To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Góra: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego w latach 2012-2016
Numer ogłoszenia: 226332 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138516 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443924, faks 065 5433511.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego w latach 2012-2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego w latach 2012 - 2016 obejmująca następujące usługi: 1. otwieranie, prowadzenie, zamykanie rachunków podstawowych i pomocniczych Otwarcie 51 sztuk rachunków Powiatu i podległych jednostek organizacyjnych. Prowadzenie 13 sztuk rachunków bieżących wraz z codziennym wydawaniem wyciągów w formie papierowej i udostępnieniem możliwości pobierania wyciągów za pośrednictwem internetu. Prowadzenie 38 sztuk rachunków pomocniczych wraz z codziennym wydawaniem wy-ciągów w formie papierowej i udostępnieniem możliwości pobierania wyciągów za pośrednictwem internetu. 2. przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych własnych i obcych Przyjmowanie wpłat gotówkowych: Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to średnio ok. 40 sztuk wpłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około 90 000,00 zł. Realizacja wypłat gotówkowych: Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że jest to średnio miesięcznie ok. 20 sztuk wypłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około ok. 30 000,00 zł. 3. realizowanie poleceń przelewów elektronicznych za pośrednictwem systemu elektronicznego na rachunki w innych bankach Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to (średnio) ok. 1000 sztuk przelewów. 4. realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki bankowe w banku obsługującym Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 1 sztuka. 5. realizacja płatności w walucie PLN - po przeliczeniu na inną walutę, na rachunki w bankach zagranicznych 6. sporządzanie wyciągów bankowych w terminie nie później niż do drugiego dnia operacyjnego (wraz z kompletem dokumentów - tj. dokumenty oryginalne lub wtórniki) 7. wydawanie blankietów czekowych i kart płatniczych Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2011 r., że średnio w miesiącu Powiat i jego jednostki organizacyjne zrealizowały ok. 30 czeków. 8. udostępnianie elektronicznego systemu obsługi bankowej; Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zostanie zainstalowany na co najmniej 12 stanowiskach. Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej: Zamawiający wymaga, aby wykonawca - bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej. 9. otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych 10. oprocentowanie środków na rachunkach 11. Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do 1 500 000 zł w każdym roku. W związku z tym, iż zamawiający nie jest w stanie określić, zarówno wysokości kredytu w każdym roku, okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu - dla porównania ofert należy przyjąć kredyt w kwocie 1 500 000,00 zł. Wycena usługi udzielenia kredytu w rachunku bieżącym odbywać się będzie w oparciu o: -koszt odsetek od kredytu za 1 dzień (1 500 000,00 zł x oprocentowanie x 1 dzień / 365), -koszt prowizji od kwoty udzielonego kredytu (1 500 000,00 zł x stawka prowizji), -termin w dniach, na udzielanie kredytu (liczba dni roboczych). Zamawiający wymaga od wykonawców, aby kredyt były oprocentowany według zmiennej stopy procentowej. Do obliczenia wysokości oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym należy stosować stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w marcu, to jest to stawka WIBOR 1 M z miesiąca lutego). Formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca- Kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych wg stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca i stałej marży banku wynoszącej %. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Powiat, oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu oraz odsetek od kredytu, obliczone w pełnej wysokości salda kredytu w czasie obowiązywania umowy, na dzień jego zaciągnięcia. Termin w dniach, na udzielanie kredytu w rachunku bieżącym to liczba dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w kredytu. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku, do dnia zawarcia umowy. 12. Wybrany w drodze przetargu bank zobowiązany jest do uruchomienia od 1 lipca 2012 r. kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 1 500 000,00 zł. spłata kredytu do 31 grudnia 2012 r. 13. Dodatkowe warunki i ustalenia dotyczące realizacji zamówienia: a) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia innych usług, które będą dostępne w przyszłości, na preferencyjnych warunkach. b) Opłaty i prowizje będą pobierane nie częściej niż raz w miesiącu. c) Bank ponosi odpowiedzialność za wykonywanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. d) Wybrany oferent ma obowiązek w terminie 5 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu jego oferty, przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia umowę zawierającą w swojej treści wszelkie warunki określone w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla Powiatu Górowskiego, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie Banku wybranego w niniejszym przetargu. f) Obsługa bankowa będzie realizowana we wskazanej przez oferenta jednostce organizacyjnej na terenie miasta Góra. Wykonawca- Bank musi posiadać w Górze oddział upoważniony do dokonywania wszelkich dyspozycji w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. g) Zapewnienie odbioru wpłat i umożliwienie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Góra, jest uwarunkowane zdolnościami organizacyjnymi Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać oddział, filię lub punkt kasowy w miejscowości Góra po rozstrzygnięciu przetargu, h) Zamawiający zastrzega że podane średnie wartości miesięczne są wartościami szacunkowymi i mogą się zmienić w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany liczby lub wartości usług warunki cenowe określone w postępowaniu nie ulegną zmianie i) Obsługa bankowa będzie realizowana metodą tradycyjną oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi bankowej. Zestawienie jednostek organizacyjnych Powiatu Górowskiego wraz z posiadanymi rachunkami: Starostwo Powiatowe w Górze - 1 rachunek podstawowy, 7 rachunków pomocniczych Rachunek budżetu Powiatu - 1 rachunek podstawowy, 4 rachunki pomocnicze Liceum Ogólnokształcące w Górze - 1 rachunek podstawowy, 3 rachunki pomocnicze Zespół Szkół w Górze - 1 rachunek podstawowy, 5 rachunków pomocniczych Powiatowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli i PPP w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Powiatowy Urząd Pracy w Górze - 1 rachunek podstawowy, 5 rachunków pomocniczych Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Dom Pomocy Społecznej we Wronińcu - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Górze - 1 rachunek podstawowy, 3 rachunki pomocnicze Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Górze - 1 rachunek podstawowy Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Wąsoszu - 1 rachunek podstawowy, 1 rachunek pomocniczy Powiatowy Zarząd Dróg w Górze - 1 rachunek podstawowy, 2 rachunki pomocnicze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Pocztowy SA, ul. Jagiellońska 17, 85-959 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53521,97
Oferta z najniższą ceną: 53521,97 / Oferta z najwyższą ceną: 53521,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Góra"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie,,
- Opracowanie dok. proj.-koszt. dla zad. inwest. "Budowa ścieżki rowerowo-turystycznej Góra-Ryczeń-Jemielno-Lubin w ramach ZIT LGOF" w zakresie bud. sieci kan. deszcz. i oświet. - droga w Starej Górze
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Odbudowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Ligota,, - II etap
- ,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2025"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Jastrzębia,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wadowickiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straż na okres trzech lat od 01.07.2025r. do 30.06.2028r.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.