Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Kamionka Wielka: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 226042 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 18 445 67 20, faks 18 445 67 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamionka.iap.pl, tel/fax 18 4490763
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu aktywizacji edukacyjnej dla osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, które są osobami nieaktywnymi zawodowo, bezrobotnymi lub pracującymi - rolnicy - zagrożeni wykluczeniem społecznym w zakresie: 1) Florystyki z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób, 2) Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób, 3) Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i terminala płatniczego dla 7 osób, 4) Operator koparko-ładowarki kl. III dla 1 osoby, 5) Prawo jazdy kat. B dla 9 osób, 6) Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E dla 1 osoby, 7) Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 1 osoby 3.4 Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg niżej podanego podziału: Pakiet I: Florystyka z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej, Pakiet II: Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej, Pakiet III: Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i terminala płatniczego, Pakiet IV: Operator koparko-ładowarki kl. III, Pakiet V: Prawo jazdy kat. B, Pakiet VI: Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E, Pakiet VII: Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej Szkolenia realizowane będą przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych dla pakietów: I, II, III i V.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający żąda zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych -Dz. U. Nr 236, poz. 2365- wpisu Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona sprawdzenia w systemie elektronicznym Syriusz www.ris.praca.gov.pl prowadzonym przez Wojewódzkie Urzędy Pracy czy Wykonawca posiada aktualny na dany rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych wyżej zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji i danych zawartych w elektronicznym rejestrze instytucji szkoleniowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
certyfikat jakości usług ISO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - certyfikat jakości usług ISO - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 1) nie podjęcia szkolenia lub rezygnacji kandydata pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 2) niestawienia się kandydata na szkoleniu pomimo wezwania przez Ośrodek Pomocy Społecznej , 3) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: 1) zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zamawiający wyliczy do umowy koszt szkolenia jednej osoby brutto jako iloraz całkowitej ceny brutto za szkolenie przez ilość uczestników szkolenia podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W umowie stosownie do postanowień ppkt 1 i 2 zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby oraz rzeczywistej ilości osób, które rozpoczęły szkolenie. W sytuacji, gdy liczba osób szkolonych ulegnie zmniejszeniu w trakcie trwania kursu, Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów kursu osób, które przerwały kurs. Wynagrodzenie za szkolenie tych osób stanowi sumę kosztów zrealizowanych osobogodzin przez każdą z tych osób.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kamionka.iap.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej, Kamionka Wielka 253, 33-334 Kamionka Wielka, pokój nr 3 w terminie do dnia 20.06.2013 r. do godz. 8.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane będą przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamionce Wielkiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Florystyki z ozdobnym pakowaniem towaru i obsługą kasy fiskalnej dla 6 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie florysty oraz nabycie umiejętności obsługi kasy fiskalnej i ozdobnego pakowania towaru. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi do 35 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 130 godziny zegarowych zawierających: - 60 godziny zajęć teoretyczno-zawodowych w tym: 1) 42 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku florysty z elementami ozdobnego pakowania towaru - Moduł I 2) 18 godzin zajęć z obsługi kasy fiskalnej oraz urządzeń wspomagających system sprzedaży - Moduł II - 70 godziny zajęć praktycznych w kwiaciarni - Moduł III. Zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczno - zawodowe i praktyczne nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług ISO - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej dla 7 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia podstawowej wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych w zawodzie kucharza. Ponadto Zamawiający wymaga, aby uczestnicy szkolenia uzyskali podstawowe informacje z zakresu obsługi kasy fiskalnej. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi do 40 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 160 godzin zegarowych zawierających: - min. 60 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych w tym: 1) min. 48 godzin zajęć teoretyczno - zawodowych niezbędnych do pracy na stanowisku -kucharza - Moduł I, 2) min. 12 godzin zajęć teoretyczno- zawodowych obejmujących podstawowe informacje z zakresu obsługi kasy fiskalnej- Moduł II, -min. 100 godzin zajęć praktycznych w zakładach gastronomicznych, stołówkach, restauracjach - Moduł III. Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczno - zawodowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. Zajęcia praktyczne w zakładach gastronomicznych, stołówkach lub restauracjach nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakosci usług ISO - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzedawca z obsługą programu magazynowo-fakturowego, kasy fiskalnej i terminala płatniczego dla 6 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania szkolenia (w tym egzamin wewnętrzny) wynosi nie dłużej niż 50 dni robocze licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Moduł I- zajęcia teoretyczno- warsztatowe związane z zawodem sprzedawcy - liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 60 godzin zegarowych. Moduł II - warsztaty komputerowe z obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego -nie mniej niż 40 godzin zegarowych; Moduł III - obsługa kasy fiskalnej, urządzeń wspomagających system sprzedaży w tym terminali płatniczych - nie mniej niż 18 godzin zegarowych; Moduł IV zajęcia praktyczne w placówkach handlowych - nie mniej niż 70 godzin zegarowych. Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz . Zajęcia teoretyczno - zawodowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. Zajęcia praktyczne w nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursanta wiedzy i umiejętności praktycznych oraz przygotowanie kursanta do zdania egzaminu państwowego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie aby uzyskać uprawnienia niezbędne do podjęcia pracy w zawodzie operatora koparko-ładowarki kl. III. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Planowany Czas trwania szkolenia ( w tym egzamin) wynosi do 40 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Egzamin państwowy powinien odbyć się bezpośrednio po zrealizowaniu programu szkolenia. Liczba godzin szkoleniowych dla uczestnika szkolenia wynosi 176 godziny zegarowe zajęć, w tym: - 116 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych - Moduł I - 60 godzin zajęć praktycznych - Moduł II. Wymaga się aby zajęcia odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Liczba godzin w dniu - do 7 godz. Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz lub powiat nowosądecki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług ISO - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prawo jazdy kat. B dla 9 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursantów umiejętności niezbędnych do kierowania samochodem osobowym oraz rzetelne przygotowanie teoretyczne i praktyczne do zdania egzaminu państwowego. Zakres przedmiotowy szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dn. 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2012 r. Nr 0 poz. 1137 z późn. zmianami), Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012 r., nr 0, poz. 1019), oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r. poz. 995). Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Czas trwania kursu wynosi nie dłużej niż 40 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretycznej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 60 godzin zawierających: - 30 godzin zajęć teoretycznych, - 30 godzin zajęć praktycznych. Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - czwartek). Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczne powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00 Zajęcia praktyczne nie powinny trwać dłużej niż do 22.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. C wraz ze szkoleniem w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne osoby skierowanej na kurs prawa jazdy kat. C do zdania egzaminu państwowego oraz nabycie uprawnień i podniesienie kwalifikacji zawodowych kierowców wykonujących transport drogowy. Zakres przedmiotowy szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z: 1)Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dn. 20.06.1997 r. (Dz.U. z 2012 r. Nr 0 poz. 1137 z późn. zm.), 2)Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r., Nr 0, poz. 1265 z późn. zm.) 3) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. z 2012 r., nr 0, poz. 1019), 4)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2010r. Nr 53, poz. 314); 5)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012r. poz. 995); 6)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie doskonalenia techniki jazdy (Dz. U. 2013, Nr 0, poz. 91); 7)Rozporządzenie MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012r. poz. 186). 2. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. 3. Szkolenie powinno się zakończyć najpóźniej w miesiącu październiku 2013r. 4. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi nie mniej niż 200 godzin zawierających: - dla Modułu I - szkolenie Prawo jazdy kat. C - min. 60 godzin, w tym: 4.1. min. 20 godzin zajęć teoretycznych, 4.2. min. 40 godzin zajęć praktycznych - dla Modułu II - Szkolenie w ramach kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla prawa jazdy kat. C, C+E - min 140 godzin zegarowych, w tym: część podstawowa- zajęcia teoretyczno - zawodowe - min 97 godzin część specjalistyczna - min 43 godziny - obejmująca: - min 33 godziny zajęć praktycznych - min 8 godzin jazdy indywidualnej w ruchu drogowym - min 2 godziny jazdy indywidualnej w warunkach specjalnych Wymaga się aby zajęcia szkoleniowe odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piątek). Miejsce odbywania szkolenia: Nowy Sącz. Zajęcia teoretyczne powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 16.00 Zajęcia praktyczne nie powinny trwać dłużej niż do 22.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. certyfikat jakości usług ISO - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kierowca wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 1 osoby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez kursanta wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie kierowcy wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli . Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od dnia podpisania umowy. Planowany czas trwania szkolenia ( w tym egzamin) wynosi do 20 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Szkolenie powinno składać się z części teoretyczno-zawodowej i praktycznej. Liczba godzin zajęć dla każdego uczestnika szkolenia wynosi 77 godzin zawierających: - 58 godzin zajęć teoretyczno-zawodowych związanych z obsługą wózka jezdniowego - Moduł I - 19 godzin zajęć praktycznych - Moduł II. Wymaga się aby zajęcia odbywały się wyłącznie w dni robocze (poniedziałek - piatek). Liczba godzin w dniu - do 6 godz. Zajęcia szkoleniowe nie mogą trwać dłużej niż do godz. 16.00. Miejsce realizacji szkolenia: Nowy Sącz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. certfikat jakości usług ISO - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Wykonanie usług i szkoleń z zakresu IT w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia prawo jazdy kat. B oraz zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla kierowców
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.