Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-19
Szczecin: Przeprowadzenie kampanii outdoorowych na cele promocyjne miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 226131 - 2007; data zamieszczenia: 19.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 4245838, fax 091 4245875.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii outdoorowych na cele promocyjne miasta Szczecin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest przeprowadzenie kampanii outdoorowych na cele promocyjne miasta Szczecin. 2. Zakres zadania obejmuje dwie części: Część I Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 75 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej 5,04 mX2,38 m każdy. Część II Wynajem powierzchni reklamowej, wykonanie, w tym druk oraz ekspozycja, montaż i demontaż jednej reklamy wielkoformatowej o powierzchni ekspozycyjnej w przedziale od 30-40 m2 w mieście Szczecinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujący warunek dodatkowy: wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum dwie kampanie outdoorowe o wartości minimum 20 000,00 zł. Każda, bez względu na to czy oferta zostanie złożonana jedną z dwóch części zamówienia czy obie części zamówienia równocześnie. Praca podobna swoim zakresem obejmować ma co najmniej jeden z niżej wymienionych typów reklamy: reklamę na nośnikach typu billboard, reklamę wielkoformatową o minimalnej powierzchni ekspozycyjnej 30m2, polegającą, w szczególności na przeprowadzeniu kampanii całościowej na wyżej wymienionych nośnikach wraz z wynajmem powierzchni rekjlamowych, wykonaniem reklam, w tym druku oraz wyklejenia, ekspozycji, montażu i demontażu reklam.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podstawowe: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3, ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 4, ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składają ofertę wspólną będą spełniać gołącznie. 2. Inne dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1siwz 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) plan realizacji przedmiotu zamówienia zawierający: (jeżeli wykonawca składa ofertę na część 2 zamówienia): lokalizację nośnika wielkoformatowego (nazwa ulicy, nr budynku itp.); wymiary reklamy wielkoformatowejpodane w m2, informacje o materiale z którego zostanie wykonana reklama wielkoformatowa, informacje o typie nośnika na którym zostanie zamontowana reklama, dzienną liczbę kontaktów z nośnikiem wielkoformatowym.. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Plan realizacji przedmiotu zamówienia - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp?soid=81B21E6189764674AEE03B5A3DA0E5D7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urzęd Miasta Szczecin, Plac Armii Krajowej 1, I p. pokój nr 155..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nośniki typu billboard.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 75 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej 5,04 mX2,38 m każdy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Reklama wielkoformatowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem powierzchni reklamowej, wykonanie, w tym druk oraz ekspozycja, montaż i demontaż jednej reklamy wielkoformatowej o powierzchni ekspozycyjnej w przedziale od 30-40 m2 w mieście Szczecinie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Plan realizacji przedmiotu zamówienia - 30
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.