Ogłoszenie z dnia 2008-09-19
Lubin: Administrowanie Targowiskiem przy ul. Łukasiewicza w Lubinie
Numer ogłoszenia: 225969 - 2008; data zamieszczenia: 19.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubińska Spółka Inwestycyjna Sp. z o.o. , Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7461818, fax. 076 7461813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.lubin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Z O.O..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie Targowiskiem przy ul. Łukasiewicza w Lubinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. całodobowy nadzór obiektu, b. zapewnienie całodobowego pogotowia technicznego, c. utrzymywanie właściwego stanu porządkowo - sanitarnego terenu w granicach nieruchomości (konserwacja zieleni, usuwanie gołoledzi, itp.) wraz z przyległym terenem w odległości do 2 metrów od jego granic, d. zapewnienie sprawnego działania wszystkich istniejących instalacji i urządzeń znajdujących się w budynku hali targowej, pawilonach Właściciela, WC oraz placu targowym poprzez ich konserwację, naprawę bądź wymianę jednorazowo do kwoty 500,00 zł., e. zawarcie umowy o wywóz śmieci i innych zanieczyszczeń oraz zabezpieczenie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady i koszy na śmieci, f. obowiązek dostarczania kserokopii faktur za wywóz nieczystości, g. pobór opłaty jednodniowej oraz miesięcznych rezerwacji miejsc, h. dokonywanie comiesięcznych odczytów stanów liczników energii elektrycznej oraz wodomierzy niezbędnych do obciążenia podmiotów gospodarczych, i. nadzorowanie pracy urządzeń monitorujących wraz z codzienną wymianą kaset, j. przekazywanie korespondencji Właściciela do kontrahentów i odwrotnie, k. przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, znajomość i przestrzeganie przepisów i norm ogólnych oraz przepisów wewnętrznych dotyczących zakresu wykonywanych obowiązków, l. dbałość o powierzone mienie Właściciela i prawidłowe jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczenie przed kradzieżą, m. opiniowanie spraw dotyczących przebudowy, zabudowy, remontów i modernizacji obiektów targowiska oraz wprowadzania dodatkowych obiektów, reklam i urządzeń na teren targowiska, n. zagospodarowywanie, wskazywanie i kontrola miejsc handlu na terenie targowiska o. zaopatrywanie sanitariatu w środki czystości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIEIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi - mają do dyspozycji odpowiedni personel. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 1 - prowadzą działalność gospodarczą w podobnym zakresie przez ostatnie 2 lata. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oferta powinna zawierać: - formularz oferty wg załączonego druku - rozdział 1 - oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - aktualny wypis (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem) - zaświadczenie z właściwego organu podatkowego (Urzędu Skarbowego, Gminy) o braku zaległości podatkowych, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenia społeczne, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - koncesję na ochronę fizyczną - wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia - załącznik nr 1 - wykaz zadań zrealizowanych w okresie ostatnich dwóch lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia - załącznik nr 2 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej opiewającą na kwotę nie mniejsza niż 100 000,00 zł - oświadczenie, że w stosunku do podmiotu składającego ofertę nie toczy się postępowanie upadłościowe i czy podmiot nie jest w stanie likwidacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.lsi.lubin.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: 59-300 Lubin, ul. Rynek 28, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonywanie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Postomino w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.