Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Gliwice: Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych, urządzeń dodatkowych oraz oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 226056 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach , pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231-18-41, fax. 0-32 231-59-66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych, urządzeń dodatkowych oraz oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - części i akcesoria komputerowe, - komputery biurowe i oprogramowanie, - monitory ekranowe, - drukarki, - urządzenia wielofunkcyjne, - terminale komputerowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.23.12.30 - 30.23.12.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: co oznacza, że WYKONAWCA musi spełniać następujące warunki: a. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez WYKONAWCĘ wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń - zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.gliwice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
44-100 Gliwice,
ul. Pl. Inwalidów Wojennych 12
pok. 22 lub 23 - piętro 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach ul. Pl. Inwalidów Wojennych 12 44-100 Gliwice, sekretariat pok. 11 - piętro 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 szt. streamera i 40 szt. kaset..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. streamera i 40 szt. kaset..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.31.70-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podzespołów do serwerów HP ProLiant ML 370 G5, skanera kodów paskowych i modemów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podzespołów do serwerów HP ProLiant ML 370 G5 (procesor - 2 szt.; zasilacz - 2 szt.; pamięć RAM - 2 szt.; dyski SAS - 6 szt.; wentylatory - 6 szt.; kable - 5 szt.), skanera kodów paskowych (6 szt.) i fax-modemów - (2 szt)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów z oprogramowaniem systemowym, terminali i monitorów LCD..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów z oprogramowaniem systemowym (40 szt.), terminali (2 szt.) i monitorów LCD (40 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.30-8, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki małe (5 szt.), drukarki duże z podajnikiem kopert (5 szt.), urządzenia wielofunkcyjne (2 szt.), podajnik papieru do drukarki OKI C8600 (1 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa infokiosku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa infokiosku - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.30-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części komputerowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części komputerowych: listwy zasilające 5m (35 szt.), listwy zasilające 3m (35 szt.), klawiatura komputerowa przewodowa (10 szt.), mysz komputerowa optyczna przewodowa (40 szt.), płyty CD-R (200 szt.), płyty DVD+R (200 szt.), płyty DVD+RW (200 szt.), dyskietki 3,5 (100 szt.), pendrive 4GB (4 szt.), pamięć RAM.DDR 512 MB (10 szt.), pamięć RAM.DDR2 1 GB (20 szt.), dyski HDD SATA (10 szt.), adapter USB SATA (1 szt.), obudowa ATX (2 szt.), zasilacz ATX (3 szt.)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali 2,3,5,9 w budynku przy ul. Daszyńskiego 97 oraz lokalu nr 2 przy ul. Daszyńskiego 95 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy dolomitu prażonego
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.