eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilówkaZakup fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Milówce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-01

Milówka: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Milówce
Numer ogłoszenia: 225722 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209070 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Milówce, ul. Dworcowa 21, 34-360 Milówka, woj. śląskie, tel. 33 863 70 98, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna Milówka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Milówce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Oferenta. Zamawiający wyznaczy osobę upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia. Potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie: protokół zdawczo odbiorczy oraz przyjęcie przez Zamawiającego faktury VAT. Oferowany przez Wykonawcę dostawy samochód powinien spełniać warunki, od których właściwe przepisy prawa w tym ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Podstawowe wymagania techniczne i użytkowe, jakie powinien spełniać oferowany samochodu: Wymagania dla średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla OSP w Milówce WYMAGANIA PODSTAWOWE Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 Pojazd powinien spełniać minimalne Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r , i Rozporządzenie zmieniające-Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. Należy potwierdzić spełnienie wymagań i załączyć kompletne świadectwo dopuszczenia przy odbiorze samochodu dwie strony PODWOZIE Z KABINĄ Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do akcji ratowniczogaśniczej pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem- nie może przekroczyć 16 000 kg Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 220kW Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia min. 2015 r Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 -uterenowiony z : przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i terenowych blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej , przedniej oraz międzyosiowego napęd stały osi przedniej na osi przedniej koła pojedyncze , na osi tylnej koła podwójne skrzynia biegów-manualna 6 biegowa plus wsteczny hamulce bębnowe system ABSz możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie- sposób odłączania w gestii Wykonawcy światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyka Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym , posiadający aktualne normy ochrony środowiska czystości spalin spełniający normę emisji spalin- min. Euro 6 Zawieszenie osi przedniej i tylnej: mechaniczne- resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizatory przechyłów Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w : klimatyzację indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane główne i szerokokątne lusterko rampowe-krawężnikowe z prawej strony lusterko rampowedojazdowe, przednie poręcz do trzymania w tylnej części kabiny wywietrznik dachowy szperacz ręczny zasilany z gniazda zapalniczki Kabina wyposażona dodatkowo w: uchwyty na 4 aparaty oddechowe, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń. uchwyty na aparaty nie powinny w żadnym stopniu zmniejszać przestrzeni załogi i ograniczać powierzchni siedziska odblokowanie każdego aparatu indywidualnie dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu w przypadku gdy aparaty nie są przewożone, wstawienie oparć w miejscu mocowania aparatów schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny Przestrzeń pomiędzy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelem kierowcy a tylną ścianą kabiny minimum 1600 mm Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, o zwiększonej odporności na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy: z pneumatyczną regulacją wysokości, z regulacją dostosowania do ciężaru ciała z regulacją odległości całego fotela z regulacją pochylenia oparcia Fotel dla pasażera(dowódcy): z mechaniczną regulacją wysokości z regulacją odległości całego fotela z regulacją pochylenia oparcia zapewniające minimalny, należyty komfort jazdy i optymalną pozycję dla kierowcy i pasażera W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: radiotelefon samochodowy, przewoźny, tryb cyfrowo-analogowy o parametrach min: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 5-25 W, odstęp między kanałowy 12,5 kHz radio z odtwarzaczem CD podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem. Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów, z alarmem świetlnym i słownym sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu, z alarmem świetlnym i słownym Zamawiający wymaga alarmu słownego o treści: otwarte żaluzje, otwarte podesty, wysunięty maszt,załączone gniazdo ładowania sygnalizacja załączonego gniazda ładowania i stan naładowania akumulatorów główny wyłącznik oświetlenia skrytek sterowanie zraszaczami sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy kontrolka włączenia autopompy wskaźnik poziomu wody w zbiorniku wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku wskaźnik niskiego ciśnienia wskaźnik wysokiego ciśnienia Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze akustyczne i świetlne, pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200W Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie ,zmiana modulacji dźwiękowej sygnału poprzez klakson pojazdu, manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy. Wymagana funkcjonalność podstawowa: załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku wyłączenie sygnałów dźwiękowych pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych pojedyncze długie naciśnięcie przycisku Na dachu kabiny zamontowana kompozytowa nadbudowa z zamontowaną , lampą zespolona z napisem STRAŻ z głośnikiem i dwie wyprofilowane, ukształtowane aerodynamicznie z łagodnie zaokrąglonymi kształtami naroży lampy niebieskie LED, oraz zamontowane dwie lampy dalekosiężne w nadbudowie górnej dodatkowo 4 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu orurowanie z przodu pojazdu z boków pojazdu po jednej niebieskiej lampie LED wbudowane w kompozytowe balustrady boczne Na ścianie tylnej pojazdu, w narożach dwie lampy niebieskie ukształtowane aerodynamicznie fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia Na ścianie dolnej tylnej nadwozia z lewej i prawej strony zamontowane dwie lampy zespolone tylne z zabezpieczeniami ochronnymi Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. Pojazd wyposażony w zintegrowany układ z wyrzutnikiem do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła 230V, podłączenie zblokowane w jednym gnieździe przyłączeniowym ze złączem do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej, z wtyczką i przewodem o długości min 4mb, umieszczonym po lewej stronie. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. Ładowarka-prostownik zamontowana na samochodzie. W kabinie kierowcy sygnalizacja wizualna i dźwiękowa podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy. Pojazd wyposażony w hak holowniczy, paszczowy typu Ringfeder, Rockinger lub równoważny, przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 12 ton . Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą. Instalacja elektryczna musi współpracować z przyczepami wyposażonymi w ledowe źródła światła. Zaczep z przodu pojazdu przystosowany do holowania pojazdu holem sztywnym. Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych lato, zima Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu-dopuszcza się brak stałego mocowania w pojeździe Kolory samochodu: elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub zbliżonym błotniki i zderzaki - w kolorze białym żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym RAL 3000. ZABUDOWA POŻARNICZA Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3300mm - dostosowana do wysokości bramy garażowej. Zabudowa nadwozia wykonana w całości z materiałów odpornych na korozję metalowo-kompozytowa Wewnętrzne poszycia bocznych skrytek wyłożone anodowaną gładką blachą aluminiową, spody schowków- blachą nierdzewną Balustrady ochronne boczne -dachu wykonane ze specjalnych materiałów kompozytowych Po trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie 3+3+1) Pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana kompozytowa osłona ochronno-maskująca. Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy i bezpieczny dostęp w czasie akcji ratowniczogaśniczej, do sprzętu położonego w górnych partiach schowków, na całej długości zabudowy . Musi być zainstalowany podest otwierany lub wysuwny nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. Otwarcie i zamknięcie podestów wspomagane systemem teleskopowym Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie , podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu: oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy wbudowane w kompozytowe balustrady boczne min. 3 szt. na stronę zewnętrznych listew LED, zamontowanych nad żaluzjami, do oświetlenia pola bezpośrednio przy pojeździe bezpieczeństwo obsługi nadwozia wokół samochodu, w czasie akcji ratowniczej. oświetlenie powierzchni dachu, lampami typu LED oświetlenia włączane z przedziału autopompy W kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania oświetleniem z tablicy autopompy Z tyłu pojazdu w dolnej części po obu stronach pojazdu zamontowane obrysówki LED widoczne w lusterkach wstecznych kierowcy. Szuflady i wysuwane tace automatycznie, blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia ustawienia wysokości półek-w zależności od potrzeb użytkownika Schowki wyposażone w regały, palety wysuwne lub obrotowe: na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy, sprzęt ratowniczy, w zależności od potrzeb i możliwości zamontowania danego sprzętu. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi. Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji -typu rurkowego. Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Balustrada ochronna boczna -dachu wykonana z materiałów kompozytowych jako część z nadbudową pożarniczą z elementami barierki rurowej , o wysokości min 180 mm. Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym Zbiornik wody o pojemności min. 3,5 m3, wykonany z materiałów kompozytowych. Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony i właz rewizyjny. Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady 75 mm po jednej z każdej strony z zaworami kulowymi ,w zamykanych schowkach. Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito. Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Układ zbiornika wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności min.10% pojemności zbiornika wodnego. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. Układ wodnopianowy wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% tolerancja +0,5% w całym zakresie pracy. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia wydajność, min.3200 l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min przy ciśnieniu 40 bar Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: dwóch nasad tłocznych 75 mm zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach, w zamykanych schowkach wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia działka wodno-pianowego zraszaczy Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek. z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy. Na wlocie ssawnym autopompy , zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: manowakuometr manometr niskiego ciśnienia manometr wysokiego ciśnienia wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu miernik prędkości obrotowej wału pompy wyłącznik silnika pojazdu kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik kontrolka włączenia autopompy licznik motogodzin-pracy autopompy W przedziale autopompy należy, zamontować zespół: sterowania automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną sterowania ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym. Podwójne, bryzgoszczelne gniazdo zapalniczki 12V min. 15A, zabezpieczone bezpiecznikiem z łatwym dostępem dla obsługującego Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy. W przedziale pracy autopompy, na tablicy sterującej ,wymagane są zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu, załączenia i wyłączenia autopompy oraz wyłączania silnika pojazdu. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym. Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności z lampą oświetlającą strumień wody, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany . Wydajność działka min 800-1600 l /min, przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 mb, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie linii przy użyciu sprężonego powietrza. Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy: min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy, zabezpieczone zaworem ciśnieniowym dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych Montaż sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z głowicą z dwoma reflektorami, wyposażonymi w lampy LED o strumieniu świetlnym min. 20 000 lumenów, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu napięciem 24V, wyposażone w soczewki zapewniające szerokie rozproszenie światła. Maszt musi posiadać zainstalowane automatyczne przełączanie zasilania z 24V na zasilanie z agregatu prądotwórczego-230V wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 5 metrów. obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0o ÷ 170o - w obie strony sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu wysunięcie masztu następuje tylko na postoju po zaciągnięciu hamulca ręcznego wymagana funkcja automatycznego złożenia masztu po wyłączeniu hamulca ręcznego wymagana możliwość sterowania masztem na różnej wysokości wysuwu wysuw masztu realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu oprócz ręcznego, wymagane jest bezprzewodowe sterowanie masztem pilotem obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno zasięg min 50 mb Pojazd musi być wyposażony w : kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu. Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych. Monitor przekazujący obraz, kolorowy o przekątnej min 7 cali, zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy. Minimum 3 punktowe załączanie: po wstecznym, na 10sek i na stałą obserwację, nawigację GPS WYPOSAŻENIE Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 2 kliny, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny, koło zapasowe Pojazd -wyposażony w zestaw sprzętu m.in : łom zwykły-1szt łomo-wyciągacz-1szt młotek 2 kg i 4 kg- po 1szt siekiera-1szt nożyce do drutu-1szt Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. Zamawiający na etapie wykonania dostarczy wykaz wraz z posiadanym sprzętem do zamontowania. Montaż sprzętu na koszt wykonawcy. Zamawiający dopuszcza w trakcie eksploatacji możliwości samodzielnego montażu sprzętu dodatkowego, po konsultacji i przy wykorzystaniu mocowań dostarczonych przez Wykonawcę, bez wpływu na warunki gwarancji pojazdu. Samochód należy doposażyć w : z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum -8ton z liną o długości min. 25m, wraz z pokrowcem 2szt latarek kątowych typu Ex z ładowarkami i 2szt- radiostacji cyfrowo-analogowych przenośnych z ładowarkami, zamontowane w kabinie na specjalnym podeście Agregat prądotwórczy min 2,5 kVA, stopień ochrony IP 54 dwa komplety łańcuchów na koła OZNACZENIE Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy- Ochotnicza Straż Pożarna w Milówce, oznakowania numerami operacyjnymi zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP oraz oznakowania zgodnie z instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych za pośrednictwem Związku OSP RP. Samochód powinien posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi samochodu OGÓLNE Gwarancja podstawowa na samochód - min. 24 miesiące, Gwarancja powinna obejmować bezpłatne naprawy podwozia i bezpłatne przeglądy techniczne w ciągu min.2 lat w ASO Autoryzowanych Stacjach Obsługi na terenie RP Koszty oferty powinny uwzględniać : koszty przeglądu w ASO w ciągu min. 2 lat koszty wszystkich części potrzebnych do przeglądów technicznych w ciągu min.2 lat Gwarancja na zabudowę pożarniczą - min.24 miesiące Gwarancja powinna obejmować bezpłatne naprawy w ramach gwarancji, nadwozia w ciągu min.2 lat Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Gwarancja, rękojmia i serwis: minimum 24 miesiące serwis gwarancyjny dostępny na terenie całego kraju. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.10.2015 r. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Jeżeli wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres gwarancji. Dostarczony samochód musi posiadać parametry techniczne nie gorsze niż podane przez Zamawiającego. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt pełnego baku paliwa w celu dojazdu samochodu do siedziby Zamawiającego. Przed przejęciem samochodu, Zamawiający będzie mógł powołać własnego rzeczoznawcę do oceny jego parametrów. Pozostałe wymagania: Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia minimum na 24 miesiące. Warunki gwarancji i serwisu zostały opisane we wzorze umowy zał. nr. 7 do SIWZ. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu dostawy niezbędną dokumentację w języku polskim: instrukcję obsługi i konserwacji pojazdu i sprzętu wyposażenia w języku polskim - 2 szt., oraz dodatkowo 1 szt. na płycie CD, zawierające w szczególności normy zużycia paliwa dla pojazdu. książkę gwarancyjną dla pojazdu i wyposażenia w języku polskim, zgodną z zapisami niniejszej umowy - 1szt. świadectwo dopuszczenia zgodne z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2010 r., nr 85, poz. 553 z późń. zm.) - szt. 1 kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego oraz sprzętu, jeżeli będzie dla niego wymagane, dokumentację niezbędną do rejestracji pojazdu, wykaz dostarczonego sprzętu wyposażenia, stanowiącego wyposażenie pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji dla typu pojazdu, gwarancję na sprzęt. Wykonawca zapewni na swój koszt szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu. Szkolenie z obsługi przedmiotu niniejszej umowy wraz z instruktażem obsługi całego wyposażenie odbędzie się w siedzibie Wykonawcy szkolącego w ciągu jednego dnia roboczego. Protokół z przeprowadzonego szkolenia wraz z wykazem przeszkolonych osób zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, każdy na prawach oryginału, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy oraz podpisany przez obie strony. Jeżeli zajdzie taka konieczność na wniosek Zamawiającego, Wykonawcy przeprowadzi dodatkowe szkolenie z obsługi przedmiotu niniejszej umowy w siedzibie Użytkownika w terminie 30 dni od dnia przeprowadzenia pozytywnego odbioru faktycznego sprzętu bez limitu osób. Również z tego szkolenia zostanie sporządzony protokół z wykazem przeszkolonych osób w 3 egzemplarzach, każdy na prawie oryginału, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy oraz podpisany przez przedstawicieli obu stron...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Specjalistyczne bocar Sp. z o.o., Korwinów ul. Okólna 15, 42-263 Wrzosowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 601851,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 649944,00

  • Oferta z najniższą ceną: 649944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 649944,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.