eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźCałodobowa ochrona mienia w budynkach przy ul. Próchnika 11 i Zachodniej 60

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Łódź: Całodobowa ochrona mienia w budynkach przy ul. Próchnika 11 i Zachodniej 60
Numer ogłoszenia: 226499 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192001 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia Wieloprofilowa "Śródmieście", ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6336633, faks 042 6332500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona mienia w budynkach przy ul. Próchnika 11 i Zachodniej 60.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: całodobowa ochrona mienia polegająca na stałej, bezpośredniej, fizycznej ochronie w obiektach przy ul Próchnika 11 i Zachodniej 60 (budynki w jednym podwórzu). Ochrona poprzez jeden posterunek, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu a) zakres zadań: 1. ochrona mienia znajdującego się na powierzonym terenie przed włamaniem, dewastacją, kradzieżą, pożarem, zakłóceniem porządku oraz innymi zdarzeniami 2. nadzór nad mieniem i bezpieczeństwem obiektów, polegający na : - właściwym zabezpieczeniu bramy wjazdowej, furtki, drzwi, okien budynków oraz korytarzy wraz z klatkami schodowymi, -nadzorze nad osobami wchodzącymi do obiektu i wychodzącymi z obiektu, -podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów -podejmowaniu interwencji wobec osób, które bez uzasadnienia przebywają na chronionym terenie, uniemożliwianie wejścia na teren obiektów osób będących pod wpływem alkoholu, bezdomnych, akwizytorów itp. -pełnej znajomości topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., -znajomości rozmieszczenia i umiejętność użycia w sytuacji alarmowej głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych, - w uzasadnionych przypadkach wezwaniu odpowiednich służb (policja, straż miejska, straż pożarna, pogotowie ratunkowe i inne), -powiadamianiu wskazanego przez Zamawiającego pracownika w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, -wpuszczaniu i wypuszczaniu pojazdów mających prawo wjazdu na teren obiektu, bezwzględnym każdorazowym zamykaniu bramy wjazdowej 3. dokonywanie obchodu ochranianych budynków i przyległego podwórza po zakończeniu pracy przychodni tzn. 19:00- 7:00 z częstotliwością 1 x na godzinę oraz w ciągu dnia 1 x 2 godziny -przy każdym wyjściu z dyżurki zamykanie drzwi dyżurki -podczas obchodu włączanie lub wyłączanie świateł (w zależności od potrzeb) w gabinetach, na korytarzach, na zewnątrz -kontrolowanie prawidłowości zamykania drzwi na klucz -przebywanie w dyżurce w dni powszednie w godzinach pobierania i zdawania kluczy tj 6:30-8:00 , 14:30-15:30, 19:00-20:00 4. nadzór nad kluczami do pomieszczeń w obiekcie, znajdującymi się w przeznaczonej na ten cel szafce, zapisywanie w książce wydawania i zwrotu kluczy, 5. obsługa centrali telefonicznej (łączenie telefonów wewnętrznych) 6. kulturalne nawiązywanie rozmowy z osobami przychodzącymi do obiektu; udzielanie właściwych i pełnych informacji, 7. schludny wygląd, zachowanie kultury osobistej na stanowisku pracy 8. przestrzeganie bezwzględnego zakazu palenia tytoniu na terenie chronionych obiektów, interwencja w przypadku łamania zakazu u wszystkich osób(tj. pracowników Zamawiającego, pracowników ochrony, sprztaczek,osób z zewnątrz, itp) przebywających w obiektach lub na terenie podwórza 9. zgłaszanie wszelkich spraw spornych do kierownictwa obiektu. b) Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite munduryz emblematami Wykonawcy oraz niezbędne do prawidłowego wykonania usługi środki łączności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Mienia i Osób Jerzy Aleksander Ślęczka, ul. P. Nerudy 9/21, 01-926 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45136,08

  • Oferta z najniższą ceną: 45136,08 / Oferta z najwyższą ceną: 102791,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.