eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZP/341/33/09 remont koryta Potoku Foluszowego w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Zakopane: ZP/341/33/09 remont koryta Potoku Foluszowego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 225908 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/33/09 remont koryta Potoku Foluszowego w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu koryta potoku Foluszowego w km. 1+890 do km. 2+190. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje: 1. Karczowanie zagajników o poroście rzadkim od 10-30% powierzchni ha - 0.057 2. Plantowanie powierzchni gruntu rodzimego w gr. kat. IV - m2 - 562.0 3. Plantowanie - obrobienie na czysto skarp w gr. kat. IV - m2 - 369.0 4. Dowóz ziemi urodzajnej - humusu - m3 - 36.90 5. Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm.- m2 - 600.0 6. Humusowanie skarp z obsianiem - dodatek za następne 5 cm. humusu - m2 - 600.0 7. Wykonanie okładziny w wykopach i nasypach o gr. 25 cm. - m3 - 2.30 8. Oczyszczenie podłoża - m2 - 12.0 9. Wykonanie spoinowania - m2 - 12.0 10. Gurty stabilizujące dno - kosze z siatki stalowej bez wyprawy - m3 - 65.60 11. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsięb. o pojemności łyżki 0.15 m3, głębokość wykopów do 3.0m. gr. kat. I-III - m3 - 107.50 12. Ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów, rozplantowanie 1 m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi wykopu, grunt kat. I-II - m3 - 107.50 13. Roboty ziemne wyk. koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km.- koparki podsiębierne o poj. łyżki 0.25 m3, gr. kat. III. - m3 - 36.96 14. Wykonanie narzutu kamiennego luzem - m3 - 192.75 15. Okrycie narzutu materiałem miejscowym grubości 10 cm. - m2 - 115.0 16. Okrycie narzutu materiałem miejscowym, gr. warstwy okrywającej - dalsze 10 cm. - m2 - 115.0 17. Wykopy oraz przekopy wykon. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 - 0.60 m3 głębokość wykopu do 3.0 m gr. kat. III-IV. - m3 - 5.60 18. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa strumieni i rzek o szerokości dna 7.0 m - km - 0.300 19. Rozbiórka murku betonowego - m3 - 3.40 20. Przewóz ziemi pochodzącej z wykopów samochodami samowyładowczymi na dalsze 5.0 km gr. kat. III-IV po drogach utwardzonych - m3 - 36.96.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.24.33.00 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Doświadczenie: -Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych ( licząc od daty wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty hydrotechniczne każda o wartości nie niższej niż składana oferta Potencjał kadrowy -Wykonawca musi zapewnić kierowanie zleconymi robotami przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane i należącą do Izby Inżynierów Budownictwa Potencjał techniczny Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia. Potencjał finansowo- ekonomiczny Wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenia Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do siwz) oraz oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy PZP (załącznik 2a do niniejszej siwz) 3 na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z który będzie potwierdzał, że wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty hydrotechniczne , każda o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5.informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu - należy wypełnić załącznik nr 8.do niniejszej siwz 6. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 9 do niniejszej siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że dysponuje lub będzie dysponował osobami które posiadają uprawnienia budowlane, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i należące do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 7. załączyć do oferty kosztorys ofertowy sporządzony wg wszystkich pozycji załączonego do niniejszej siwz przedmiaru XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Ochrony Środowiska Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok. 8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja na temat zmian postanowień zawartej umowy: Wykonawca może pisemnie zwrócić się do zamawiającego o przedłużenie termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy: - przekazania terenu budowy, - przekazania dokumentów budowy ( specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany), - zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu, lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na trenie budowy. Wykonawca, może pisemnie zwrócić się do zamawiającego o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - Zawieszenia robót przez zamawiającego, - Długotrwałych ( powyżej 3 dni) nieprzerwanych intensywnych opadów deszczu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.