonaniem wzmocnienia skarpy geosiatką oraz ażurami oraz wykonanie regulacji 2 studni kanalizacji deszczowej; 2. zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby Data Center oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku; 3. dostawę i montaż podnośnika hydraulicznego; 4. dostawę mebli w postaci sof i foteli do gabinetu usytuowanego na II kondygnacji segment C pomieszczenia duży gabinet oraz sekretariat. 5. wykonanie dodatkowych robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą drzwi p. poż., drzwi stalowych i drewnianych do pomieszczeń biurowych znajdujących się na II kondygnacji, segment A, do pomieszczenia biurowego na nadbudowanej kondygnacji segment C i II kondygnacji seg. C oraz do pomieszczenia w laboratorium poziom -1 segment C; 6. zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego sterowania żaluzjami w pomieszczeniach całej kondygnacji segment C/1 oraz pomieszczeniach segment C laboratoria; 7. zaprojektowanie i wykonanie dodatkowej instalacji klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniach na II kondygnacji segment A oraz w pomieszczeniach segment C laboratoria; 8. zaprojektowanie i wykonanie zieleni przy agregatach chłodniczych oraz na skarpach przy parkingu za budynkiem nr 8. Zakres prac opisany w pkt. 3.1.1, 3.1.3, 3.1.4 oraz 3.1.5 zostanie wykonany na podstawie: 1. Rzutu terenu wraz z naniesionymi geodezyjnie rządnymi oraz pomiarami ilości nadmiaru gruntu oraz wykazem nr studni do regulacji D2-4, D2 - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.1 siwz; 2. Rysunku D38 określającego parametry podnośnika hydraulicznego dla hali C - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.3. siwz; 3. Wyciągu z dokumentacji aranżacji pomieszczeń w zakresie dostawy sof i foteli - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.4 siwz; 4. Wyciągu z dokumentacji, rzuty pomieszczeń w zakresie wykonania robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem stolarki drzwiowej - dla zakresu, o którym mowa w pkt. 3.1.5. siwz; stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do siwz. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.2 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego dotyczących dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby DATA CENTER oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku stanowiących załącznik nr 2 do siwz; 2. opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby DATA CENTER oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.1.2 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów, c) przedmiar i d) kosztorys inwestorski. Dokumentacja powinna być uzgodniona z projektantem budynku nr 8 tj. z Panem Sławomirem Kosturem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: PROJEKT GRUPA Sławomir Kostur w Piekarach Śląskich. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.6 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego dotyczących dodatkowego sterowania żaluzjami w pomieszczeniach całej kondygnacji segment C/1 oraz pomieszczeniach segment C laboratoria stanowiących załącznik nr 3 do siwz; 2. opracowanie wyceny robót dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. dodatkowego sterowania żaluzjami w pomieszczeniach całej kondygnacji segment C/1 oraz pomieszczeniach segment C laboratoria na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.4.1 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów, c) przedmiar oraz d) wycenę robót. Dokumentacja powinna być uzgodniona z projektantem budynku nr 8 tj. Panem Sławomirem Kostur prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: PROJEKT GRUPA Sławomir Kostur w Piekarach Śląskich. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.7 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego projektu wykonawczego dodatkowej instalacji klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniach na II kondygnacji segment A oraz w pomieszczeniach segment C laboratoria stanowiących załącznik nr 4 do siwz; 2. opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. dodatkowej instalacji klimatyzacji i wentylacji w pomieszczeniach na II kondygnacji segment A oraz w pomieszczeniach segment C laboratoria na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.5.1 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów, c) przedmiar oraz d) kosztorys inwestorski. Dokumentacja powinna być uzgodniona z projektantem budynku nr 8 tj. Panem Sławomirem Kostur prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: PROJEKT GRUPA Sławomir Kostur w Piekarach Śląskich. Zamawiający jednocześnie wskazuje, że w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.8 siwz Wykonawca jest obowiązany do: 1. opracowania na podstawie Wytycznych Zamawiającego projektu wykonawczego zieleni przy agregatach chłodniczych oraz na skarpach przy parkingu za budynkiem nr 8 i na działce 17/12 stanowiących załącznik nr 5 do siwz; 2. opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym konsultowania z Zamawiającym kwestii kosztowych dotyczących wszelkich rozwiązań materiałowych stosowanych w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia; 3. przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji założeń dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia przed przystąpieniem do jej opracowania; 4. wykonania prac tj. zieleni przy agregatach chłodniczych oraz na skarpach przy parkingu za budynkiem nr 8 oraz na działce 17/12 na podstawie dokumentacji opracowanej zgodnie z pkt. 3.6.1 siwz; 5. przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia powinna zawierać: a) projekt wykonawczy, b) zestawienie materiałów tj. specyfikacja zieleni, c) wytyczne w zakresie pielęgnacji zieleni po nasadzeniu oraz d) wycena robót. Zamawiający wskazuje jednocześnie - odnośnie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1.2, 3.1.6, 3.1.7 oraz 3.1.6 siwz - że dokumentacja wykonawcza budynku nr 8 dotycząca instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji żaluzji oraz zagospodarowania terenu jest dostępna nieodpłatnie do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 1. Zakres nr 1 - wywóz ziemi wraz z utylizacją i wykonaniem wzmocnienia skarpy geosiatką oraz ażurami betonowymi oraz wykonanie regulacji 2 studni kanalizacji deszczowej wraz z naniesionymi geodezyjnie rządnymi oraz pomiarami ilości nadmiaru gruntu oraz wykazem nr studni do regulacji D2-4, D2 stanowiącego załącznik nr 1a do siwz; 2. Zakres nr 2 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu zabezpieczeń agregatów chłodu na potrzeby Data Center oraz instalacji kontroli włamania strefy wejść do budynku na podstawie Wytycznych Zamawiającego do systemu zabezpieczeń stanowiących załącznik nr 2 do siwz. Wykonawcę Zakresu 2 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.3 i 3.7 siwz. 3. Zakres nr 3 - dostawa i montaż podnośnika hydraulicznego na podstawie Rysunku D38 określającego parametry podnośnika hydraulicznego dla hali C stanowiącego załącznik nr 1b do siwz; 4. Zakres nr 4 - dostawa mebli zgodnie z wyciągiem z dokumentacji aranżacji pomieszczeń w zakresie dostawy sof i foteli stanowiącego załącznik 1c do siwz; 5. Zakres nr 5 - wykonanie robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem drzwi p. poż., drzwi stalowych i drewnianych, na podstawie wyciągu z dokumentacji pomieszczeń w zakresie wykonania robót budowlano-wykończeniowych wraz z dostawą i montażem stolarki drzwiowej stanowiącego załącznik 1d do siwz; 6. Zakres nr 6 - zaprojektowanie i wykonanie dodatkowego systemu sterowania żaluzjami na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 3 do siwz. Wykonawcę Zakresu 6 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.4 i 3.7 siwz; 7. Zakres nr 7 - zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 4 do siwz. Wykonawcę Zakresu 7 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.5. i 3.7 siwz; 8. Zakres nr 8 - zaprojektowanie i wykonanie zieleni na podstawie wytycznych Zamawiającego stanowiących załącznik nr 5 do siwz. Wykonawcę Zakresu 8 obowiązują również wymagania Zamawiającego wskazane w pkt. 3.6 i 3.7. siwz. Każdy Wykonawca będzie również obowiązany do: 1) wykonania robót przygotowawczych; 2) uzupełnienia tynków i naprawa ścian przy wykonywaniu robót - dla zakresów 2 - 7; 3) uzupełnienie malowania w przypadku uszkodzenia ścian - dla zakresów 2-7; 4) kontrola jakości; 5) przeprowadzenia odbiorów; 6) uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac (posprzątanie, odkurzenie i umycie powierzchni) dla zakresów 2-7; 7) ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna z Parkiem Naukowo - Technologicznym Euro-Centrum Sp. z o.o. Pkt. 3.9.7 siwz nie dotyczy zakresu nr 1, 4 oraz 8 niniejszego postępowania. 8) uporządkowanie ulicy i terenów przyległych dla zakresów 1 i 8; 9) współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakres nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe PEWIMA E. i Z. Witkowscy, ul. Hajduki 32, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121845,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 141450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zakres nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNŻAL J. Nowak, J. Tomsia Spółka Jawna, Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18019,50

  • Oferta z najniższą ceną: 18019,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18019,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zakres nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład utrzymania i urządzania zieleni ALNUS Alicja Szyca, ul. Kijowska 53/41, 40-754 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34937,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48151,80

  • Oferta z najniższą ceną: 48151,80 / Oferta z najwyższą ceną: 48151,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.