eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołękaroboty budowlanePrzebudowa dwóch zjazdów z ulicy Kołobrzeskiej na teren bazy Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o. oraz ogrodzenia jako element projektu realizowanego w ramach RPO WM 2007-2013 DZIAŁANIE 5.1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Ostrołęka: roboty budowlane: Przebudowa dwóch zjazdów z ulicy Kołobrzeskiej na teren bazy Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o. oraz ogrodzenia jako element projektu realizowanego w ramach RPO WM 2007-2013 DZIAŁANIE 5.1.
Numer ogłoszenia: 226102 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171113 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o. w Ostrołęce, ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7691097, 7691462, faks 029 7691097, 7691462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jednostka samorządu terytororialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane: Przebudowa dwóch zjazdów z ulicy Kołobrzeskiej na teren bazy Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o. oraz ogrodzenia jako element projektu realizowanego w ramach RPO WM 2007-2013 DZIAŁANIE 5.1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty budowlane: Przebudowa dwóch zjazdów z ulicy Kołobrzeskiej na teren bazy Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o. oraz ogrodzenia jako element projektu realizowanego w ramach RPO WM 2007-2013 DZIAŁANIE 5.1. Przedmiotem zadania jest przebudowa dwóch istniejących wjazdów z ulicy Kołobrzeskiej na teren bazy Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o. o. oraz ogrodzenia. 2.LOKALIZACJA INWESTYCJI: Dwa zjazdy zlokalizowane są przy siedzibie Zamawiającego na ulicy Kołobrzeskiej 1 zjazd publiczny nr 1 z drogi publicznej gminnej - ul. Kołobrzeskiej w Ostrołęce na Działkę nr 30382/3, zjazd publiczny nr 2 z drogi publicznej gminnej ul. Kołobrzeskiej w Ostrołęce na działkę nr 30382/3, 3. STAN ISTNIEJĄCY: Teren objęty zamówieniem położony jest w Ostrołęce przy ul. Kołobrzeskiej. Stanowi on części działek nr 30382/3 i 30382/2 będących własnością Inwestora oraz część działki nr 30396/31 stanowiącej pas drogowy ulicy Kołobrzeskiej. Działka nr 30382/3 wykorzystywana jest jako zajezdnia autobusowa MZK. Znajdują się na niej m.in. place manewrowe oraz budynki o funkcji garażowo-warsztatowej i socjalno administracyjnej. Teren jest ogrodzony. Z ulicy Kołobrzeskiej istnieją 2 zjazdy na działkę nr 30382/3. Istniejący zjazd nr 2 przebiega przez działkę 30382/2. Nawierzchnia jezdni obydwu zjazdów asfaltowa. Na obydwu zjazdach znajdują się bramy stalowe rozwierane. Przy zjeździe nr 2 zlokalizowana jest stróżówka kontenerowa. Istniejąca powierzchnia terenu w rejonie przebudowywanych zjazdów nie jest zróżnicowana. 4. PROJEKTOWNE ZAGOSPODROWANIE TERENU Zaprojektowano przebudowy obydwu zjazdów z ul. Kołobrzeskiej. Przebudowa zjazdu nr 1 polega na jego poszerzeniu i skanalizowaniu. Jezdnia dla pojazdów zjeżdżających z ulicy zostanie oddzielona od jezdni dla pojazdów włączających się do ruchu. Przebudowa zjazdu nr 2 polega na jego poszerzeniu. Na obu zjazdach wyznaczone zostaną przejścia dla pieszych. W związku z tym niewielkiej zmianie ulegnie trasa istniejącego chodnika. Wykonane zostaną nowe podbudowy oraz nawierzchnie w zakresie pokazanym w dokumentacji technicznej. Zamontowane zostaną nowe bramy przesuwne oraz furtki. Wymienione zostanie ogrodzenie od strony ulicy. 5. PARAMETRY GEOMETRYCZNE ZJAZDÓW Przyjęto następujące parametry geometryczne projektowanych zjazdów: szerokość jezdni zjazdu nr 1:2x4,5m, szerokość jezdni zjazdu nr 2: 7,0m, szerokość chodnika: 2,0m, pochylenia poprzeczne jezdni zjazdu nr 1: 2%, pochylenia poprzeczne jezdni zjazdu nr 2: 1,5%, pochylenia poprzeczne chodnika: 2,0%. 