Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-19
Poznań: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń i osprzętu komputerowego dla Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 225423 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu , ul. Bolesława Prusa 3, 60-819 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455000, faks 061 8455010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń i osprzętu komputerowego dla Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i osprzętu komputerowego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1) 2 szt. półki IBM model EXP810 Expansion Unit Model 81 (nr katalogowy 1812-81A) wraz z elementami światłowodowymi do wyposaSenia półki wg wymagań poniSej lub równowaSnej, 2) 2 kpl. interfejsu do półki EXP810 lub równowaSnego, 3) 12 szt. przewodów połączeniowych 50u Fiber Optic Cable (LC-LC) lub równowaSnych, 4) 2 szt. licencji dostępowej do macierzy DS4700 lub równowaSnej, 5) 4 szt. modułów Gbik SFP 2 Gbps do przełącznika FibreChannel IBM TotalStorage SAN F08 lub równowaSnych, 6) 4 szt. modułów Gbik 4Gbit do przełącznika FibreChannel IBM System Storage SAN24B-4 lub równowaSnych. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy sporządzony zgodne z załącznikiem nr 2 do specyfikacji; 2) podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, opisanych w pkt. 7 Specyfikacji, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji; 3) podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji; 4) oryginał lub poświadczona przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy sporządzone w oparciu o załącznik nr 4 do specyfikacji; 5) jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę; 6) jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów wymagane jest załączenie dokumentu udowadniającego, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokument i oświadczenie o których mowa w pkt. 3, 4 odrębnie dla każdej jednostki a wskazane w pkt. 1, 2, 6 wspólnie dla wszystkich podmiotów składających ofertę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponadto załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty, o których mowa powyżej będą podstawą do określenia czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji oraz czy nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 2-4, 6 lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 2-4, 6, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, chyba, że mimo ich złoSenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.city.poznan.pl; www.mpu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu
ul. Bolesława Prusa 3
60-819 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejska Pracownia Urbanistyczna w Poznaniu, ul. Bolesława Prusa 3, 60-819 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa masy mineralno - asfaltowej na zimno dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Złotowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Utrzymanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Remont i wymiana instalacji elektrycznej pomieszczeń magazynowych i technicznych w piwnicy oraz na parterze budynku Bursy Szkolnej nr 2
- Remont dachu w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 106 położonym przy ul. K. Janickiego 22 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do TIK dla Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach i Powiatowego Zespołu Szkół Nr 3 w Sobótce w ramach projektu pn. "Wsparcie kształcenia zawodowego na terenie ZIT WrOF w PW"
- Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie wiejskiej Mieleszyn w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie 4 filmów w technologii VR 360 stopni do okularów VR wraz z dostawą okularów VR (4 sztuki).
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
- 214/IH/TP/1/2025_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.