eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaREMONT DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE OSTRÓW MAZOWIECKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Ostrów Mazowiecka: REMONT DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE OSTRÓW MAZOWIECKA
Numer ogłoszenia: 225808 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka , ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7468736, 7468737, fax. 029 7462912.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ostrow.warszawa.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE OSTRÓW MAZOWIECKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont nawierzchni dróg leśnych wewnątrzzakładowych oraz linii podziału powierzchniowego, przeznaczonych do prowadzenia gospodarki leśnej /zabezpieczenie dojazdu pojazdów i maszyn do wykonania prac związanych z zagospodarowaniem, ochroną lasu i pozyskaniem drewna/ , na terenie Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka w lennictwach: Trynosy, Biel, Kalinowo, Antonowo, Osuchowa, Orło..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał kadrowy Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby spełniające określone wymagania kierownik robót budowlanych w specjalności budowy dróg posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji tech. w budownictwie. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, iż z należytą starannością zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przynajmniej dwie roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. remont lub budowa dróg o długości co najmniej 10 km o łącznej wartości co najmniej 200 tys.zł Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Potencjał techniczny Wykonawca w celu realizacji zamówienia zgodnie z opisem zamówienia musi dysponować następującym sprzętem i środkami transportu: Równiarka samojezdna lub ciągniona szt.1 Samochody lub przyczepy samowyładowcze (min.2 szt.) Walec drogowy samojezdny lub ciągniony o nacisku min. 10t szt.1 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potencjał kadrowy - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane w załączniku osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz prac i usług Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /np.referencje/. Oświadczenia z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i opłatami na ubezpieczenie. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Potencjał techniczny Wykaz maszyn potwierdzający dysponowanie następującym sprzętem i środkami transportu: Równiarka samojezdna lub ciągniona szt.1 Samochody lub przyczepy samowyładowcze (min.2 szt.) Walec drogowy szt.1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ostrow.warszawa.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka 3 Maja 30 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka 3 Maja 30 07-300 Ostrów Mazowiecka pokój nr: 12-Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.