6.PROJEKTOWNA KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI ZJAZDÓW: Zaprojektowano następującą konstrukcję jezdni: warstwa ścieralna: beton asfaltowy gr.5cm warstwa wiążążca: beton asfaltowy gr.6cm podbudowa zasadnicza: kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr.25cm ulepszone podłoże: grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa gr.25cm podłoże: grunt rodzimy Zaprojektowano następującą konstrukcję chodników: warstwa ścieralna: kostka betonowa gr.6cm podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr.3cm warstwa odsączająca: kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr.15cm podłoże: grunt rodzimy 7. UKSZTAŁTOWANIE WYSOKOŚCIOWE: Spadki projektowanych zjazdów opracowano w dowiązaniu do istniejących rzędnych ulicy Kołobrzeskiej oraz placu na terenie bazy MZK. Zaprojektowano następujące spadki: podłużne od 0,5% do 2,0%, poprzeczne 2% (zjazd nr 1) oraz 1,5% (zjazd nr 2). 8. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA Projektowane zjazdy wydzielono krawężnikiem granitowym typu ciężkiego 20x30cm na podsypce piaskowo-cementowej oraz na ławie betonowej z oporem C8/10 (B10). Projektowane chodniki wydzielono obrzeżem betonowym 8x30cm na podsypce piaskowocementowej. 9. BILANS POWIERZNI, KOLORYSTYKA I ZESTWIENIE ELEMENTÓW PREFBRYKOWNYCH: nawierzchnia asfaltowa 459,1m2 chodniki z kostki betonowej gr.6cm w kolorze czerwonym i grafitowym 97,6m2 nawierzchnia z kostki betonowej gr.6cm w kolorze grafitowym (na przejściu dla pieszych) 10,7m2 wysepka z kostki betonowej gr.6cm w kolorze szarym 22,0m2 krawężniki granitowe 20x30cm 207,0mb, obrzeża betonowe 8x30cm 67,0mb. 10.ODWODNIENIE Wody deszczowe odprowadzane będą grawitacyjnie poprzez projektowaną kanalizację deszczową do projektowanej studni D1 o rzędnych 98,34/96,19 na istniejącej kanalizacji deszczowej. Instalację kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur kanalizacyjnych kielichowych PCV ze ścianką litą, klasy S (SN 8) o wydłużonych kielichach, łączonych na uszczelki. Na istniejącym przyłączu kanalizacji deszczowej zaprojektowano studnię z kręgów betonowych O 1200mm, przykrytą żelbetową płyt nadstudzienną z włazem żeliwnym O600 klasy D400 z otworami wentylacyjnymi i zamkiem zatrzaskowym. Studnię wykonać z osadnikiem h=0,5m. W studniach kanalizacyjnych między włazem a płyt nadstudzienną stosować żelbetowe pierścienie dystansowe. Studnie powinny mieć obsadzone stopnie złazowe. Stosować kręgi betonowe z domieszką materiału uszczelniającego z gotowymi otworami na uszczelkę i pełnym dnem. Kręgi betonowe izolować poprzez dwukrotne smarowanie materiałem izolującym na zewnątrz. Włączenia do studni dokonać przez wykonanie otworu w kręgu betonowym wiertnicą. W wywierconym otworze zamontować tuleję ochronną segmentową z uszczelką. Wpusty uliczne wykonać z kręgów betonowych A500mm na płycie betonowej A700mm z osadnikiem. Stosować wpusty uliczne klasy D400, uchylne, z zatrzaskiem. Korpus z żeliwa szarego GG 20, krata z żeliwa sferoidalnego GGG-50, sworznie stalowe. Na studniach i wpustach kanalizacji deszczowej stosować żelbetowe pierścienie odciążające. Rury należy układać na podsypce gr. 20cm. Rurociągi należy przysypać warstwą piasku 25-30 cm, następnie oznakować taśmą ostrzegawczo - lokalizacyjną z polietylenu kolor: biało niebieski z wkładką stalową ze stali nierdzewnej. Taśmę układać wkładką stalową do dołu. Zasypkę wykopu powyżej warstwy ochronnej wykonać warstwami z jednoczesnym zagęszczeniem. 11.OGRODZENIE: Zaprojektowano ogrodzenie z paneli Fortis 4W-5/5 typ 4W/H-1760 prod. PLASTMET. Panele wykonane z drutu stalowego ocynkowanego ogniowo średnicy 5mm w rozstawie 50x200mm. Wysokość paneli 1760mm. Słupki stalowe ocynkowane ogniowo w rozstawie 2,58m. Grubość warstwy cynku min. 60mikrometrów. Fundamenty słupków oraz cokoły betonowe prefabrykowane. 12.BRAMY: Zaprojektowano 2 bramy przesuwne o szerokości w świetle 7,0 i 12,0m. Przyjęto bramy PS-4W SOLID prod. PLASTMET z wypełnieniem jak w projektowanym ogrodzeniu. Konstrukcja bram stalowa ocynkowana ogniowo. Grubość warstwy cynku min. 60mikrometrów. Wyposażenie w napęd elektromechaniczny, sterowany ze stróżówki oraz zamek. Fundamenty betonowe monolityczne z betonu C20/25. 13.FURTKI: Zaprojektowano 2 furtki ogrodzeniowe, każda o szerokości w świetle 1,2m. Przyjęto furtki F-4W SOLID prod. PLASTMET z wypełnieniem jak w projektowanym ogrodzeniu. Konstrukcja furtek stalowa ocynkowana ogniowo. Grubość warstwy cynku min.60mikrometrów. Wyposażenie w zamek, sterowany ze stróżówki. Fundamenty betonowe monolityczne z betonu C20/25. Kolorystyka furtek ( z logo Zamawiającego ) obowiązkowo uzgodniona z Zamawiającym. 14.STRÓŻÓWKA: Zaprojektowano wymianę istniejącej stróżówki kontenerowej na nową. Przyjęto kontenerową stróżówkę prod. WARBUD - Oborniki o wymiarach 2,4 X 2,6m. ściany i dach wykonane z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym grubość 100 mm. Dwa okna stałe 1,2 x 1,2 m. Jedno z okienkiem podawczym o wymiarach 0,40 x 0,40m. Drzwi blachowane z rdzeniem styropianowym o grubości 60 mm. Lokalizacja oraz wymiary projektowanej stróżówki jak istniejącej. Kolorystyka stróżówki obowiązkowo uzgodniona z Zamawiającym. 15.ORGNIZACJA RUCHU Projekt stałej organizacji ruchu stanowi odrębne opracowanie projektowe. Uwaga: W projekcie podano przykładowych producentów zastosowanych wyrobów. Dopuszcza się zastosowanie wyrobów innych producentów pod warunkiem, że ich parametry techniczno-żytkowe nie będą gorsze od przyjętych w projekcie. Warunki ogólne: 1.Wykonawca obowiązany jest do przedłożenia Inwestorowi atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w trzech egzemplarzach. Ceny jednostkowe ujęte w ofercie powinny uwzględniać także wszystkie inne niezbędne koszty, w tym między innymi : 1. Koszty organizacji ruchu oraz zapewnienia dojazdów do posesji w trakcie realizacji robót. 2. Koszty oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót w trakcie budowy . 3. Koszty dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach. 4. Koszty robót wynikających z uzgodnień zawartych w protokołach ZUD. 5. Koszt wszystkich podatków, cła, koszty ubezpieczenia, transportu i inne obciążenia, które wykonawca ma obowiązek płacić w związku z przedmiotem zamówienia. Ofertę należy opracować w oparciu o dokumentację techniczną i opis przedmiotu zamówienia,SST wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy winien uwzględniać wszelkie roboty niezbędne do uzyskania przedmiotu zamówienia, które uwzględniała dokumentacji projektowa. Pozycje nieujęte lub nie wycenione będą uważane, że zostały ujęte i wycenione w innych pozycjach. Ofertę należy opracować w oparciu o dokumentację techniczną, opis przedmiotu zamówienia, SST wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter poglądowy i pomocniczy dla Wykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Ostrołęce stara sie o pozyskanie dotacji Unijnych na sfinansowanie przedmiotu zamówienia w ramach RPO WM 2007-2013 Działanie 5.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marex Marek Andrzejczyk, ul. Targowa 37A, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292585,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239703,42

  • Oferta z najniższą ceną: 239703,42 / Oferta z najwyższą ceną: 266032,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.